Forum Klubu ROVERki.pl :: [620SDI] Ustawienie koła pompy wtryskowej względem stożka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620SDI] Ustawienie koła pompy wtryskowej względem stożka
Autor Wiadomość
Kam971 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 118



  Wysłany: Nie Maj 28, 2017 21:09   [620SDI] Ustawienie koła pompy wtryskowej względem stożka
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam, mam pewien problem odnośnie ustawienia koła pompy vp37 względem stożka gdyż wymieniłem pompe której stożek nie był zablokowany i po montażu okazało sie że auto nie odpala. Na pompe jest rowek, wie ktoś może na jakiej godzinie go ustawić by po założeniu koła pompy i ustawieniu rozrządu na 0 auto zaskoczyło lub chociaż w jakiej sekcji ustawić stożek gdyż ma je on cztery i która sekcja przypada na jaki wtrysk dawany przez rozdzielacz ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 28, 2017 21:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mustek3 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Maj 29, 2017 09:22   

Ktoś kiedyś pisał, żeby ustawić klinem pionowo do góry.
_________________
http:
//www.autocentrum.p...999816319_2.gif
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 29, 2017 11:45   

mustek3 napisał/a:
Ktoś kiedyś pisał, żeby ustawić klinem pionowo do góry.


Nie wiem skąd takie głupoty wyczytałeś :D Tak to nie odpali na pewno.

Tutaj masz mój filmik to samo jest dla VP37

https://www.youtube.com/watch?v=Dkdf7YCLtwg



Zeby bez zegara ustawić w miarę ok kat wtrysku na 0° czyli 0.55mm:
środek rowka od klina musi sie licować z kreska na obudowie korpusu pompy na okolo 10:00 godzinie zegara.

Zly kat wtrysku:


Dobrze ustawiony na 0.55mm kat:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kam971 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 118



Wysłany: Wto Maj 30, 2017 18:46   

Remigiusz kocham cie, jesteś wielki, mój rower wrócił do życia, troszke trzeba pokręcić ale pali, może na kole od wałka rozrządu przyspiesze kąt wtrysku i będzie ok :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620sdi] Regeneracja pompy wtryskowej
vacand Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Cze 08, 2014 19:23
R.E.D.
Brak nowych postów [R620] Pasek pompy wtryskowej, koło pompy wtryskowej
thef Rover serii 600, Honda Accord 10 Wto Kwi 15, 2008 14:49
Brt
Brak nowych postów [620 SDI] Regulacja Pompy wtryskowej
RVDamian Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Wrz 24, 2013 17:26
karol6376
Brak nowych postów [620 SDi] uszczelka pompy wtryskowej
Figlaq Rover serii 600, Honda Accord 7 Nie Lis 17, 2013 17:29
Okus
Brak nowych postów [R620] Wyciek z pompy wtryskowej
Wycieki paliwa z pompy
lw123 Rover serii 600, Honda Accord 20 Czw Maj 21, 2009 18:27
lw123



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink