Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] jak to jest w końcu z tymi pilotami?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] jak to jest w końcu z tymi pilotami?
Autor Wiadomość
plp 



Dołączył: 03 Sie 2020
Posty: 15



Wysłany: Pon Sie 03, 2020 13:16   [MGF] jak to jest w końcu z tymi pilotami?
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998

Przeczytałem już wiele wątków, widziałem artykuł i powiem szczerze mam w głowie kaszankę więc chciałbym usystematyzować wiedzę. Jestem włascicielem MGF, niestety zakupionego z jednym pilotem (który już zaczyna się rozpadać, ale jeszcze działa) i bez znajomości awaryjnego kodu IMMO (wiem że żeby go odzyskać niezbędny jest testbook).

Chciałbym dokupić drugiego pilota.

Pilot aktualny: lucas 3TXB

Rozumiem że zarówno ECU jak i pilot porozumiewają się między sobą "pływającym kodem", to znaczy że za każdym razem gdy drzwi zostają zamknięte, to samochód z pilotem ustanawiają między sobą nowy kod. Dlatego gdy wyjmie się baterię z pilota to ten z chwilowej utraty zasilania gubi ten kod, dlatego po wymiania bateri pilota niezbędna jest procedura parowania. Taka sama sytuacja zachodzi gdy odepniemy auto od akumulatora? Tzn wtedy ECU gubi swój " aktualny pływający kod" i wtedy też potrzebna jest procedura ponownego parowania?

Czy jeśli kupię nowy pilot z allegro, to jestem w stanie go sparować bez testbooka? (Zaznaczając że posiadam działający pilot, rozumiem że gdybym nie miał żadnego pilota to wtedy testbook byłby niezbędny aby zaprogramować nową sztukę)

Proszę o odpowiedź na pytania i poprawę jeśli gdzieś się pomyliłem :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 03, 2020 13:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 03, 2020 15:49   

Żeby sparować drugiego pilota potrzebny jest komputer, ale nie koniecznie testbook, i oba piloty (podczas dopisywania trzeba zawsze dodać wszystkie piloty, bo niedodane przestają działać). Przy okazji mozna odczytać kod odblokowania.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
plp 



Dołączył: 03 Sie 2020
Posty: 15



Wysłany: Pon Sie 03, 2020 17:54   

sTERYD napisał/a:
Żeby sparować drugiego pilota potrzebny jest komputer, ale nie koniecznie testbook, i oba piloty (podczas dopisywania trzeba zawsze dodać wszystkie piloty, bo niedodane przestają działać). Przy okazji mozna odczytać kod odblokowania.

Super, dzięki. A z tym akumulatorem auta jak jest? Moge go odłączyć i po podłączeniu będzie ok?
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 566
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Pon Sie 03, 2020 20:22   

Lucasy sa latwe w robocie.U Taty za dopisanie drugiego pilota gosc we Wro skasowal 150 pln.Oczywiscie chodzi o Lucasa.Niestety przy tzw jajkach czyli Pektronach jak j mnie w TF trzeba miec nowy pilot z kodem kreskowym.Dopiero do nowego mozna dopisac stary.Niestety koszty sa duze.
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura: .Rover 75 w kolorku Cev
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 03, 2020 22:01   

Po odłączeniu akumulatora wystarczy synchronizacja.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 566
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Sro Sie 12, 2020 20:44   

takie cus? :mrgreen:

Synchro dla MGF
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura: .Rover 75 w kolorku Cev
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sie 12, 2020 21:16   

Nie koniecznie zaraz z wymianą baterii.

I czasem trzeba wcisnąć więcej niż 4 razy guzik od zamykania.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] Mały wyciek oleju co to jest ?
SebJaw MGF i MG TF 8 Sro Maj 04, 2011 11:35
SebJaw
Brak nowych postów [MGF] nie odpala gdy silnik jest zimny
law MGF i MG TF 14 Wto Cze 01, 2010 10:39
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink