Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam, wiem że temat już kilka razy poruszany na forum, ale dość stare posty z przed kilku lat. Planuje zrobić prowizoryczną pompkę do zawieszenia. Posiadam
i zamierzam do tego zakuć odpowiedni przewód i dopompować zawieszenie.
Moje pytanie i problem to drugą końcówkę przewodu (tą którą wkręca się do przewodów w aucie) nie wiem jak dobrać jaki tam będzie otwór?//
czy chodzi o coś takiego?
http://allegro.pl/przedlu...0.html#imglayer
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 18, 2018 22:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
29.06 jestem we Wroclawiu.Jesli chcesz moge wtedy zrobic zdjecie koncowki pompki.Na dzien dzisiejszy niewiele pamietam.Zakladalo sie,wlewalo plyn i dymalo poki autko nie wstalo.Mam jeszcze pytanie odnosnie zawieszenia u Ciebie.Oklaplo powoli czy szybko np.przez noc.Czy zauwazyles jakies wycieki?Bo moga tez byc uszkodzone membrany w gruszkach.Znalem takiego "miszcza" ktory pompowal auto powietrzem z kompresora....
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
tak na prawdę tylko końcówki potrzebujesz, a;e ta którą pokazałeś nie będzie najwygdniejsza.
Taka:
http://allegro.pl/artus-p...7152887724.html
sprawdzi się znacznie lepiej.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Relatywnie pompka u mnie jest podobnej konstrukcji tyle ze z manometrem plus dlugi przewod z koncowka.Ale zapewne budowa była podyktowana wygoda.Podczas pompowania i tak patrzyłem na odleglosc od srodka kola do rantu błotnika.Teraz już nie pamiętam jaki był nastaw fabryczny.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Czyli co kupuje smarownice + tą końcówkę którą kolega wysłał i dam radę ją nałożyć na ten fabryczny wąż od smarownicy? czy to trzeba jakoś specjalnie zakuć taki wąż? i dorobić końcówki???
Tawotnica chyba nie ma zaworu zwrotnego, dlatego nie do konca sie sprawdzi, nawet jesli cisnienie to nie problem.
Koncowki smarownicy mają gwint M10x1 a przedluzka M8x0.75 więc I tak bedzie trzeba kombinować jak to połączyć. Jak pamiętam testy mojej pompki, to cisnieniomierz sie w ogóle nie przydał, bo jak napompowalismy tyle ciśnienia ile trzeba, to wyglądało jak na szczudlach...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
U mnie towotnica zdaje doskonale egzamin. Dorobiłem tylko długi wężyk żeby było w miarę wygodnie pompować. Końcówka jest u mnie taka jak na standardowy wentyl w kole. Trzeba tylko wyłamać bolec w środku żeby nie wciskał zaworka. Wtedy zaworek na końcówce przy aucie nie wypuszcza płynu na zewnątrz a pompując ciśnienie wpycha płyn do układu.
nie lepiej dać zaworek zwrotny?... najlepiej z możliwością otwarcia tak jak w prawdziwych pompkach, żeby można było spuścić ewentualnie nadmiar lub wymienić płyn...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Mi wystarczalo około 300 ml oryginalnego plynu aby postawić auto.Oczywiscie na strone i mocno uglebione.Standardowy nastaw to 368 mm +/- 10% od srodka kola do błotnika.Ale wtedy MGF wygląda jak na szczudłach.Mozesz podpompować ciut nizej.Tez nie będzie tragedii.Abys tylko nie pompowal plynem do hydro Citroena.Zje Ci membrany w gruchach.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
obetnę koncówke z jednej strony i na opasce złapie tą końcówkę wytrzyma czy trzeba do zakuć ? (byłem zakuć ale stwierdzi w jednym sklepie ze nie dadzą rady) da się bez czy wyrzuci przy takim ciśnieniu ?
Co do płynu mam 1L dentaturatu + 1L Kulera (czerwonego) wymieszać będzie?
Nie patrz na bary.Tylko na podniesienie auta,ale to wyjdzie w praktyce.Mierz odleglosc od centra kola do błotnika.Bary to w tym momencie wartość umowna.Nie podpowiem Ci czy zakuc czy nie.W sumie już budowę pompki nie pamiętam.Ale 29 umówiony jestem z MGF z Wro na podniesienie auta.Jesli nie dasz sobie rady to wszelkie zdjęcia podesle
I masz MGF w relatywnie rzadkim malowaniu,pasy plus boczne z napisami.Ze dwa lub trzy razy widziałem w UK.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Jutro będę próbował, mam nadzieje że się uda, postaram się napompować tyle ile jest po prawej stronie bo uważam że jest idealnie i zglebiony maksymalnie mi odpowiada. Mówisz że tylko dwa ? rozumiem ze to jego atut, i że się podoba taka wersja?
Była rzadko spotykana.Widzialem kilka razy wlasnie w takiej konfiguracji.Cos podpadala pod wersje sprint ze względu na felunek ale pasy i boczne nalepki stawialy ja w innym swietle.Nie jestem w stanie powiedzieć jaka to wersja.Zreszta nawalony John często wkladal w MGF i TF to co znalazł w hali produkcyjnej
Troche to podobne do produkcji CWS m111.Kazdy egzemplarz był lekko inny
i pamiętaj o przesmarowaniu kalamitek.Temat przerabiałem i wiem ze pomaga.Szukaj od gory na wachaczach.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Z tą końcówką to sobie zartujesz...?
Przy 20 barach nie będzie się trzymać na wentylku.
Kup przedłużke do bliźniaków I wtedy wystarczy dorobić mufke z redukcją z jednej strony M10x1 a z drugiej M8x0,75 I to polaczysz bezpiecznie.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Z tą końcówką to sobie zartujesz...?
Przy 20 barach nie będzie się trzymać na wentylku.
Kup przedłużke do bliźniaków I wtedy wystarczy dorobić mufke z redukcją z jednej strony M10x1 a z drugiej M8x0,75 I to polaczysz bezpiecznie.
Dorobić mufkę?? coś konkretniej kolego. Jestem zupełnie zielony w tych sprawach jaką mufkę??? jak dorobić??
Udało się, wszystko wytrzymało, co prawda tryskało ze smarownicy na wszystkie strony ale podniosło na taka wysokość jak chciałem. Teraz pytanko skoro opadło, to samo z siebie raczej nieprawodpodobne? jak sprawdzić i zdiagnozować gdzie jest wyciek??? jakiś płyn wprowadzić albo napsikać po przewodach???
jeśli jest coś uszkodzone po jakim czasie opadnie ponownie ?
Wedle instrukcji należy sprawdzać napompowanie MGF co dwa lata.Jesli opadlo to zależy w jakim czasie i na jaka wysokość.U mojego Taty w ciągu 2ch lat opadl MGF o 10mm.Wiec można zalozyc ze w normie.Mysle ze musisz poszukać recznie gdzie jest jakiś wyciek,przy gruszkach,laczeniach etc.Ale zastanawia mnie dlaczego jedna strona u Ciebie opadla i i czemu tak mocno.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum