Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Hej!
Jestem szczesliwym posiadaczem R75 z silnikiem 1.8t
Rok temu moj tlumik pozegnal sie z zyciem, wiec standardowo zaprowadzilem do swojego mechanika.
Niestety, był zarobiony, więc nie poświęcił czasu na szukanie i zamontował mi zupełnie inny tłumik...
Mój końcówki rury wydechowej miał proste, obecny ma zagięte w dół.
W czym problem? Jest GŁOŚNO w całej kabinie mam buczenie zwłaszcza na opadających obrotach...
Jest to tłumik bodaj od wersji 2.5.
Czy istnieje jakiś sposób wyciszenia tego, czy tylko wymiana? Może obcięcie końcówek i dospawanie prostych?
Halp?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 09, 2020 07:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Od BMW E46 2,8i i 3,0i pasuje, ale były dwa rodzaje z jedną rura wlotowa i z dwiema. Ty potrzebujesz z jedną rurą wlotową i dwiema wylotowymi, ja kupiłem za 70 zł używkę 2 miesiące temu ale szukałem długo. Trochę rzeźby jest. Mocowania nie pasują, najlepiej przerobić oryginalną opaskę od starego tłumika i rurę też trzeba trochę przerobić ale warto.
Dawidd coś takiego ale w dobrym stanie:
https://imged.pl/tlumik-koncowy-bmw-e46-323-i-28561235.html
Najgorzej jest ze znalezieniem dobrej sztuki, ja szukałem 3 miechy a i tak w jednym miejscu mial pęknięcie, musiałem spawać tigiem bo jest cały z nierdzewki
ja tez mam z bmw e46 w R75 dieslu i w środku jest super. Mam ten sam tłumik w MG ZR 1.8VCC i szału już nie ma. Jest to co prawda najcichszy tłumik jaki udało mi sie wykombinować, ale cały czas szukam cichszego
Miałem nówkę z asmetu dedykowany do 2,5kv6 porażka. Używkę w bdb stanie ori do 75 1.8t po roku zgnił. Od wiosny mam ten z diesla bmw i jest tak samo cichy jak ori do turbo. Aaa nie mam kąta, została tylko puszka z rurą, środkowy tłumik też nie jest ori i cały wydech poza końcowym tłumikiem jest przelot.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
to może za wiele wymagam od MG ale nic - na pewno będę jeszcze próbował z innymi. Puki co muszę ogarnąć bi-xenon w mg
[ Dodano: Sro Lip 01, 2020 07:07 ] Jasiu, orientujesz sie jakie sa różnice w tłumikach z BMW E46 2,8i i 3,0i miedzy tym z jedna rura wejściowa a dwiema? Te z dwiema sa dostępne i tak kombinuje gdyby jeden wlot zaspawać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum