Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Kilka pytań dot. silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Kilka pytań dot. silnika
Autor Wiadomość
Wave556 



Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 5



Wysłany: Wto Lut 09, 2016 18:38   [R200] Kilka pytań dot. silnika
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam, nie dawno kupiłem rovera 2.0 SDI czy TDI, w dowodzie rej. pisze 2.0 TDI, ale z tego co czytam to SDI - czym się różni ?

Chciałbym się dowiedzieć jakie są najczęstsze usterki tego samochodu, kwestia silnik-skrzynia-elektryka ?

Przed roverem miałem vectrę B 1,7TD isuzu, różnica mocy, jak i zbierania jest ogromna na tyle że cięzko mi się przyzwyczaić, czy bezawaryjnością jest porównywalny ?

Wcześniej byłem oglądać wersję 25 2.0 iDT lecz zraził mnie brak wspomagania oraz ogromne luzy drązka zmiany biegów, latał jak opętany . Tutaj mimo że starszy model drążek ma normalne luzy akceptowalne dla normalnego kierowcy a wspomaganie działa ok .
Ostatnio zmieniony przez Wave556 Wto Lut 09, 2016 20:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 09, 2016 18:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Banned_Admin 



Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 40
Skąd: Siemiatycze

Rover 2000

Wysłany: Wto Lut 09, 2016 19:19   

SDI jest wersją z turbo i intercoolerem....Ma 105 KM. Usterki? Jak się dba tak się ma...latający drążek od zmiany biegów to norma wiec nie ma czym się przejmować a naprawić można to nawet samemu. Mankamenty auta to...korozja. Silnik jeśli był dbany to jest nie do zajeżdżenia...większa usterką w aucie może być pompa wtryskowa. Jeśli chodzi o elektrykę to najczęściej przeciera się wiązka tylnej klapy i wtedy mogą zacząć się problemy np. Z centralnym zamkiem...wrazie jakichkolwiek problemów należy w pierwszej kolejności tam zajrzeć
_________________
Rover 220 SDI 105 KM
 
 
Wave556 



Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 5



Wysłany: Wto Lut 09, 2016 19:34   

Czyli mam wersję SDI . Jeśli dobrze wyczytałem to ta wersja ma potencjometr gazu (awaryjny?) a nie tradycyjną linkę .

Drugie pytanie, jeden wężyk mam odłączony, poazałem to na zdjęciu link :

http://zapodaj.net/ec12cfd0057c1.jpg.html

Wyczytałem, że idzie on do EGR, czy mogę te wężyki po prostu po zaślepiać, czy połączyć je razem ? Ten ukazany na zdjęciu jest odłączony i jedno wejście na czujniku - na chłopski rozum widać że były połączone .
 
 
Wave556 



Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 5



Wysłany: Wto Lut 09, 2016 20:36   

sTERYD napisał/a:
[zjeba]
Moderator sTERYD informuje

Wave556 ! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji Obrazek

[/zjeba]


Poprawione .
 
 
Banned_Admin 



Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 40
Skąd: Siemiatycze

Rover 2000

Wysłany: Wto Lut 09, 2016 21:38   

Owszem potencjometr jest i posiada również linkę idącą od pedału gazu do potencjometru. Od potencjometru do pompy lecą juz kable. Czy jest awaryjny?hm mi osobiście nie zepsuł się jeszcze. Skoro wężyk masz odłączony to wskazuje na zaslepiony zawór EGR
_________________
Rover 220 SDI 105 KM
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10917
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lut 09, 2016 21:56   

Wave556, jakbys użył szukajki, to nie musiałbyś pytać.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wave556 



Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 5



Wysłany: Sro Lut 10, 2016 20:06   

Szukałem odpowiedzi na moje pytania, lecz nie zawsze były jasne i dotyczyły w/w pytania .

Czy te dwa wolne miejsca mogę zaślepić, czy je połączyć ?

Z jednego syczy, idzie on bodaj że do serwa .
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10917
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lut 10, 2016 20:51   

To co syczy koniecznie zaślep to przewod podciśnienia napędzający serwo, drugi mozesz zostawic w sspokoju.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R216] Swap silnika kilka pytan..
buenavista18 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Kwi 01, 2011 08:36
bonus89
Brak nowych postów [R214] Zmiana Silnika oraz kilka innych pytań
siubul22 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 75 Pią Mar 02, 2012 13:14
siubul22
Brak nowych postów [R200] Kilka pytań
Jestem nowym właścicielem. Proszę o pomoc!
kqba Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 47 Wto Kwi 17, 2007 17:10
piter34
Brak nowych postów [ R200 1,4i 8V ] - Kilka pytań itp.
kzrr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Cze 09, 2009 23:16
kzrr



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink