Wysłany: Nie Lip 28, 2019 22:52 [MGF] Problemy po pompowaniu zawieszenia
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997
Za radą kolegi Malignusa, który widział zdjęcia mojego auta, które ciągle się zmienia i pięknieje, podniosłem auto do wysokości 34cm.
Do tego momentu auto na autostradzie śmigało jak przyklejone, a tyłem starało się uciekać, gdy albo tego chciałem, albo było mokro.
Minusem był mniejszy komfort w jeździe miejskiej.
Obecnie jazda po mieście to czysta przyjemność, lecz po Esce przy której mieszkam i podróżuję po kilka kilometrów codziennie auto zaczyna mi myszkować nawet przy delikatnych podmuchach wiatru, a bez niego szybciej serce zaczyna mi już bić w okolicy 140-150/h a tył chce mnie wyprzedzić już w słoneczny dzień brzy bardziej agresywnym zjedzie z ronda... Po na prawdę kilku kroplach deszczu ze ślimaka na esce już driftem wjechałem na eskę....
Moje pytanie brzmi... Czy ten typ tak ma, a jeśli nie, czy to nie wina amortyzatorów.
Pod naciskiem ciała auto zachowuje się prawidłowo, ale gdy spadam z wszechobecnych leżących policjantów potrafi tyłem bujnąć 1,5 - 2 razy..
W poprzednich ustawieniach czułem się pewnie, obecnie podobnie jakbym szedł z kochanką przez centrum niewielkiego miasta...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 28, 2019 22:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Obstawiam amory.Moj Red miał podobna przypadlosc.Po regeneracji amorków problemy ustapily.Jak miałem MGF-a i wszystko porobione oraz podniesionego na wysokość fabryczna w warsztacie MG to wygladal w ten sposób.
Po miescie komfort oraz na trasie.Ale te autka nie sa stabilne przy dużych prędkościach.I to nie jest tylko moja opinia.Srebrnym do 150km/h swietnie się jechalo,powyzej stawal się nieprzewidywalny.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Pamiętajcie ze zawieszenie się reguluje. Mgf jest mega wrażliwy na delikatne nawet różnice w zbieżności ( zwłaszcza tylu!!! )
Jak miałem swojego to ze 3x korygowałem ustawienia
Inna kwestia - absolutnie żadnych luzów - sworznie, lozyska, gumki w
Drazkach z tylu, tuleje wahaczy, ośki i lozyska osiek w górnych wahaczach ( to się smaruje, powinno się przynajmniej raz w roku, wiecie? ), mocowania ram pomocniczych
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Dodatkowo kalamitki na gornych wahaczach.Potem reszta jak napisał flapjck1 oraz geometria i nie było problemu.Tato po zrobieniu zawieszenia w MGF-e (podpompowaniu etc) zrobil geometrie na Kochanowskiego we Wroclawiu ( maja nastawy na MGF i TF laserowe i inne bajery) i do dziś smiga komfortowo.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum