Wysłany: Pon Sie 03, 2020 13:16 [MGF] jak to jest w końcu z tymi pilotami?
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Przeczytałem już wiele wątków, widziałem artykuł i powiem szczerze mam w głowie kaszankę więc chciałbym usystematyzować wiedzę. Jestem włascicielem MGF, niestety zakupionego z jednym pilotem (który już zaczyna się rozpadać, ale jeszcze działa) i bez znajomości awaryjnego kodu IMMO (wiem że żeby go odzyskać niezbędny jest testbook).
Chciałbym dokupić drugiego pilota.
Pilot aktualny: lucas 3TXB
Rozumiem że zarówno ECU jak i pilot porozumiewają się między sobą "pływającym kodem", to znaczy że za każdym razem gdy drzwi zostają zamknięte, to samochód z pilotem ustanawiają między sobą nowy kod. Dlatego gdy wyjmie się baterię z pilota to ten z chwilowej utraty zasilania gubi ten kod, dlatego po wymiania bateri pilota niezbędna jest procedura parowania. Taka sama sytuacja zachodzi gdy odepniemy auto od akumulatora? Tzn wtedy ECU gubi swój " aktualny pływający kod" i wtedy też potrzebna jest procedura ponownego parowania?
Czy jeśli kupię nowy pilot z allegro, to jestem w stanie go sparować bez testbooka? (Zaznaczając że posiadam działający pilot, rozumiem że gdybym nie miał żadnego pilota to wtedy testbook byłby niezbędny aby zaprogramować nową sztukę)
Proszę o odpowiedź na pytania i poprawę jeśli gdzieś się pomyliłem
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 03, 2020 13:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Żeby sparować drugiego pilota potrzebny jest komputer, ale nie koniecznie testbook, i oba piloty (podczas dopisywania trzeba zawsze dodać wszystkie piloty, bo niedodane przestają działać). Przy okazji mozna odczytać kod odblokowania.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Żeby sparować drugiego pilota potrzebny jest komputer, ale nie koniecznie testbook, i oba piloty (podczas dopisywania trzeba zawsze dodać wszystkie piloty, bo niedodane przestają działać). Przy okazji mozna odczytać kod odblokowania.
Super, dzięki. A z tym akumulatorem auta jak jest? Moge go odłączyć i po podłączeniu będzie ok?
Lucasy sa latwe w robocie.U Taty za dopisanie drugiego pilota gosc we Wro skasowal 150 pln.Oczywiscie chodzi o Lucasa.Niestety przy tzw jajkach czyli Pektronach jak j mnie w TF trzeba miec nowy pilot z kodem kreskowym.Dopiero do nowego mozna dopisac stary.Niestety koszty sa duze.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum