Forum Klubu ROVERki.pl :: [polonez 1.8 16v k-series] Swap. 1.8 16v w polonezie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 11:22
[polonez 1.8 16v k-series] Swap. 1.8 16v w polonezie
Autor Wiadomość
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lip 27, 2010 12:05   

Seba_OBR, w pelni popieram twe argumenty. Ktory poldek ma najszerszy most? U nas na dzialce stoi poldek z91roku raczej mi sie nie nada.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 27, 2010 12:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 27, 2010 12:22   

Vesper416 napisał/a:
Co wy ludzie widzicie w tych Polonezach Fiatach 125p innym podobnym im konstrukcjom?

widocznie nie rozumiesz tego :wink:
to jest pasja, sam bym kupił Poldka ala Borewicz, mam szacunek to tego typu samochodów :smile:
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Wto Lip 27, 2010 13:15   

szeroki most był chyba od połowy 94 roku

Seba, nie daj się podpuścić, tak trzymaj :ok:

aha a co do wtrysków, w 1,8 z tego co mi wiadomo jest czujnik spalania stukowego, elektryka 1,4 tego nie ma :wink:
 
 
Seba_OBR 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 23
Skąd: Świętochłowice



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 19:18   

Dzisiaj poskładałem już 1.8 na osprzęcie z 1.4
Chciałem go odpalić i niestety lipa :( Bardzo ciężko kręci silnik i wywala mi płyn w zbiorniczek. Zobaczyłem że wał korbowy nie jest na znakach gdy chce ustawić rozrząd (jest przestawiony o jeden ząbek) oraz że pompa wody puszcza wodę od strony rozrządu. Czy to że rozrząd jest przestawiony i że pompa wody jest wadliwa silnik może nie palić? Paliwo na pewno dochodzi, iskra też jest. Dodam że mam kopułkowca, więc kopułke i palec na pewno mam dobrze założoną. Jeszcze tylko mogłem pomylić kolejnośc przewodów, ale z tego co wiem, to kolejnośc liczy się od rozrządu, czyli 1-szy to ten najdłuższy przewód i tak dalej
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 19:21   

Seba_OBR napisał/a:
zy to że rozrząd jest przestawiony i że pompa wody jest wadliwa silnik może nie palić?


Jasne że tak gdyż przy przestawionym rozrządzie nie ma właściwej kompresji
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 19:24   

mogles sie walnac z podlaczeniami na kopulce :) tez to przerabialem,
do tego sprawdz masy do kompa i + do rozrusznika
przez przestawiony rozrzad ( jesli tylko 1 zabek ) nie powinienes miec klopotow
paliwo podaje? swiece w jakim stanie?

[ Dodano: Wto Sie 03, 2010 19:24 ]
aha, zrob kalibracje przepustnicy
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Sie 03, 2010 22:15   

Od czego to jeden osiem?? Znajomy co robił już zabaweczkę taką c ja, mowi ze do poldka pasuje silnik z ZR160?? Czy to prawda?? Bo z Tym 1.8 T seria K to juz jest PG1 skrzynia wiec mam troche obawy o polaczenie z dzwonem skrzyni:-)
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 22:20   

skrzynia pg1 byla wsadzana dlatego ze r65 na dluzsza mete nie robi
otwory montazowe sa takie same wie ctak naprawde to podepniesz i r65 i pg1 i poldoroverowska ;)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Sie 03, 2010 22:33   

No to sztosik:-)
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 12:44   

nie wiem tylko czy poldroverowska skrzynia tego 1,8T przeżyje
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sie 04, 2010 16:38   

To mnie zastanawia:-) ale skrzynki pold nie drogie:-) a 1.8T w 700kilowej budzie to lepsze niz 2.0 DOHC z fordowska niezniszczalna skrzynia. Mam taki silniczek bezproblemowo w anglii:)
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 17:21   

Gdzieś widziałem opis jak chyba nasz kolega z forum (bocian?) zmontował skrzynie z forda, kielich skrzyni z poldorovera i silnik 1.8 k-seria.
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sie 04, 2010 21:32   

Marrkus, ale chyba na ebaju dokupował dzwon przejściówkę? Bo wątpię by to było plug and play:-)
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Sie 05, 2010 21:40   

Bez spawania się nie obyło niestety...
 
 
menzuramenzura 



Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 11
Skąd: inąd



Wysłany: Pią Sie 06, 2010 22:38   

A ja podepnę się pod istniejący temat, tak przy okazji swapa. Jakie elementy silników 1.4/1.6/1.8 są zamienne z vvc? Wiem że dół w 1.8 i w vvc są zamienne.
A. Czy wał w 1.4 i vvc to to samo?
B. Czy do vvc można założyć popychacze z 1.4 albo z 1.8?
C. Czy czujnik położenia wału jest taki sam w 1.4 i w vvc?
Pytam, bo mam zbędne 1.4, ale jesli chociaż ww. elementy są zamienne, to warto żebym ten silnik sobie zostawił w razie jakby co.
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Sie 07, 2010 09:34   

C takie same a wał i popychacze to chyba inne są jednak. Trzeba by było sprawdzić w EPC
 
 
Seba_OBR 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 23
Skąd: Świętochłowice



Wysłany: Pon Sie 23, 2010 00:26   

jest inny czunik położenia wału. zależy z czego masz 1.4. jeśli zamach jest ten sam to i czujnik powinien być ten sam. popychacze powinny pasować. wałki są inne
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sie 23, 2010 20:27   

Ale on mówi o 1.8 VVC czyli ze zmiennymi fazami rozrządu (na trzech wałkach rozrządu) i tam popychacze chyba są jednak inne...A czujnik położenia wału to chyba podobny we wszystkich silnikach Kserii tylko koło zamachowe się zmieniało
 
 
Seba_OBR 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 23
Skąd: Świętochłowice



Wysłany: Wto Sie 24, 2010 12:27   

ja chciałem tylko napisać, że 1.8 już śmiga. narazie na wtryskach z 1.4, co ciekawe, bo 1.8 które kupiłem miało takie same wtryski. Na półce już leży regulator ciśnienia paliwa i wtryski z calibry 2.0 8v. jeszcze zbieram na ecumastera III i dochodzimy do ładu z tym silnikiem :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3636
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Sie 26, 2010 22:37   

no dobra, ale nie napisales czego nie palil :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Różnice w Polonezie z oznaczeniem GLI a GTI
sebastian79 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 1 Sob Lis 09, 2019 02:33
AndrewS
Brak nowych postów [POLONEZ] Swap 1.6gsi -> 18k4f
Juro Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 11 Pią Maj 13, 2016 21:36
Juro
Brak nowych postów [Polonez 1.4] swap silnika tylko na co????
stachu57 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 26 Sro Sty 05, 2011 19:14
polofix
Brak nowych postów [k16]Rozrząd w Polonezie z silnikiem k16
bestklimat Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 7 Pią Gru 11, 2009 15:42
hudy23_1985
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Rozrusznik Polonez 1.4 vs Rover 1.4
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Sro Sty 11, 2017 22:11
goorsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink