A z tym grotem to niestety nie jest tak wesoło jak się wydaję. Nie każdy "dorabiacz" kluczy potrafi to dobrze wykonać. Wiele osób po wykonaniu usługi frezowania grotu sprawdza kluczyk w zamku drzwi, a trzeba koniecznie sprawdzić też w stacyjce bo z doświadczenia wiem, że nie zawsze się udaje włączyć zapłon i konieczne są poprawki.
Co do dorobienia pilota: każdy kto ma TOAF'a, wpłaci daninę i wyśle niezbędne info na e-mail toaf@roverki.eu może liczyć na dopisanie we własnym zakresie. Dopisanie czystego transpondera do immo (EWS), to już więcej zachodu, bo trzeba mieć sprzęt oraz wyjęty EWS z samochodu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum