Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] Problem po wyminie filtra paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] Problem po wyminie filtra paliwa
Autor Wiadomość
mikelis 



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 3
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Paź 24, 2008 16:49   [R214] Problem po wyminie filtra paliwa

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć jakie jest wasze zdanie, otóż wymieniłem filtr paliwa w jednej ze znanych firm serwisowych. Zleciłem wymiane filtra, zostawiłem auto, a jak chciałem je odebrac okazało sie, ze filtr jest "nietypowy" (to ich słowa) i że włożyli z powrotem stary (masakra!). pojechałem do domu, a rano... 4 minuty musiałem rozrusznik męczyc by mi auto zaczeło chodzic dobrze. Pomyślałem, zapowietrzyli cos. Pojechałem do Serwisu ROVER'a, by kupic oryginalny filtr, w ramach reklamacji mi go zamontowano we wczesniejszej firmie, ale problem z odpalaniem po długich postojach pozostał (minimum 5 godzin postoju).
Co zrobić, bo mam juz dość jeżdzenia i reklamowania,
Z góry dzięki
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 24, 2008 16:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Paź 24, 2008 19:26   

Wygląda na nieszczelność układu paliwa i/lub nieodpowietrzony filtr :(

[ Dodano: Pią Paź 24, 2008 20:27 ]
Nie wiem, czy to benzyniaków dotyczy, ale może jakiś zawór zwrotny paliwa ??
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10921
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Paź 24, 2008 22:32   

w benzynowych masz pompke w baku i nie ma prawa się nic zapowietrzyć.
jeśli chodzi o problem z odpalaniem, to nie mam pojęcia, ale może jakiś przewód ruszyli przy komputerze przy okazji dłubania przy filtrze
A do wspomnianego warsztatu podjedź, żeby Ci oddali kasę za niewykonaną usługę, filtr jest normalny do kupienia w każdym sklepie z częściami samochodowymi (jak przejrzysz forum, to znajdziesz nawet numer katalogowy ;) )
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mikelis 



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 3
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Paź 24, 2008 23:03   

Nie wiem jak sprawa wygląda z wpływem komputera na sterownie układem paliwowym (nie mam w tej materii zielonego pojęcia) Filtr jest chyba w bezpiecznej odległości od tej elektroniki, by mogli coś ruszyć.
Najbardziej nurtuje mnie fakt, ze tylko w przypadku długich postojów samochód nie chce odpalic, tak jakby paliwo "spłynęło". Jeśli zgasze silnik np na przejeździe kolejowym, to odpala momentalnie. Podczas jazdy tez nie ma żadnych problemów, nawet na 5,5 tys obrotów idzie ładnie...
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Paź 25, 2008 08:44   

ja mam wrażenie, że mechanicy w ogóle nie byli w stanie odkręcić starego filtra (bardzo często są strasznie zapieczone nakrętki) i wcisnęli Ci kit, że założyli go ponownie, natomiast w rzeczywistości naruszyli którąś z nakrętek na rurkach paliwowych (tych przy filtrze) i tędy właśnie dostaje się do układu paliwowego powietrze ... sugerowałbym dokładnie to obejrzeć tym bardziej, że teraz (czyli po wymianie filtra) nie powinieneś mieć żadnych problemów z odkręceniem przewodów ...
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Paź 25, 2008 10:34   

GIEWU masz racje ostatnio robiłem 25 z takim samym objawem , okazało się że weżyki były popękane , wymiana pomogła .

[ Dodano: Sob Paź 25, 2008 11:39 ]
jeszcze dodam od siebie że filtr do paliwa pasuje tylko filtron , pisze to także na stronie roverki.pl faq
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sob Paź 25, 2008 14:57   

PHJOWI napisał/a:
jeszcze dodam od siebie że filtr do paliwa pasuje tylko filtron , pisze to także na stronie roverki.pl faq


Pasuje również i Fiaam FT5414 - wiem, bo taki u siebie zakładałem.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r220 sd] problem z filtra PALIWA
mechanik mi wymienił lecz samochód zapala i gaśnie
leon77 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Sro Kwi 04, 2012 17:42
Stasiek
Brak nowych postów [R214 Si 97r] problem ze wskaznikiem poziomu paliwa
maverick Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Sty 17, 2012 20:21
7Tomi
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 diesel] Wymiana filtra paliwa
OsciBosci Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sob Lut 16, 2013 12:08
Adrian
Brak nowych postów [R200 1,4 benzyna] brak filtra paliwa
mala1988 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Wrz 14, 2009 18:06
rbl
Brak nowych postów [MG ZR/ R25 TD] silnik padl po wymianie filtra paliwa
mentos Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Sie 06, 2009 19:51
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink