Wysłany: Czw Sty 28, 2021 16:03 [R Streetwise] Problem z immo
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2004
Witam
Mam problem w Roverku z immo, po przekręceniu kluczyka załącza się immo cały czas pika i odcina paliwo, niestety nie idzie go odpalić. To samo dzieje się na drugim kluczyku. Karty z kodem do immo brak. Coś poradzicie ?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 28, 2021 16:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a bateria ok? Inna sprawa ze imo w roverach 200/400 to jakaś pomyłka. Sam myślę żeby sobie to wywalić bo już nieraz sie zdziwiłem
[ Dodano: Czw Sty 28, 2021 17:16 ]
po wymianie baterii należy kilkukrotnie wcisnąć przycisk otwórz/zamknij blisko auta, żeby pilot się zsynchronizował z odbiornikiem w aucie
A w R25 i Streetwise nie ma już pasywnego immo, które nie wymaga baterii w pilocie? Aktywne powinno się dezaktywować po otwarciu samochodu pilotem.
Jeśli jest pasywne i samochód nie widzi kluczyków to padła pętla przy stacyjce, albo coś głębiej. Ja bym chyba polecał wyciąć całe immo. U nas jest to dość dziwny system, a do tego model auta raczej nie z górnej listy najchętniej kradzionych pojazdów
zgadza się, ja przerobiłem sobie kluczyk w scyzoryk (sa na aliexpresie do r25) i imo jest już bardzo blisko stacyjki, ale i tak nieraz trzeba naciskać przycisk. Po prostu to imo w tym aucie to jakaś pomyłka. To samo było w 2004 i 2005r - miałem oba sterowniki. Piloty wcześniejsze lusasa tez były podobne w r200/400. Dopiero r75 wyleczyli z tego problemu - ale tu już jest wszystko BMW
i niestety aby dopisac/cos zrobic,trzeba miec pektrona z kodem....Nowke znaczy sie.Bo do kodu nowki mozna cos dopisac.Temat przerabiany i czekam na magika Gutka ktory cos porobi w temacie Tyle ze auto podstawiam jako krolika doswiadczalnego
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
[ Dodano: Pią Mar 26, 2021 21:44 ]
W sumie to by sobie z ZR wyciął to imo, gdzieś na necie widziałem instrukcje, ale teraz nie kojarzę czy to jakieś rosyjskie strony były - ale we własnym zakresie było to możliwe
Lubię system Lucasa, i na początku lat 90 myślę że było to zabezpieczenie na mega wysokim poziomie, a że ktoś ma bagno w elektryce albo pilota wymęczonego z zimnymi lutami i "toną" tłuszczu w przyciskach to może mieć problem, we freelanderze 1 był do samego końca montowany ale w poliftach służył jedynie do centralnego zamka bo immo przeniesiono do transpondera w kluczu bo na dzisiejsze warunki samego pilota można zaprogramować innym sprzętem niż testbook, dawniej był potrzebny Testbook dostępny tylko w ASO Rovera.
Dziś te samochody mają prawie 30lat. A na Pektronie prawie 20 lat i są na wyginięciu, Coraz mniej Roverów.
Ostatnio zmieniony przez Z0rro Pon Sty 24, 2022 22:54, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum