Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam,
Jestem posiadaczem Rovera 620i r.1995 z instalacją gazową. Auto kopiłem 2 lata temu i od tej pory mam problem z obrotami silnika. Byłem już u wielu mechaników i żaden nie potrafił pomuc, samochód przeszedł badania komputerowe na ktorych zostały wykryte 3 bledy a nie wiadomo jakie...
Samochód po rozgrzaniu się warjuje, obroty spadaja tak na 500, nawet 200 obrotów i ma problemu żeby wszedł na normalne obroty. Czasem nawet zgaśnie a potem nie chce zapalić a jak zapali to nie wejdzie na obroty. Naprawia się to po ostygnięciu samochodu.
Instalacja była sprawdzana i to nie jaj wina, bo tak sie dzieje także na benzynie.
Części które zostały wymienione:
-kable wysokiego napiecia
-filtry paliwa i powietrza
-silniczek krokowy
-rozrząd (2 razy)
Wiecie moze co może być nie tak i co tzreba wymienić
Zastanawiem sie jeszcze nad regulatorrem niskich obrotów
PS Jak możecie to podajcie namiary na części
Pozdrawiam, Mich
brt: poprawiłem temat
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 01:11, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 07, 2008 20:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zawór termiczny jałowych obrotów lub nieszczelność w którymś z kolektorów...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Masz rację, w sumie to bez sensu... Bo auto dobrze działa przy rozgrzewaniu, a potem się zamyka, to nie może robić potem problemów. Bzdurę napisałem.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
A jakbym wymienił głowice, to cos da?? Mam akurat jedna...
A zawory można wyregulować samemu nie mając wiele doświadczenia, czy to jest wyższa szkoła jazdy??
regulacja zaworów jest prosta jeśli chociaż troszkę znasz się na silnikach (ja dzisiaj sam to robiłem) wystarczy wiedzieć jakie mają być luzy zaworowe, ale jeśli się nie znasz to lepiej do mechanik z tym iść
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum