Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam serdecznie!
Mam problem z moim autkiem a mianowicie podczas jazdy przy utrzymywaniu stałych obrotów silnika + prędkości zapala mi się Check.
Zawsze gaśnie po odjęciu gazu, czasem sama po jego dodaniu.
Wymieniałem wczoraj kostkę do pompy wtryskowej bo auto nie chciało odpalać (kabel był naderwany) Elektryka mam umówionego na wtorek po świętach ale chciałbym mieć jakiekolwiek pojęcie, żeby mnie nie zrobił w "Karola".
Jak kontrolka się zaświeci to auto różnie reaguje gdy nie odejmę gazu. Czasem mam wrażenie, że rozłącza turbinę , a innym razem nawet się nie zorientuję bo po walnięciu w pedał gaśnie. Po podłączeniu pod komputer w trasie jak auto mi zgasło i nie mogłem odpalić wyskoczyły dwa błędy dotyczące pompy paliwa jeśli dobrze pamiętam to coś z nastawnikiem i chyba regulatorem? Miałem auto drugi dzień więc pojęcie o nim znikome...genialni mechanicy z Nidzicy powiedzieli, że bez lawety się nie obejdzie...pompa do wymiany...okazało się jw. że to tylko kabelek ale check nadal co jakiś czas się zapali. Sorry za średnio jasną wypowiedź ale piszę w pośpiechu i robie 3 rzeczy na raz xd
*Dodam jeszcze, że przed naprawieniem kostki i kabla do pompy karoseria kopała mnie prądem xd
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią Kwi 01, 2016 12:59 ]
Dowiedziałem się trochę więcej i problem jest z nastawnikiem pompy-dawkowanie paliwa-wartość niestabilna. Początek kąta wtrysku tez coś nie gra. Jakieś rady? Bo jam mi wołają 1600 za nowy nastawnik to włosy stają dęba.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 01, 2016 11:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum