Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG F] Po zimie, nie pali - dziwne zachowanie alarmu.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG F] Po zimie, nie pali - dziwne zachowanie alarmu.
Autor Wiadomość
fanatyk1 



Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 39



Wysłany: Sob Mar 23, 2019 17:03   [MG F] Po zimie, nie pali - dziwne zachowanie alarmu.
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Cześć, mam problem z odpaleniem mojego MG F ,
na zimę wyciągnąłem akumulator, korzystając z okazji pięknej pogody za oknem, doładowałem akumulator i poszedłem montować do mojego autka ;-)
Gdy tylko przykręciłem klemy, zaczął wydobywać się taki dźwięk

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

i tak włączał się i milkł co jakiś czas no nic wchodzę do auta przekręcam kluczyk (kontrolki się zapalają normalnie) a on nie reaguje zero nie dostaje prądu do rozrusznika, i dioda alarmu miga, wysiadłem przekręciłem kluczyk w zamku i różnie raz ta dioda gaśnie, raz dalej świeci chwilami wydaje w środku taki dźwięk :

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

a taka reakcja gdy chce go zapalić

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Wymieniłem baterie w pilocie, też bez rezultatu, tak jakby odcięło mu zapłon? imoblizaer? alarm ... co robić :D liczę na waszą wiedzę i pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 23, 2019 17:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Mar 23, 2019 17:32   

Jak kluczyk masz z pilotem, to spróbuj stanąć przed autem, włóż kluczyk do drzwi kierowcy, otwórz auto, ale nie otwieraj drzwi. Wtedy przyciskiem po prawej stronie musisz kilka dobrych razy nacisnąć(w kluczyku), potem spróbuj odpalić
 
 
fanatyk1 



Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 39



Wysłany: Sob Mar 23, 2019 19:40   

Zrobiłem tak jak napisałeś, dioda po otwarciu drzwi zaczęła zachowywać się w taki sposób :
https://www.youtube.com/watch?v=8LWpgullOwo

potem zgasła całkowicie, przy przekręceniu kluczyka teraz słyszę taki odgłos jakby z tyłu samochodu po lewej stronie coś jakby załączanie się pompki ale nie kręci w dalszym ciągu

https://www.youtube.com/watch?v=R3RPNUs16Vk
 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Mar 23, 2019 21:09   

Dobra, może od początku. Sprawdź czy masz ciśnienie paliwa na listwie. Nie wiem czy to w ogóle jest możliwe w tym silniku( z racji jego położenia). Jeżeli nie masz pojęcia jak sprawdzić, to potwierdź, czy słychać działającą pompę w baku. Możesz sprawdzić który to bezpiecznik od pompy, i raz go wyjmij, potem załóż - będziesz widział różnice.

Jak masz możliwość spróbuj z innym akku(raczej marne szanse). Powiedz mi jeszcze czy ogarniasz jako tako angielski?


@EDIT - z ciśnieniem nie ważne, przecież on nawet nie kręci?

Napisz czy znasz angielski, to podeślę linka jak się przyucza kluczyk po zmianie baterii.
 
 
fanatyk1 



Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 39



Wysłany: Sob Mar 23, 2019 22:45   

Właśnie wróciłem z garażu, ewidentnie teraz ta pompka słychać jakby się załączała ,
Niestety z angielskim u mnie słabo, ale mogę przetłumaczyć? czy myślisz ze to będzie to???
Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt, nie wyświetla się przebieg na wyświetlaczu, to mogłoby wskazywać jednak na akumulator? problem jest też z centralnym zamkiem raz się otworzy pięć razy nie.

p.s
Głupio zrobiłem że wymieniłem baterie w pilocie? teraz muszę ją programować?

edit : to może byc akumulator dzisiaj ładowałem go cala noc, a światła jak włączę to ledwo co świecą mój stary ma takie parametry 12V, 55AH, 460A, jest oki czy można kupić coś mocniejszego???
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 566
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Nie Mar 24, 2019 17:51   

U siebie stosuje aku 12v 56Ah 460A i zawsze było ok.Nawet po wyjeciu aku na ladowanie etc nie musialem kodować pilota z reszta auta (mam jajko nie Lucasa ) jak nie chciał odpalić i pikal TF-ik to musialem pilot wyżej do stacyjki podnieść.I to było na tyle.
Link do kodowania pilota Lucasa.

Kodowanie pilota
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura: .Rover 75 w kolorku Cev
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] dziwne objawy, szarpie, cieżko pali
Mad MGF i MG TF 6 Czw Wrz 01, 2011 10:30
marko007
Brak nowych postów [MGF] Znowu problem z odpaleniem po zimie
fanatyk1 MGF i MG TF 8 Pon Maj 04, 2020 19:48
Malignus
Brak nowych postów [MGF] Obsługa alarmu...
Zizou MGF i MG TF 14 Czw Wrz 27, 2012 11:47
Zizou
Brak nowych postów [MGF] Pali sie kontrolka silnika
kociak999 MGF i MG TF 2 Czw Mar 31, 2011 12:22
Rafal_MG_TF
Brak nowych postów [MGF] Dziwne drgania silnika
Madis MGF i MG TF 1 Czw Maj 31, 2012 10:38
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink