dzelo23, napisałem jak radziłeś i czekam na odp od niego. Doszły mi nowe błędy P1316 i P0340. Na razie je wykasowałem, mam nadzieję że Syntax mi odpisze i coś może razem zaradzimy. Nie chcę wymieniać w ciemno po kolei części bo to za drogi interes
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 04, 2018 22:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Miałem taki przypadek kilka miesięcy temu. Nowe cewki, świece i przewody WN, a silnik raz pracował równo, innym razem wypadały mu zapłony. Niestety, winny okazał się sterownik silnika. Po wymianie problem ustąpił.
Dziś wymieniłem cewki na NGK i wykasowałem błędy. Na próbę postanowiłem objechać osiedle, po jakichś 500m zaczeło nim trząść, stracił moc, słychać było że nie pracuje na wszystkie cylindry, dodatkowo pojawił się mocny zapach spalin/spalenizny w aucie i oczywiście migający check engine:-/ Dojechałem ledwo (zgasł parę razy) do mechanika. Zostawiłem tam auto, jutro ma zajrzeć.
Maciek_S., a wymieniałeś na nowy czy używkę, bo nowych nigdzie nie widzę na allego czy innym iparts...
Od 2 miesięcy też walczyłem ze swoim rowerkiem i pomału dochodzę z nim do ładu. Też miałem problem z błędem P340 czyli czujnik położenia wałka który faktycznie był niesprawny. Po wymianie niestety błąd miałem cały czas. Choć poprzedni właściciel zapewniał mnie że był robiony rozrząd postanowiłem go sprawdzić... Faktycznie był robiony przez osobę, która nie miała o tym chyba pojęcia... Mniejsza z tym w każdym bądź razie jednym z problemów rozrządu było wyrobione dolne koło zębate napędzający pasek. Na wale mogłem je obrócić o jakieś dwa ząbki. Po zrobieniu rozrządu jak należy objawy moje zniknęły. A były dość podobne błąd P340 za 2 albo 3 razem zniknął i się nie pojawił jak go skasowałem. Silnik nabrał lepszej kultury pracy, przestał falować na wolnych obrotach i też miałem zjawisko wypadania zapłonu (świece przewody i cewki miałem nowe). Spróbuj sprawdzić czy rozrząd jest ustawiony jak należy. Jeśli tu będzie wszystko w porządku to sprawdził bym stan kabli od komputera do cewek. Możesz jeszcze sprawdzić czy komputer nie posiada z zewnątrz śladów zalania. Może warto jeszcze kilkukrotnie rozłączyć kostki i podłączyć z powrotem do komputera, potraktować je jakimś kontaktem, może gdzieś jakiś styk zaśniedział. (jakbyś to robił to odłącz aku).
PS. Jak uda Ci się rozwiązać problem to daj odpowiedź co było.
Co do sterownika to w nim jest też jest immobilizer więc po wymianie sterownika silnik odpali na sekundę i zgaśnie. Ale da się to zrobić wystarczy przylutować jedną kość i hula.
pineska, Obejrzałeś co ci ten mechanik tam wsadził? może tylko obejrzał i przeczyścił...
Przy twoich objawach kierunek świec/kabli/cewek to mógł być dobry trop. Jakie błędy ci teraz wyrzuca?
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Dziś wymieniłem cewki na NGK i wykasowałem błędy. Na próbę postanowiłem objechać osiedle, po jakichś 500m zaczeło nim trząść, stracił moc, słychać było że nie pracuje na wszystkie cylindry, dodatkowo pojawił się mocny zapach spalin/spalenizny w aucie i oczywiście migający check engine:-/ Dojechałem ledwo (zgasł parę razy) do mechanika. Zostawiłem tam auto, jutro ma zajrzeć.
Maciek_S., a wymieniałeś na nowy czy używkę, bo nowych nigdzie nie widzę na allego czy innym iparts...
Obejrzałeś co ci ten mechanik tam wsadził? może tylko obejrzał i przeczyścił...
Patrzyłem, jest to co powinno być
Dziwna sprawa, w piątek odebrałem auto, mechanik powiedział że cytuję "coś zerknął w elektryce", trochę pojeździł i nic się nie działo. Ja również cały weekend jeździłem i dziś w pracy byłem autem i wszystko chodzi jak należy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum