Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Turbina po regeneracji i brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:23
[Honda Accord] Turbina po regeneracji i brak mocy
Autor Wiadomość
Ali 



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 6
Skąd: Włoszakowice



Wysłany: Pią Cze 22, 2007 20:50   [Honda Accord] Turbina po regeneracji i brak mocy
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam i najpierw chciałem przywitać wszystkich szanownych ROVERowców i ACCORDzistów na tym forum.
Mam dosyć powyżny problem z mocą w mojej hondzie. Tak jak pisałem w temacie turbina jest po regeneracji, końcówki wtrysków wymienione, olej wymieniony, wszystkie filtry również i auto straciło moc. Dodam że samochód był u mechanika i on uparcie twierdzi że to jest wina przepływomierza, jednak ja tego nie jestem pewien bo auto przed remontem szło o wiele lepiej. Dodatkowo sprawdziłem napięcia na poszczególnych stykach przepływomierza zgodnie z tym co znalazłem na tym forum i napięcia pasują, więc mam dylemat. Mechanior natomiast twierdzi że sprawdzał przeływówke też i mówi że uszkodzona. Po odłączeniu nie ma różnicy w mocy.
Turbina napewno sprawna bo węże jak przygazuje robią się twarde aż miło, wszystkie połączenia są wykonane prawidłowo i nigdzie powietrze nie ucieka. Dowiedziałem się również że może być to wina czujnika ciśnienia doładowania, ale nie wiem jak go sprawdzić, dodam że przy odłączeniu wężyka od czujnika również nie ma różnicy. Nie wiem co mam robić, nie kupie nowego przepływomierza dopóki nie będę pewien że to on jest winien.
I jeszcze jedno małe pytanko, po włączeniu zapłonu z pompy wtryskowej dobiega takie ciche brzęczenie które po odpaleniu silnika cichnie. Czy to normalne? Wcześniej tego nie słyszałem.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 09, 2011 18:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 22, 2007 20:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Pią Cze 22, 2007 22:43   

Ali napisał/a:
Czy to normalne? Wcześniej tego nie słyszałem.


Normalne. Wcześniej pewnie nie zwróciłeś uwagi.

Może jeszcze się przestawił ząbek na pasku od pompy wtryskowej i się czas wtrysku zmienił... może ktoś coś wymyśli.

Widzę, że z Włoszakowic jesteś. Masz tam jakiś dieselserwis na ul. Jana Otto czy cuś :wink: podjedź. Chociaż, ja z jego usług średnio zadowolony byłem.
_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
 
 
 
Ali 



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 6
Skąd: Włoszakowice



Wysłany: Pią Cze 22, 2007 22:54   

Z pompą i rozrządami nie było nic robione bo wszystko ok.
Jest u nas jeszcze jeden diesel service na ulicy Dłużyńskiej i ja byłem tam. Pozytywne opinie krążą na jego temat i ma profesionalny sprzęt do diesli. Jednak dziwi mnie fakt że wcześniej było lepiej. Sam już nie wiem co mam myśleć. Samochód zachowuje się jak wolnossący 50 konny diesel.
 
 
 
Damianin 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Paź 2004
Posty: 84
Skąd: Kielce



Wysłany: Pią Cze 22, 2007 22:56   

Ali napisał/a:
Samochód zachowuje się jak wolnossący 50 konny diesel.


No to na komputer go. Może komp działa w jakimś dziwnym trybie serwisowym...
Przepływka daje znać przy wyższych obrotach.
_________________
Pozdrawiam,
Damian
 
 
Ali 



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 6
Skąd: Włoszakowice



Wysłany: Sob Cze 23, 2007 14:44   

To może czujnik ciśnienia doładowania? Jak odłącze wężyk od niego to nie ma żadnej różnicy.

Jutro chyba pojade do Osowej Sieni na diagnostyke, mam nadzieję że coś z tego wyjdzie:)

Pozdrawiam
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:56   

Masz rzut beretem do Osowej, może pomogą ;) A czy kontrolka check engine Ci sie świeci?? CZy sprawdzałeś błędy kompa?? Całkiem możliwe, że to czujnik ciśnienia doładowania. Jeśli komp dostaje błędny sygnał od niego, to przechodzi w tryb serwisowy i wtedy ma dynamikę "maluszka". A czy wszystkie przewody, szczególnie ten od pierwszego wtryskiwacza są OK??
To na 95% nie jest wina przepływki, tym bardziej, że napięcia Ci sie zgadzają. Dla pewności możesz ją odpiąć i sprawdzić, czy jest różnica.

Przy okazji pytanie: gdzie regenerowałeś turbinę i jaki był koszt. I czemu zmieniałeś końcówki wtrysków?? Nie wiem, czy dobrze kojarze, ale te wtryskiwacze jakoś trzeba ustawić, po wymienie końcówek.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ali 



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 6
Skąd: Włoszakowice



Wysłany: Wto Cze 26, 2007 22:01   

Kontrolka check mi się nie świeci. Błędy kompa sprawdzałem i nic, kompletnie nic nie pokazuje (bezprzerwy "miga" 12).


Turbine regenerowałem bo leciał z niej olej niemalże ciurkiem i strasznie brał, olej przez to. Końcówki wtrysków mechanior sprawdzał bo mu kazałem i stwierdził że są do wymiany, dodam jeszcze że samochód strasznie kopcił na czarno i niebiesko, teraz mam z tym spokój, ale nie ma mocy:(

Samochód miałem u nas we włoszakowicach, gość jako jedyny u nas ma profesionalny sprzęt to sprawdzania wtryskiwaczy i pomp. Turbina jak się dowiedziałem była robiona właśnie w Osowej Sieni i za nią zapłaciłem 700PLN.

A jeżeli chodzi o diagnostyke na kompie to kolesiowi z Osowej dopiero będzie pasować w następnym tygodniu bo podobno gdzieś wyjechał.

Pozdrawiam
 
 
 
strumyk1977 



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 12
Skąd: Głogów



Wysłany: Sro Cze 27, 2007 19:31   

jutro odbieram swoją 600-tkę z Osowej. Wymienili rozrząd, zregenerowali turbine (nawet zapasową która byla w bagazniku tu +), wymienili olej i filtr, ustawili kąt wtrysku i posprawdzali przewody okołosilnikowe- po rozmowie telefonicznej odniosłem wrażenie, że są fachowcami w swojej dziedzinie- lecz na 100% przekonam się jutro gdy dosiądę mojego rowerka i pokonam nim trasę do Głogowa. Jutro wystawię im ocenę...
 
 
 
Ali 



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 6
Skąd: Włoszakowice



Wysłany: Sro Cze 27, 2007 20:22   

Więc czekam na opinie co i jak. Mi powiedzieli żebym dzwonił w poniedziałek, może coś z tego wyjdzie, bo przecież tym się już jechać nie da:(

Muł straszny!
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 28, 2007 10:11   

strumyk1977 napisał/a:
jutro odbieram swoją 600-tkę z Osowej. Wymienili rozrząd, zregenerowali turbine (nawet zapasową która byla w bagazniku tu +), wymienili olej i filtr, ustawili kąt wtrysku i posprawdzali przewody okołosilnikowe- po rozmowie telefonicznej odniosłem wrażenie, że są fachowcami w swojej dziedzinie- lecz na 100% przekonam się jutro gdy dosiądę mojego rowerka i pokonam nim trasę do Głogowa. Jutro wystawię im ocenę...

Czy Ci Panowie z Osowej są dodani na stronę klubową do działu "części i warsztaty"?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Cze 28, 2007 10:22   

Nie, bo nie mam adresu ani nazwy warsztatu, tylko nr telefonu :( Jak ktoś jest w posiadaniu adresu, to please o dodanie na stronę klubową, lub przesłanie danych do mnie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 28, 2007 10:23   

Brt napisał/a:
Nie, bo nie mam adresu ani nazwy warsztatu, tylko nr telefonu

No to dzwoń i pytaj :mrgreen:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Ali 



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 6
Skąd: Włoszakowice



  Wysłany: Czw Cze 28, 2007 16:34   

No i poszło na priv:)



Pozdrówka
 
 
 
strumyk1977 



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 12
Skąd: Głogów



Wysłany: Czw Cze 28, 2007 22:03   

Witam. Juz odebrałem autko z Osowej Sieni. Teraz jazda to czysta przyjemność. POdkręcili kąt wtrysku i szlutowali jeden kabelek w kablach okołosilnikowych- teraz nic nie szarpie i nie miga kontrolka check, brak równiez wskazań na kod 64!!!. W turbinie zmienili uszczelniacze i poddali ją piaskowaniu- druga z bagażnika również- teraz nie kopci i ma kopa= jeszcze nie wiem jak ze spalaniem, musze sprawdzić na dłuższej trasie (i mam zapasową turbinę). Rozrzad wymieniony (paski nowe od firmy)- rolki ze starego juz były wyjechane i łożyska szumiały o czym zresztą sam się przekonałem jak wziąłem je do reki- to był ostatni gwizdek na wymianę rozrządu. Wymienili olej (Shel półsyntetyk do disla) i filtr oleju. Cena... znacznie poniżej tysiąca zł. Jestem zadowolony z usług tego zakładu i właśnie zyskali stałego klienta. POzdrawiam roverkowiczów. :wink:
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 02, 2007 10:24   

Czy się dowiemy w końcu jak się nazywa ten zakład, jaki jest adres oraz telefon...?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 11:40   

Przeciez go dodałem do listy :roll: i go nie widzę :/
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 02, 2007 14:19   

Brt napisał/a:
Przeciez go dodałem do listy :roll: i go nie widzę :/

Do jakiej listy? :mrgreen:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 14:32   

No do działu czesci i warsztaty :| W czwartek zaraz po otrzymaniu skanu wizytówki :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 02, 2007 14:44   

Brt napisał/a:
No do działu czesci i warsztaty :| W czwartek zaraz po otrzymaniu skanu wizytówki :roll:

Musisz to jeszcze jako admin strony klubowej zaakceptować.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 15:00   

hmmm serio :???: :roll: chyba jednak sie wybiorę na kurs do Ciebie :P
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [honda accord 2.0] brak mocy
zimek-1985 Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Mar 27, 2011 23:33
tomason
Brak nowych postów [Honda Accord] Brak mocy-problem nierozwiązany
Shawn Rover serii 600, Honda Accord 10 Wto Gru 23, 2008 23:34
NEOSSS
Brak nowych postów [Honda Accord] Padająca turbina?
maciej1 Rover serii 600, Honda Accord 7 Czw Mar 08, 2012 18:41
93karol
Brak nowych postów [Honda Accord] Spadek mocy i wydmuchana uszczelka
sake_kl Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Lis 05, 2010 22:30
kadzaf
Brak nowych postów [Honda Accord] źle odpala, malo mocy, palacy się check
michal065 Rover serii 600, Honda Accord 14 Wto Sie 09, 2011 14:17
Koju



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink