Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004
Witam wszystkich !!
Przepraszam ze ponownie rozpoczynam opisywany już temat, ale nie ukrywam ze wolałbym otrzymać świeże odpowiedzi.
Po zakupie auta borykałem sie z problemem z układem chłodzenia, zakończyło sie na wymianie chłodnicy i usunięciu nieszczelności ma przewodach, niestety płyn nadal ubywał
po zagłębieniu sie w temat ubywającego płynu, wychodzi na to że mam uszkodzona uszczelkę.
1. biały dym ( nie jest go bardzo dużo, ale jest )
2. ubywający płyn
3. spaliny w układzie chłodzenia
4. mniejsza moc (z 177 KM jest może 120 )
5. masło pod korkiem wlewu oleju ( fakt ze mam 4 km do pracy ale według wskazówki silnik sie nagrzewa )
na moje uszczelka na 100 % prawda ?????
moje pytanie brzmi : czy macie jakaś wiedzę jak sprawdzić czy to tylko uszczelka czy da sie jakoś zdiagnozować czy nie jest uszkodzony blok naturalnie chodzi mi o diagnozę przed rozebraniem silnika
z góry dzięki i pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 01, 2018 23:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Sob Lut 03, 2018 15:19 Re: [uszczelka pod głowicą rover 75 2,5 v6]
hojka1 napisał/a:
Witam wszystkich !!
Przepraszam ze ponownie rozpoczynam opisywany już temat, ale nie ukrywam ze wolałbym otrzymać świeże odpowiedzi.
Po zakupie auta borykałem sie z problemem z układem chłodzenia, zakończyło sie na wymianie chłodnicy i usunięciu nieszczelności ma przewodach, niestety płyn nadal ubywał
po zagłębieniu sie w temat ubywającego płynu, wychodzi na to że mam uszkodzona uszczelkę.
1. biały dym ( nie jest go bardzo dużo, ale jest )
2. ubywający płyn
3. spaliny w układzie chłodzenia
4. mniejsza moc (z 177 KM jest może 120 )
5. masło pod korkiem wlewu oleju ( fakt ze mam 4 km do pracy ale według wskazówki silnik sie nagrzewa )
na moje uszczelka na 100 % prawda ?????
moje pytanie brzmi : czy macie jakaś wiedzę jak sprawdzić czy to tylko uszczelka czy da sie jakoś zdiagnozować czy nie jest uszkodzony blok naturalnie chodzi mi o diagnozę przed rozebraniem silnika
z góry dzięki i pozdrawiam
Hm ja bym to jeszcze sprawdził dokładniej na Twoim miejscu.
Bialy dym? Kazdy ma w taką pogodę chyba że latem też masz.
Ubywający płyn? Zobacz na rozwidleniu silnika czy przy termostacie nie cieknie..
Maslo pod korkiem..tez je mam ale tylko zimą nie robie dużych przebiegów niby tez sie nagrzewa ale cos tam jest. W lecie tego nie mam i jezdze z tym pare lat więc uszczelke juz by chyba dawno szlag trafił.
Te spaliny w ukladzie są najbardziej niepokojące..robileś test w warsztacie?
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 305 Skąd: Kutno
Wysłany: Sob Lut 03, 2018 18:39
Przerabiałem temat z uszczelkami głowicy w swoim byłym R75 , objawy - spaliny w układzie chłodzenia co za tym idzie twarde węże od chłodnicy + wyrzucanie płynu przez korek od zbiorniczka wyrównawczego. Majonez to raczej problemy z np.odklejonymi , pękniętymi(ubytek mocy) tulejami cylindra- gruby problem. Mogą być też np. niedrożne rurki odmy - wyjecie przemycie i przedmuchanie to parę min roboty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum