Wysłany: Pią Mar 07, 2008 23:13 [R75] Wymiana zamka
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Czy orientuje się ktoś czy zamki drzwi pasują z angielskiej wersji do europejskiej?? Chcę wymienić zamek od pasażera(przód), a w angielskiej jest to zamek od kierowcy i otwierany jest na 1 wciśnięcie pilotem.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 05, 2010 18:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 07, 2008 23:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zamek kierowcy rozni sie tylko wypustem pod klucz mi sie zepsul zamek od strony kierowcy zalozylem od anglika i wszystko dziala poprawnie zamek ,a otwieraniem nie steruje zamek tylko komp.Pozdrowienia i powodzenia przy wymianie jest troche dlubaniny
Pytanie dotyczy tego czy jak są spalone zamki na otwieranie to zamykanie od srodka nie będzie działać?? Ponieważ gdy działał ostatni zamek, który otwierał drzwi to przycisk na konsoli jeszcze działał, a gdy padł ostatni to przestał.
wieksza wiedze na ten temat ma Phajowi u mnie nie dzialalo zamykanie na pilota natomiast otwieranie bylo oki co do otwierania i zamykania od wewnatrz to nie wiem bo nie sprawdzalem.
w każdym zamku są dwa silniczki firmy Johnson Electric więc jedyne co w zamku mogło paść to tylko one jeśli otwieramy samochód oba się kręcą i jeśli zamykamy również więc podejrzewam że uległy uszkodzeniu właśnie one i dlatego nie masz otwierania ze środka. Ja miałem to samo u siebie z zamkiem od kierowcy i pasażera lewa strona wymieniłem w przednik silniczek przełożony z anglika a z tyłu cały zamek z anglika i jest oki ale od tygodnia zacina mi się otwieranie przodu od pasażera więc muszę i tam wymienić silniczek.
czy trudno wymienic taki silniczek bo ja wymieniłem zamek ale nie moge otwierac klucze bo to jest wlasnie zamek od anglika i nie ma wsadki na klucz u mnie tak jak pisałem otwieral a nie zamykal to tez silniczek??
najprawdopodobniej silnik wymiana nie jest trudna wystarczy odkręcić zamek trzy śruby z reguły przy odkręcaniu wyrabiają sie gniazda i trzeba mieć nowe rozbierasz boczek rozpinasz plastikową spinkę cięgna od klamki wyciągasz zamek odkręcasz trzy śrubki i wysuwasz całą część plastikową tam gdzie są silniczki rozpinasz zatrzaski na obżerzach też z reguły się łamią rozpoławiasz całość silniczek wyciągasz do dury on jest wsunięty na takie dwa bolce zasilająće składasz wszystko w odwrotnej kolejności a i przesmaruj jakimś smarem wszystkie zembatki.
no nie do końca bo ta koperta gdzie są silniczki w zamku kierowcy wersja europ. ma trzy styki a wersja angielska po naszej stronie czyli ich pasażera ma dwa styki więc wymień tylko silniczki.
RafalG
a rozbierales ten zamek? bo ja jestem na etapie lamania ty zaczepow;] ale jakos dalej nie
idzie rozlozyc zamka, cos jeszcze tam trzyma.... mozesz dokladniej to opisac
z gory dzieki
pzdr
[ Dodano: Pon Mar 10, 2008 23:03 ]
hehe jupi!
po wielkich trudach, zerwaniu fabrycznych nitow, polamaniu kilku plastikow i polowie dnia
poswieconego na zamek wkoncu udalo mi sie go zrobic tzn przelozyc silniczzek
i na dodatek dziala heheh
jutro czesc 2 montaz do drzwi;]
jednak jak sie chce to sie da zrobic
pozdrawiam
[ Dodano: Wto Mar 11, 2008 23:07 ]
lipa
silniczek chodzi ale w odwrotna strone i jak otwieram drzwi to mi zamyka no i na odwrot
ps. wsadzilem silniczek z prawego zamka do lewego czy to ma jakies znaczenie?
pzdr
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
lipa
silniczek chodzi ale w odwrotna strone i jak otwieram drzwi to mi zamyka no i na odwrot
ps. wsadzilem silniczek z prawego zamka do lewego czy to ma jakies znaczenie?
pzdr
może spróbuj zamienić kable zasilające i wtedy będzie dobrze.
a wiec walczylem i walczylem z tym no i w sumie sie udalo
tzn odwrucilem silniczek i dolutowalem kable troszke spilowalem w srodku
no i mozna powiedziec ze dziala tylko teraz musze to przetestowac w drzwiach
podpinajac bezposrednio do instalacji auta...
jak by pozornie sie to wydawalo nie jest to jednak takie proste z tymi silniczkami
a z drugiej strony powinni jakies bardziej wytrzymale silniczki tam zastosowac bo mi sie juz
3 zamek centralny zepsul....
pozdrawiam i trzymajcie kciuki
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
witam znaczenie zamków (lewa nie równa prawej) jest, silnik z lewych zamyka a z prawych ten sam będzie otwierał, ale dobrze podpowiadają przelutuj kabelki i będzie ok, a tak o tych silniczkach to lipa dostępne są ale ciężko, jest to firma z Japonii Johnson Electric, mam namiary na firmę która jest przedstawicielem w Polsce i za sprowadzenie jednej sztuki zażyczyli sobie 49 zł z przesyłką (cały zamek ze szrotu 50zł.) tej samej firmy silniczki są w BMW, a kolejnym który mi padł był silnik pompki spryskiwaczy też JE.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum