Wysłany: Nie Cze 17, 2018 14:25 [MGF] opadnięcie samochodu po jednej stronie
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam, ostatnio zauważyłem że mój MG po lewej stronie z przodu (od kierowcy) strasznie się obniżył tzn opona siedzi prawie na nadkolu, w załaczniku zdjecia lewej strony i różnicy wzgledem prawej. Co to może być ? sprężyna? amortyzator? od czego zacząć z góry dzięki za info
Wysłany: Nie Cze 17, 2018 14:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Koder [Usunięty]
Wysłany: Nie Cze 17, 2018 15:46
Faktycznie, ale to raczej nadkole siedzi na oponie.
Proponuję wjechać na kanał (najazd) i rzucić okiem (ze zrozumieniem).
Obstawiam pękniętą sprężynę, ale oczywiście przyczyna może być inna. Amortyzator akurat nie ma nic do wysokości trzymania zawieszenia, on służy do czego innego (no... chyba, żeby się zablokował).
W Twoim przypadku jeśli siadła Ci jedna strona to obstawiam ubytek plynu.Czeka Cie znalezienie wycieku i dopompowanie.MGF miały osobne obwody na lewa i prawa strone.Po otwarciu maski i zdjęciu plastikowej oslony znajdziesz dwa wentyle do podpompowania zawieszenia.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Pompka jest specyficzna,oryginalny plyn rowniez jest dostepny.Gdzies na forum czytalem iz mozna samemu takowy zrobic.Jest kilka tematow dotyczacych pompki i podnoszenia MGF.Warto sie zapoznac.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Pomieszać koncentrat płyny chłodzącego z denaturatem i woda destylowaną, można w proporcjach 1:1. Nie wiem jak jest w MG ale w roverku 111 na jedna strone na podpompowanie od "zera" wystarcza 2 - 2,5 L płynu . Przy zalaniu całkowicie nowego układu wychodzi około 3,3 L płynu, Gruszki w 111-stce sa identyczne jak w MG wiec pojemności będą podobne. Na temat pomp sa tematy na forum, osobiście posiadam taka , używałem do pompowania właśnie 111-stki, urządzenie made in CCCP stosowana w przemyśle lotniczym ( mieszkam w sąsiedztwie fabryki Antków AN-2 ) Po 10 latach wężyki na których napisano ze sa na 20 atm, potrafiły strzelać podczas pompowania wiec ciśnienie jest tam spore, pewnie w okolicy 30 atm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum