Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Czy mam zamek w drzwiach??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Czy mam zamek w drzwiach??
Autor Wiadomość
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 12, 2007 22:31   

niech się wypowiedzą Ci co mają/mieli 600-stki. System zabezpieczeń odnośnie emergeny key był taki jak w accordzie - a tam NA BANK było kodowanie z klucza (był w rodzinie przypadek na imieniach, to nawet bardzo dobrze pamietam ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 12, 2007 22:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Kwi 12, 2007 22:32   

ADAM1 napisał/a:
Nie bede sie spieral :grin: , a i chetnie sie doksztalce - czekam na skany :wink:


Ok. Ja się wcale nie spieram, ja tylko piszę jak jest u mnie. W sumie to dziwne, że u Ciebie tego nie ma, twoja rakieta jest z tego samego rocznika co moja. Jutro wrzucę fotkę strony z instrukcji jak znajdę czas. No i oczywiście czekamy na opinię wielkiego mistrza Pitera34. Tymczasem dobrej nocy zyczę. :wink:
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Kwi 12, 2007 22:33   

Brt napisał/a:
NIe mam R600, więc po prostu z grup pamiętam, że było pisane o dwóch systemach zabezpieczania auta. Było sterownie na podczerwień i radiowe, i podobno ważny czerwony klucz, ale nie wiem do której opcji


Tak, na podczerwien byly te starsze z lamanym kluczykiem i bez immo, natomiast radiowe(taki posiadam) sa nowsze i kluczyk jest grubszy z racji immo.
Co do czerwonego klucza, to juz ktos udowodnil, ze nie do konca jest on potrzebny :grin:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Kwi 12, 2007 23:03   

ADAM1 napisał/a:
Co do czerwonego klucza, to juz ktos udowodnil, ze nie do konca jest on potrzebny


ZTCP to był marcel :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
zielak_ 




Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 10
Skąd: Włodawa



Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 06:42   

Valander_wwa napisał/a:
niech się wypowiedzą Ci co mają/mieli 600-stki. System zabezpieczeń odnośnie emergeny key był taki jak w accordzie - a tam NA BANK było kodowanie z klucza (był w rodzinie przypadek na imieniach, to nawet bardzo dobrze pamietam ;)


Moja wersja 618i 96r. posiada immo deaktywowane z kluczyka ale tylko po włożeniu do stacyjki a nie do zamka. Natomiast synchronizacja nie jest potrzebna. Wymiana baterii i działa. Ojciec ma 620 z rocznika 96 z pełnym wyposażeniem i u niego synchrnizacja jst wymagana a immo jest deaktywowane z pilota. To dowodzi, że wykorzystywano 2 systemy zabezp. w modelach 600.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4537
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 08:44   

emes napisał/a:
Golab33 napisał/a:
a jak wymienilem batrie to od raz sie otworzyl bez zadnej synchronizacji
To dziwne, albo ja coś pomyliłem odnośnie R 600


W starszy R600, tych z pilotem na podczerwień chyba nie ma potrzeby synchronizacji.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 10:55   

ADAM1 napisał/a:
No bo po co, jak immo jest w kluczyku, lub go wogule nie ma

Immo jest albo w kluczyku (VALEO), albo w pilocie (te starsze).
Kiedyś propagowałem wersję, że w tych starszych nie ma, ale pewnego dnia zostałem "oświecony".

[ Dodano: Pią Kwi 13, 2007 11:58 am ]
marthinez napisał/a:
Jutro wrzucę fotkę strony z instrukcji jak znajdę czas

Czekamy z niecierpliwością.

ADAM1 napisał/a:
Tak, na podczerwien byly te starsze z lamanym kluczykiem i bez immo

Były z immo. Immo w tym pilociku deaktywowane naciśnięciem przycisku.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
ezy 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 134
Skąd: Góra Kalwaria



Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 13:01   

Cytat:
No kolego i tu się z tobą nie zgodzę. W R600 jest synchronizacja pilota i jest coś takiego jak odblokowanie immo kluczykiem przez zamek.


Koledzy, bez nerwów. Było już kilka wątków na ten temat, a że też miałem problem tom to kiedyś śledził.
Otóż - kolega Golab33 ma 600tkę z tego rocznika co ja. Jeżeli pilot jest taki jak mój jak podejrzewam (podczerwień, Valeo) to wymienia baterie i tyle - żadnej synchronizacji.
Co do odblokowania immo (właściwie to nie immo bo ja NIE MAM tylko rozbrojenie alarmu) kluczykiem w drzwiach - oczywiście jest możliwość przekręcając odpowiednią ilość w prawo i lewo zgodnie z instrukcją załączoną do bolidu. W mojej 600tce nie ma żadnej lampki immo na desce ani innych oznak posiadania takowego. Zwykły alarm.

Co do zamka - pierwsze primo ultimo - psiknąć WD40 i DELIKATNIE "rozpracowywać".
Delikatnie bo sie zrobi to co się robi w 600tkach i co mi się zrobiło od zwykłego użytkowania - zamek wpadnie do środka drzwi. Po godzinie dłubania i chałupniczych robótek przymocowałem spowrotem zamek obejmą bo naprawianie tego plastyku trzymającego zamek nie ma sensu (i sposobności).

Powodzenia
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4537
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 13:07   

ezy napisał/a:
Co do odblokowania immo (właściwie to nie immo bo ja NIE MAM tylko rozbrojenie alarmu) kluczykiem w drzwiach - oczywiście jest możliwość przekręcając odpowiednią ilość w prawo i lewo zgodnie z instrukcją załączoną do bolidu. W mojej 600tce nie ma żadnej lampki immo na desce ani innych oznak posiadania takowego. Zwykły alarm.

Hmm... Ja mam już drugie R623 z rocznika 95 i takiego samego pilota na podczerwień i nie musze krecić ileś razy w prawo i w lewo, tylko raz - w kazdym zamku (nawet tym od bagażnika) jest mikrostyk, który w momencie otwarcia drzwi kluczem wyłącza alarm ("genialne" rozwiązanie, nie ma co...) - ja te mikrostyki mam plan odpiąć, bo nawet przekręcenia zamka śrubokrętem powoduje wyłączenie alarmu. :(
Zresztą jeszcze na starych grupach problem był kilkakrotnie opisywany.
Immo brak.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
ezy 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 134
Skąd: Góra Kalwaria



Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 13:13   

Cytat:

Hmm... Ja mam już drugie R623 z rocznika 95 i takiego samego pilota na podczerwień i nie musze krecić ileś razy w prawo i w lewo, tylko raz


Bo to tylko w jakichś tam awariach. Nie wiem nawet po co. Ja też przekręcam kluczykiem dorobionym u obówniczego w metrze i też rozblokowuję alarm i odjeżdżam

Cytat:

ja te mikrostyki mam plan odpiąć, bo nawet przekręcenia zamka śrubokrętem powoduje wyłączenie alarmu. :(


Ojojoj stary! Nie publicznie! Wiesz ile 600tkez teraz zniknie z ulic! :evil: [/quote]
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 14:33   

maciej napisał/a:
Immo brak.

Maciek. Na 100% masz immo.
Zamknij auto pilotem, otwórz kluczem i spróbuj odpalić.
U mnie się nie da, a mam "niższą" wersję.
Co więcej, mam folder R600 z 95 roku i tam WSZYSTKIE wersje mają immo.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 21:04   

maciej napisał/a:
Hmm... Ja mam już drugie R623 z rocznika 95 i takiego samego pilota na podczerwień i nie musze krecić ileś razy w prawo i w lewo, tylko raz - w kazdym zamku


Nasunela mi sie mysl.
Niech kazdy nie posiadajacy kontrolki od immo zamknie samochod pilotem, nastepnie otworzy kluczykiem i sprubuje odpalic samochod.

Jezeli odpali, to moral jest prosty - nie ma immo

Pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kwiatekt11 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 169
Skąd: Jarosław



Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 06:49   

ADAM1 napisał/a:
maciej napisał/a:
Hmm... Ja mam już drugie R623 z rocznika 95 i takiego samego pilota na podczerwień i nie musze krecić ileś razy w prawo i w lewo, tylko raz - w kazdym zamku


Nasunela mi sie mysl.
Niech kazdy nie posiadajacy kontrolki od immo zamknie samochod pilotem, nastepnie otworzy kluczykiem i sprubuje odpalic samochod.

Jezeli odpali, to moral jest prosty - nie ma immo

Pozdrawiam
ale co ma piernik do wiatraka ?? ? przeciez kostka z kodem imo jest w kluczyku wiec tak czy siak musisz odpalic, tak mi sie przynajmniej wydaje. Jak ta kontrolka wyglada od imo ?? taki zielony klucz na obrotomierzu ??
 
 
 
ezy 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 134
Skąd: Góra Kalwaria



Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 12:36   

Cytat:
ale co ma piernik do wiatraka ?? ? przeciez kostka z kodem imo jest w kluczyku wiec tak czy siak musisz odpalic, tak mi sie przynajmniej wydaje.


Ano u ciebie to masz rację - to nie ma sensu. Ale mowa o posiadaczach "łamanych" kluczyków, cienkich z pilotem na IR

Cytat:
Jak ta kontrolka wyglada od imo ?? taki zielony klucz na obrotomierzu ??


Tak, znakiem ty nie możesz przeprowadzić eksperymentu. :wink:
_________________
R620SDi (Super Diesel installed) BRG '96
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4537
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 13:13   

piter34 napisał/a:
Maciek. Na 100% masz immo.
Zamknij auto pilotem, otwórz kluczem i spróbuj odpalić.

Zaraz sprawdzę jadąc na zakończenie Rajdu BGC. :)
piter34 napisał/a:
U mnie się nie da, a mam "niższą" wersję.
Co więcej, mam folder R600 z 95 roku i tam WSZYSTKIE wersje mają immo.

Pytanie jeszcze co w marketingowym bełkocie folderu oznacza immo, bo może np. oznaczać, to, że autoalarm nie tylko wyje, ale też rozłacza zapłon w jednym miejscu, żebyś nie ojechał z wyjącym alarmem i migającymi awaryjnymi, bo to niebezpieczne. ;)
Problem w tym, że w momencie wyłączenia alarmu przez przekręcenie kluczyka takie immo przestaje działać.

I drugie - na które rynki jest ten folder, bo Ty masz na rynek włoski, gdzie fabryczne immo pewnie wystarcza, a ja mam autko z rynku polskiego, gdzie fabryka mogła stwierdzić, że na polskich fachowców takie immo nie wystarcza i każdy Polak i tak dołoży własne immo, więc po co się męczyć...

[ Dodano: Sob 14 Kwi, 07 14:15 ]
ezy napisał/a:
Ojojoj stary! Nie publicznie! Wiesz ile 600tkez teraz zniknie z ulic!

E... Nie przesadzaj - na starych grupach temat był poruszany conajmniej dwukrotnie i jakoś nikomu 600-tka nie odjechała, a poza tym ktoby teraz ukradł auto warte 10-12 kPLN?
Przebicie nr i sprzedaż takiego auta to znacznie droższa zabawa, a na części też się nie opłaca, bo za 2-4 kPLN sprowadzasz bez żadnego ryzyka Anglika.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 14:06   

kwiatekt11 napisał/a:
ale co ma piernik do wiatraka ?? ? przeciez kostka z kodem imo jest w kluczyku wiec tak czy siak musisz odpalic, tak mi sie przynajmniej wydaje. Jak ta kontrolka wyglada od imo ?? taki zielony klucz na obrotomierzu ??


Nie wiem czy zauwazyles, ale napisalem:

"kazdy nie posiadajacy kontrolki od immo"

A kontrolka wyglada tak http://www.roverki.pl/mod...2&orderby=dateD
/ksztalt klucza w obrotomierzu/

Pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4537
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 19:32   

piter34 napisał/a:
Maciek. Na 100% masz immo.
Zamknij auto pilotem, otwórz kluczem i spróbuj odpalić.


No i sprawdziłem - jest dokładnie tak jak napisałem, a teraz sprawdź u siebie i porównaj wyniki...

[ Dodano: Pon 16 Kwi, 07 09:31 ]
piter34 napisał/a:
Zamknij auto pilotem, otwórz kluczem i spróbuj odpalić.
U mnie się nie da, a mam "niższą" wersję.

Wczoraj na spocie przeprowadziliśmy z Kruchym kolejne testy mojego "immo" jak to Piter nazywa.
Jeśli chodzi o otwieranie drzwi to jest tak jak napisałem, ale sprawdziliśmy jeszcze inną konfigurację - siędząc w środku zaknąłem samochód pilotem i próbowałem odpalić.

Wynik:
- pierwsza próba - alarm zdezaktywował się przed uzbrojeniem prawdopodobnie z powodu wykrytego przez czujnik ultradźwiękowy ruchu w kabinie - samochód po przekręceniu kluczyka odpalił - miał tylko zamknięte drzwi
- druga próba - siedziałem cicho i bez ruchu - alarm się uzbroił, po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie zakręcił i włączył się alarm

Wniosek: "immo" w R623 Si '95 na rynek polski to odłączenie rozrusznika (i pewnie sterowania silnikiem, bo kontrolki chyba też się nie zapaliły) ale to działa tylko gdy włączony jest alarm i do rozbrojenia nie potrzebny jest kod, a jedynie kluczyk (nawet dorobiony, bo nie ma żadnego chip'a) i sprawny zamek w drzwiach.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Balgareth 




Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 11
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 09:35   

A to ja moge dodać że w 620 SDI z 95r ( łamany kluczyk, pilot na podczerwień ) jest immo. Jak się otwiera samochodzik z pilota dezaktywuje się alarm oraz immo ale jeśli zamkniemy z pilota a otworzymy kluczykiem to po pierwsze otwiera się tylko drzwi kierowcy a centralny zamek nie ( przynajmniej tak jest u mnie ) a dwa po przekręceniu stacyjki odzywa się krótki pisk i kontrolki się zapalają ale nie kręci rozrusznikiem. Wsio :)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4537
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 09:55   

Balgareth napisał/a:
A to ja moge dodać że w 620 SDI z 95r ( łamany kluczyk, pilot na podczerwień ) jest immo. Jak się otwiera samochodzik z pilota dezaktywuje się alarm oraz immo ale jeśli zamkniemy z pilota a otworzymy kluczykiem to po pierwsze otwiera się tylko drzwi kierowcy a centralny zamek nie ( przynajmniej tak jest u mnie ) a dwa po przekręceniu stacyjki odzywa się krótki pisk i kontrolki się zapalają ale nie kręci rozrusznikiem. Wsio :)


A z jakiego rynku masz autko?
I czy jesteś pierwszym właścicielem?
Bo być może jakiś inteligentny elektryk odłączył czujniki wbudowane w zamki, uznając, ze przeczą one idei alarmu. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Balgareth 




Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 11
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 10:00   

Rynek francuski niestety właściciel 2 :) Choć z dotychczasowych oględziń nic nadzwyczajnego w tym samochodziku nie było zmieniane a w sobotę sciągałem boczek drzwi przednich i tam też za bardzo nie było grzebane. No tylko jak by były czujniki w drzwiach odłączone to alarm by się włączył po otworzeniu drzwi z klucza a on sie dezaktywuje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Centralny zamek w drzwiach pasażera
woziak Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Maj 21, 2012 11:35
woziak
Brak nowych postów [R620] Lampki w drzwiach
RoBBoD Rover serii 600, Honda Accord 6 Pon Lis 02, 2009 06:35
Robson29
Brak nowych postów [R620] Gumowe uszczelki w drzwiach...
phoenix123 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Lip 08, 2009 13:52
Mayson
Brak nowych postów [R620] Jak wyregulować szybę w drzwiach
moryc Rover serii 600, Honda Accord 8 Wto Sie 14, 2012 16:48
moryc
Brak nowych postów [R620] Problem z zamkiem w drzwiach (chyba)..
andrzejziom Rover serii 600, Honda Accord 8 Czw Gru 06, 2007 20:23
andrzejziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink