niech się wypowiedzą Ci co mają/mieli 600-stki. System zabezpieczeń odnośnie emergeny key był taki jak w accordzie - a tam NA BANK było kodowanie z klucza (był w rodzinie przypadek na imieniach, to nawet bardzo dobrze pamietam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 12, 2007 22:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie bede sie spieral , a i chetnie sie doksztalce - czekam na skany
Ok. Ja się wcale nie spieram, ja tylko piszę jak jest u mnie. W sumie to dziwne, że u Ciebie tego nie ma, twoja rakieta jest z tego samego rocznika co moja. Jutro wrzucę fotkę strony z instrukcji jak znajdę czas. No i oczywiście czekamy na opinię wielkiego mistrza Pitera34. Tymczasem dobrej nocy zyczę.
NIe mam R600, więc po prostu z grup pamiętam, że było pisane o dwóch systemach zabezpieczania auta. Było sterownie na podczerwień i radiowe, i podobno ważny czerwony klucz, ale nie wiem do której opcji
Tak, na podczerwien byly te starsze z lamanym kluczykiem i bez immo, natomiast radiowe(taki posiadam) sa nowsze i kluczyk jest grubszy z racji immo.
Co do czerwonego klucza, to juz ktos udowodnil, ze nie do konca jest on potrzebny
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
niech się wypowiedzą Ci co mają/mieli 600-stki. System zabezpieczeń odnośnie emergeny key był taki jak w accordzie - a tam NA BANK było kodowanie z klucza (był w rodzinie przypadek na imieniach, to nawet bardzo dobrze pamietam
Moja wersja 618i 96r. posiada immo deaktywowane z kluczyka ale tylko po włożeniu do stacyjki a nie do zamka. Natomiast synchronizacja nie jest potrzebna. Wymiana baterii i działa. Ojciec ma 620 z rocznika 96 z pełnym wyposażeniem i u niego synchrnizacja jst wymagana a immo jest deaktywowane z pilota. To dowodzi, że wykorzystywano 2 systemy zabezp. w modelach 600.
Golab33 napisał/a:
a jak wymienilem batrie to od raz sie otworzyl bez zadnej synchronizacji
To dziwne, albo ja coś pomyliłem odnośnie R 600
W starszy R600, tych z pilotem na podczerwień chyba nie ma potrzeby synchronizacji.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No bo po co, jak immo jest w kluczyku, lub go wogule nie ma
Immo jest albo w kluczyku (VALEO), albo w pilocie (te starsze).
Kiedyś propagowałem wersję, że w tych starszych nie ma, ale pewnego dnia zostałem "oświecony".
[ Dodano: Pią Kwi 13, 2007 11:58 am ]
marthinez napisał/a:
Jutro wrzucę fotkę strony z instrukcji jak znajdę czas
Czekamy z niecierpliwością.
ADAM1 napisał/a:
Tak, na podczerwien byly te starsze z lamanym kluczykiem i bez immo
Były z immo. Immo w tym pilociku deaktywowane naciśnięciem przycisku.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Sty 2006 Posty: 134 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 13:01
Cytat:
No kolego i tu się z tobą nie zgodzę. W R600 jest synchronizacja pilota i jest coś takiego jak odblokowanie immo kluczykiem przez zamek.
Koledzy, bez nerwów. Było już kilka wątków na ten temat, a że też miałem problem tom to kiedyś śledził.
Otóż - kolega Golab33 ma 600tkę z tego rocznika co ja. Jeżeli pilot jest taki jak mój jak podejrzewam (podczerwień, Valeo) to wymienia baterie i tyle - żadnej synchronizacji.
Co do odblokowania immo (właściwie to nie immo bo ja NIE MAM tylko rozbrojenie alarmu) kluczykiem w drzwiach - oczywiście jest możliwość przekręcając odpowiednią ilość w prawo i lewo zgodnie z instrukcją załączoną do bolidu. W mojej 600tce nie ma żadnej lampki immo na desce ani innych oznak posiadania takowego. Zwykły alarm.
Co do zamka - pierwsze primo ultimo - psiknąć WD40 i DELIKATNIE "rozpracowywać".
Delikatnie bo sie zrobi to co się robi w 600tkach i co mi się zrobiło od zwykłego użytkowania - zamek wpadnie do środka drzwi. Po godzinie dłubania i chałupniczych robótek przymocowałem spowrotem zamek obejmą bo naprawianie tego plastyku trzymającego zamek nie ma sensu (i sposobności).
Co do odblokowania immo (właściwie to nie immo bo ja NIE MAM tylko rozbrojenie alarmu) kluczykiem w drzwiach - oczywiście jest możliwość przekręcając odpowiednią ilość w prawo i lewo zgodnie z instrukcją załączoną do bolidu. W mojej 600tce nie ma żadnej lampki immo na desce ani innych oznak posiadania takowego. Zwykły alarm.
Hmm... Ja mam już drugie R623 z rocznika 95 i takiego samego pilota na podczerwień i nie musze krecić ileś razy w prawo i w lewo, tylko raz - w kazdym zamku (nawet tym od bagażnika) jest mikrostyk, który w momencie otwarcia drzwi kluczem wyłącza alarm ("genialne" rozwiązanie, nie ma co...) - ja te mikrostyki mam plan odpiąć, bo nawet przekręcenia zamka śrubokrętem powoduje wyłączenie alarmu.
Zresztą jeszcze na starych grupach problem był kilkakrotnie opisywany.
Immo brak.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Sty 2006 Posty: 134 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 13:13
Cytat:
Hmm... Ja mam już drugie R623 z rocznika 95 i takiego samego pilota na podczerwień i nie musze krecić ileś razy w prawo i w lewo, tylko raz
Bo to tylko w jakichś tam awariach. Nie wiem nawet po co. Ja też przekręcam kluczykiem dorobionym u obówniczego w metrze i też rozblokowuję alarm i odjeżdżam
Cytat:
ja te mikrostyki mam plan odpiąć, bo nawet przekręcenia zamka śrubokrętem powoduje wyłączenie alarmu.
Ojojoj stary! Nie publicznie! Wiesz ile 600tkez teraz zniknie z ulic! [/quote]
Maciek. Na 100% masz immo.
Zamknij auto pilotem, otwórz kluczem i spróbuj odpalić.
U mnie się nie da, a mam "niższą" wersję.
Co więcej, mam folder R600 z 95 roku i tam WSZYSTKIE wersje mają immo.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Hmm... Ja mam już drugie R623 z rocznika 95 i takiego samego pilota na podczerwień i nie musze krecić ileś razy w prawo i w lewo, tylko raz - w kazdym zamku
Nasunela mi sie mysl.
Niech kazdy nie posiadajacy kontrolki od immo zamknie samochod pilotem, nastepnie otworzy kluczykiem i sprubuje odpalic samochod.
Jezeli odpali, to moral jest prosty - nie ma immo
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Hmm... Ja mam już drugie R623 z rocznika 95 i takiego samego pilota na podczerwień i nie musze krecić ileś razy w prawo i w lewo, tylko raz - w kazdym zamku
Nasunela mi sie mysl.
Niech kazdy nie posiadajacy kontrolki od immo zamknie samochod pilotem, nastepnie otworzy kluczykiem i sprubuje odpalic samochod.
Jezeli odpali, to moral jest prosty - nie ma immo
Pozdrawiam
ale co ma piernik do wiatraka ? przeciez kostka z kodem imo jest w kluczyku wiec tak czy siak musisz odpalic, tak mi sie przynajmniej wydaje. Jak ta kontrolka wyglada od imo taki zielony klucz na obrotomierzu
Maciek. Na 100% masz immo.
Zamknij auto pilotem, otwórz kluczem i spróbuj odpalić.
Zaraz sprawdzę jadąc na zakończenie Rajdu BGC.
piter34 napisał/a:
U mnie się nie da, a mam "niższą" wersję.
Co więcej, mam folder R600 z 95 roku i tam WSZYSTKIE wersje mają immo.
Pytanie jeszcze co w marketingowym bełkocie folderu oznacza immo, bo może np. oznaczać, to, że autoalarm nie tylko wyje, ale też rozłacza zapłon w jednym miejscu, żebyś nie ojechał z wyjącym alarmem i migającymi awaryjnymi, bo to niebezpieczne.
Problem w tym, że w momencie wyłączenia alarmu przez przekręcenie kluczyka takie immo przestaje działać.
I drugie - na które rynki jest ten folder, bo Ty masz na rynek włoski, gdzie fabryczne immo pewnie wystarcza, a ja mam autko z rynku polskiego, gdzie fabryka mogła stwierdzić, że na polskich fachowców takie immo nie wystarcza i każdy Polak i tak dołoży własne immo, więc po co się męczyć...
[ Dodano: Sob 14 Kwi, 07 14:15 ]
ezy napisał/a:
Ojojoj stary! Nie publicznie! Wiesz ile 600tkez teraz zniknie z ulic!
E... Nie przesadzaj - na starych grupach temat był poruszany conajmniej dwukrotnie i jakoś nikomu 600-tka nie odjechała, a poza tym ktoby teraz ukradł auto warte 10-12 kPLN?
Przebicie nr i sprzedaż takiego auta to znacznie droższa zabawa, a na części też się nie opłaca, bo za 2-4 kPLN sprowadzasz bez żadnego ryzyka Anglika.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
ale co ma piernik do wiatraka ? przeciez kostka z kodem imo jest w kluczyku wiec tak czy siak musisz odpalic, tak mi sie przynajmniej wydaje. Jak ta kontrolka wyglada od imo taki zielony klucz na obrotomierzu
Maciek. Na 100% masz immo.
Zamknij auto pilotem, otwórz kluczem i spróbuj odpalić.
No i sprawdziłem - jest dokładnie tak jak napisałem, a teraz sprawdź u siebie i porównaj wyniki...
[ Dodano: Pon 16 Kwi, 07 09:31 ]
piter34 napisał/a:
Zamknij auto pilotem, otwórz kluczem i spróbuj odpalić.
U mnie się nie da, a mam "niższą" wersję.
Wczoraj na spocie przeprowadziliśmy z Kruchym kolejne testy mojego "immo" jak to Piter nazywa.
Jeśli chodzi o otwieranie drzwi to jest tak jak napisałem, ale sprawdziliśmy jeszcze inną konfigurację - siędząc w środku zaknąłem samochód pilotem i próbowałem odpalić.
Wynik:
- pierwsza próba - alarm zdezaktywował się przed uzbrojeniem prawdopodobnie z powodu wykrytego przez czujnik ultradźwiękowy ruchu w kabinie - samochód po przekręceniu kluczyka odpalił - miał tylko zamknięte drzwi
- druga próba - siedziałem cicho i bez ruchu - alarm się uzbroił, po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie zakręcił i włączył się alarm
Wniosek: "immo" w R623 Si '95 na rynek polski to odłączenie rozrusznika (i pewnie sterowania silnikiem, bo kontrolki chyba też się nie zapaliły) ale to działa tylko gdy włączony jest alarm i do rozbrojenia nie potrzebny jest kod, a jedynie kluczyk (nawet dorobiony, bo nie ma żadnego chip'a) i sprawny zamek w drzwiach.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
A to ja moge dodać że w 620 SDI z 95r ( łamany kluczyk, pilot na podczerwień ) jest immo. Jak się otwiera samochodzik z pilota dezaktywuje się alarm oraz immo ale jeśli zamkniemy z pilota a otworzymy kluczykiem to po pierwsze otwiera się tylko drzwi kierowcy a centralny zamek nie ( przynajmniej tak jest u mnie ) a dwa po przekręceniu stacyjki odzywa się krótki pisk i kontrolki się zapalają ale nie kręci rozrusznikiem. Wsio
A to ja moge dodać że w 620 SDI z 95r ( łamany kluczyk, pilot na podczerwień ) jest immo. Jak się otwiera samochodzik z pilota dezaktywuje się alarm oraz immo ale jeśli zamkniemy z pilota a otworzymy kluczykiem to po pierwsze otwiera się tylko drzwi kierowcy a centralny zamek nie ( przynajmniej tak jest u mnie ) a dwa po przekręceniu stacyjki odzywa się krótki pisk i kontrolki się zapalają ale nie kręci rozrusznikiem. Wsio
A z jakiego rynku masz autko?
I czy jesteś pierwszym właścicielem?
Bo być może jakiś inteligentny elektryk odłączył czujniki wbudowane w zamki, uznając, ze przeczą one idei alarmu.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Rynek francuski niestety właściciel 2 Choć z dotychczasowych oględziń nic nadzwyczajnego w tym samochodziku nie było zmieniane a w sobotę sciągałem boczek drzwi przednich i tam też za bardzo nie było grzebane. No tylko jak by były czujniki w drzwiach odłączone to alarm by się włączył po otworzeniu drzwi z klucza a on sie dezaktywuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum