Forum Klubu ROVERki.pl :: Wady Twojego ROVERka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Wady Twojego ROVERka

Czy umiesz je wymienić?
Autor Wiadomość
TomC 




Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 21:51   

Największym problemem R400 i R45 z ZS włącznie to dach. Gnije nie wiadomo czemu i z jakiego powodu... To wada po siostrze Hondzie :roll:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 21:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 11, 2010 11:05   

A u mnie w R200 denerwuje środkowa kratka wentylacyjna, nijak ją ustawić przynajmniej u mnie, żeby powietrze leciało na twarz. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
jaro12 




Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Jarosław/Bachórz

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 11, 2010 13:38   

U mnie w R214 cabrio wszystko jak na razie jest jedną wielką wadą oprócz silnika i blach :haha:
_________________
Jeśli w czymkolwiek pomogłem to wystarczy kliknąć "Pomógł" Wdzięczność gwarantowana
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Wrz 11, 2010 14:13   

Wady mojej 600 tez dodam, a jak!
Kiepsko rozwiazane zaglowki z przodu, za bardzo odchylone do tylu.
Rdza na tylnych nadkolach, glosne przednie zawieszenie.
Slabe hamulce, krzywiace sie tarcze i potem klopotliwa ich wymiana.
Slaby silnik (moja wersja)
Brak klimy (moja wersja)
Szybko "brudzacy sie" lakier (moja wersja)
Swierszcze, glownie z szyberdachu, ale ja mam nie fabryczny, z reszta swierszczy juz sie uporalem.
Pekajace drewno wokol drazka zmiany biegow,pekajace drewno na boczkach, ogolnie pekajace drewno!
Jak pisane bylo wczesniej, czasami ciezko znalezc pozycje za kierownica. Mysle, ze lepiej by bylo jakby miala regulacje przod tyl.
Mam 184cm wzrostu i jak ustawie fotel tak, zeby miec prawie wyprostowana noge z wcisnietym sprzeglem to z tylu nie ma za duzo miejsca.
Mechacace sie dolne, tylne czesci foteli.
Czasami przy szybkiej jezdzie malo precyzyjna skrzynia biegow.
Prowadzenie bardzo dobre, ale przy dohamowaniu przodu w zakrecie auto staje sie lekko nadsterowne, mozliwe, ze za cienki tylny stabilizator,mozliwe, ze za szybko wchodze w zakrety, jednakze w MI16 tego nie mialem, a tam przeciez byla belka z tylu.
Slabe oswietlenie wnetrza (moja wersja)
Skomplikowana wymiana reflektora.
Slaby dostep do regulacji przednich drzwi.

Jak mialbym wymieniac zalety to bym napisal trzy razy wiecej.
Generalnie gdyby usunac problem z hamulcami i trzeszczacym zawiasem to nie zamienilbym na nic innego, a ewentualnie zrobilbym swapa.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4534
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 12, 2010 17:38   

Perez napisał/a:
Prowadzenie bardzo dobre, ale przy dohamowaniu przodu w zakrecie auto staje sie lekko nadsterowne

To mnie zaskoczyłeś...
Moim zdaniem R600 jest totalnie podsterowne i wyjeżdża przodem z każdego ostrzej pojechanego zakrętu.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 12:18   

macieju oczywiscie, ze jest podsterowne i to bardzo (no moze nie jak peugeot 405),
maciej napisał/a:
ale przy dohamowaniu przodu

dosyc szybko ucieka mu tyl.
To moje odczucie.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 13:01   

a i jeszcze wymiana zarówek :twisted: ja wiem klapki, ale sorry moje lapy nie są w stanie przez nie wymienić żarówek!!!!! Ze o postojówkach to już nie wspomne!
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 13:03   

Przynajmniej nie trzeba tego robić w ASO albo z kanału jak w niektórych nowszysch samochodach...
Z wad jeszcze dodam że w środku jest raczej głośny.
 
 
seyfer 




Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 13:30   

hvil, ty to musisz mieć dopiero sporą grabe :mrgreen: :mrgreen:
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 13:37   

szlag by to trafil! Moge zdjąć obudowe gumową, moge w dziurke w nadkolu wsadzic rączkę, ale zeby z klosza wyjąc zarówke to niema bata!!! Ostatnio sie wkurzylem to wymontowalem lampe do wymiany bo mi juz glupio bylo do serwisu po wymiane postojowki jechac! zderzak to kilka srubek:D lampa to 2 srobki(albo trzy) i gotowe! a te dziurki w nadkolach to jakas pomylka jest! :twisted:
 
 
martens 




Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 14:26   

hvil, to nastepnym razem daj znac - ja mam szczuple lapki :mrgreen: .
 
 
 
Micros 




Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 288
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 12:21   

R420Si benzyna 2.0 99

To ja też się dorzucę, a co :twisted:

1. "Dzwoniące" szyby w czasie jazdy po nierównościach (w Polsce czytaj - kraterach) w 3 drzwiach z czterech, szczególnie wkurzające od strony kierowcy:/ A tak apropos: Wy też tak macie? Nie wkurza Was to? :razz: U mnie w wibracje wpada też mocowanie mieszka zmiany biegów i czasem drzwiczki od schowka:/
2. Spadająca na łeb klapa od bagażnika (parkuję pod lekkim ukosem i jak mam ręce zajęte muszę podtrzymywać klapę głową :lol: )
3. Parujące szyby (klima aż się prosi o włączenie)
4. Nieporównywalnie gorsze głośniki z tyłu (szkoda mi aż czasem pasażerów:P)
5 Mam wrażenie mocno "ułagodzone" mapy wtrysków - niby ma 10sec do setki(sprawdzałem) i wg specyfikacji max. moment obrotowy przy 2500, ale jazda po mieście i rozpędzanie na niskich obrotach bez rewelacji; tak jakby ten moment był wyżej
6. Mała siła hamowania tylnych hamulców i nierównomierne ścieranie się tarcz
7. Nadaktywność wspomagania układu kierowniczego na trasie
8. Powyżej 120-130km/h robi się duużo za głośno
9. Zbyt miękkie zawieszenie w stosunku do tej mocy
10. Otwieranie z kluczyka rozbraja automatycznie alarm (szczególnie niebezpieczne w przypadku przechowywania cennych rzeczy w bagażniku - "umiejętne" otwarcie tego zamka nie spowoduje uruchomienia syreny)
11. Delikatne mocowania zderzaków (ja po ostatniej zimie musiałem tylny "podciągnąć", a i tak się zdążył nieco obniżyć)
12. Mało miejsca na nogi kierowcy (jak obniżę fotel to kierownica za wysoko, a jak obniżę fotel i kierownicę to uderzam nogami o konsolę - nie wiem, może jakiś niewymiarowy jestem :razz: ) no i jeszcze to ultra wysokie sprzęgło :shock:

Ale czymże są te wady w porównaniu do wszystkich zalet!!! :D
Ostatnio zmieniony przez Micros Sro Lip 01, 2015 14:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 13:36   

Micros, wymien amorki klapy:-D
 
 
Micros 




Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 288
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 13:38   

hvil napisał/a:
Micros, wymien amorki klapy:-D

Ale jak? W sedanie nie ma amorków :P Radziłem się już mechanika i powiedział, że trzeba by cały mechanizm wymienić, bo tu się nie da "wyregulować" czy ewentualnie "podciągnąć" czegoś.
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 13:41   

a sedan, a to masz tam sprezynki?? albo taki dlugi drut poprzeczny:D jak sprezynki to wyjmij je i zaloz inne albo te podciagnij, a jak drut (cos ala jak w dełu nexi) to druta owijasz czyms by wyzej w zaczepie siedzial:D i dziala na nowo.
 
 
lukas
[Usunięty]






Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 14:15   

Młody ze mnie kierowca i wielu może się ze mną nie zgodzić :razz:

Swoim 620 SDi przyjechałem do polski 6.09.2010, więc jeszcze mało o nim wiem.

Do dziś:
- drażni mnie to, że trzeba mu depnąć podczas ruszania bo inaczej trzepie nim jak w CZOŁGU. Dziwne, że na wstecznym tego nie ma?
- zmiana biegów wymaga wysiłku. Z drugim biegiem jest najgorzej, ale to wina skóry, która jest gruba. Chyba jakaś nieoryginalna.
- trzeba uważać na wsteczny bo często nie wchodzi.
- duży promień skrętu.
- głośny trochę.

Reszta w chwili obecnej na +

Ostatnio zmieniony przez lukas Sro Wrz 15, 2010 15:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 14:59   

noo proszę kolejny Głogowianin :) witamy :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Pawkaz 




Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 15:13   

To ja tez napisze wady konstrukcyjne
:mrgreen:
-brak kontrolki wlaczonych swiatel
-brak kontrolki rezerwy paliwa
-brak schowka w drzwiach kierowcy na butelke 0,5, -w R600 jest idealnie zrobione miejsce na butelke od piwa 0,5 l :mrgreen:
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
shilus82 




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 857
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 15:40   

u mnie:
-coś mi świergoli za boczkiem od pasażera z przodu
-nie ma uchwytu na żaden kubek, a co dopiero o butelce marzyć
-idiotyczna wymiana żarówek z przodu, zarówno kierunków jak i długich i mijania. Pozycje dają rady
-latający przycisk otwierania schowka pasażera

więcej grzechów nie pamiętam, ale jak sobie przypomnę to dopiszę :)
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 21:32   

Minusy R600 2.3 automat, któy jest u mnie ponad 2 lata, więc trochę tego wyłapałem:

- kiepskie hamulce

- zawiasy wnikają do bagażnika

- kiepskie wygłuszenie

- kiepskie oryginalne spryskiwacze (dlatego wymieniłem)

- za krótkie siedziska foteli

- niemożność regulacji zagłówków przód-tył

- rdzewiejące tylne nadkola

- zbyt wolna praca wycieraczek w najszybszym położeniu

- niskie zawieszenie - często o coś przycieram, a jak go załaduję, to lepiej nie mówić

- trzeszczący element zawieszenia przy przejeżdżaniu np. progów zwalniających

- mało miejsca na tylnej kanapie i na głowy pasażerów

- brak kontrolki włączonych świateł mijania

- kiepskie podświetlenie zegarów

- brak 3-go 3-punktowego pasa, ale to wina kretyńskich polskich przepisów

To chyba tyle. Nie mam zastrzeżenia do układu kierowniczego, zawieszenia i prowadzenia auta ale to pewnie dlatego, że mam felgi szeroko osadzone, całkowicie inny offset, niż fabryczny i auto trzyma się drogi jak przyklejone. Nie narzekam też na kiepskie możliwości przewozowe, bo świadomie wybrałem sedana. Ogólnie te powyższe wady traktuję z przymrużeniem oka, bo auto lubię i jest wdzięczne w użytkowaniu. Grunt, że się wcale nie psuje.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Plusy twojego Roverka
kolin Offtopic 30 Pią Lut 08, 2008 19:37
Lukaszn2006
Brak nowych postów 1% twojego podatku
azor77 Offtopic 12 Sob Lut 15, 2014 08:10
azor77
Brak nowych postów Muzyka do Twojego filmu o Roverkach.
McGAJveR Offtopic 0 Nie Gru 27, 2009 19:38
McGAJveR
Brak nowych postów Już nie ma Roverka :(
jerzu Offtopic 78 Pon Sty 28, 2008 10:42
Przemek_Docent
Brak nowych postów EPC do roverka
Gość Offtopic 16 Wto Gru 08, 2009 23:00
azer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink