Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] opadnięcie samochodu po jednej stronie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] opadnięcie samochodu po jednej stronie
Autor Wiadomość
fanatyk1 



Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 39



Wysłany: Nie Cze 17, 2018 14:25   [MGF] opadnięcie samochodu po jednej stronie
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Witam, ostatnio zauważyłem że mój MG po lewej stronie z przodu (od kierowcy) strasznie się obniżył tzn opona siedzi prawie na nadkolu, w załaczniku zdjecia lewej strony i różnicy wzgledem prawej. Co to może być ? sprężyna? amortyzator? od czego zacząć z góry dzięki za info

LEWA STRONA
http://zmniejszacz.pl/zdj...0613_191343.jpg

PRAWA STRONA
http://zmniejszacz.pl/zdj...0613_191333.jpg
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 17, 2018 14:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Koder
[Usunięty]






Wysłany: Nie Cze 17, 2018 15:46   

Faktycznie, ale to raczej nadkole siedzi na oponie.
Proponuję wjechać na kanał (najazd) i rzucić okiem (ze zrozumieniem).
Obstawiam pękniętą sprężynę, ale oczywiście przyczyna może być inna. Amortyzator akurat nie ma nic do wysokości trzymania zawieszenia, on służy do czego innego (no... chyba, żeby się zablokował).
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Cze 17, 2018 17:14   

Jakie sprężyny? Trzeba napompowac.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
fanatyk1 



Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 39



Wysłany: Nie Cze 17, 2018 17:25   

Tył też opadł. Czy możliwe aby pęknięta sprężyna z przodu na przykład obniżyła całą lewą stronę?
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 566
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Nie Cze 17, 2018 17:58   

W Twoim przypadku jeśli siadła Ci jedna strona to obstawiam ubytek plynu.Czeka Cie znalezienie wycieku i dopompowanie.MGF miały osobne obwody na lewa i prawa strone.Po otwarciu maski i zdjęciu plastikowej oslony znajdziesz dwa wentyle do podpompowania zawieszenia.
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura: .Rover 75 w kolorku Cev
 
 
fanatyk1 



Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 39



Wysłany: Nie Cze 17, 2018 18:55   

Kolego co to za pompka ? trzeba jakąś specjalną? i jaki zalać płyn
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 566
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Nie Cze 17, 2018 19:02   

Pompka jest specyficzna,oryginalny plyn rowniez jest dostepny.Gdzies na forum czytalem iz mozna samemu takowy zrobic.Jest kilka tematow dotyczacych pompki i podnoszenia MGF.Warto sie zapoznac.
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura: .Rover 75 w kolorku Cev
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pią Sie 03, 2018 13:30   

Pomieszać koncentrat płyny chłodzącego z denaturatem i woda destylowaną, można w proporcjach 1:1. Nie wiem jak jest w MG ale w roverku 111 na jedna strone na podpompowanie od "zera" wystarcza 2 - 2,5 L płynu . Przy zalaniu całkowicie nowego układu wychodzi około 3,3 L płynu, Gruszki w 111-stce sa identyczne jak w MG wiec pojemności będą podobne. Na temat pomp sa tematy na forum, osobiście posiadam taka , używałem do pompowania właśnie 111-stki, urządzenie made in CCCP ;) stosowana w przemyśle lotniczym ( mieszkam w sąsiedztwie fabryki Antków AN-2 ;) ;) ) Po 10 latach wężyki na których napisano ze sa na 20 atm, potrafiły strzelać podczas pompowania wiec ciśnienie jest tam spore, pewnie w okolicy 30 atm.
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 566
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Pią Sie 03, 2018 20:49   

Raczej kolo 40atm,licznik na pompce mam do 60.Teraz musialem wymienić oringi.Bo niestety nie trzymala ciśnienia.
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura: .Rover 75 w kolorku Cev
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF TF - wybór samochodu???]
JERRY1 MGF i MG TF 4 Nie Sie 02, 2020 18:49
Beko26



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink