Forum Klubu ROVERki.pl :: [r220 sd] problem z filtra PALIWA
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 12:48
[r220 sd] problem z filtra PALIWA

mechanik mi wymienił lecz samochód zapala i gaśnie
Autor Wiadomość
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 18:19   [r220 sd] problem z filtra PALIWA

PEWNIE TO PROBLEM Z OPOWIETRZENIEM , JAK ZROBIC ABY ODPOWIETRZYĆ UKŁAD?
PROSZĘ O POMOC

DZIĘKI
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 03, 2007 18:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 18:44   

Gruszka troche podpompowac.........
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 18:44   

Odpowietrzenie filtra paliwa polega na poluzowaniu śrubki znajdującej się na filtrze i pompowaniu gruszką do momentu wyciekania z filtra ropy, a potem szybkim zakręceniu tejże śrubki. Następnie należy ponownie podpompować gruszkę aż stanie się twarda.
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 18:46   

szukałem tej gruszki gdzie ją moge szukać? odkreciłem góre lecz nie mogłem znaleś gruchy
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 19:32   

Gruszka jest przed filtrem paliwa, no, chyba, że jej nie masz bo ktoś ją zdemontował.

[ Dodano: Wto Lip 03, 2007 8:43 pm ]
A oto rysunek pomocniczy:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 03, 2007 19:43   

Jesli masz mozliwosc zrob foto komory silnika z kadrem na filtr paliwa i jego okolice.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 21:06   

sorry ale byłem zajęty z mechanikiem usterka usunięta . powód to taki zawór kulkowy co zapobiega aby ropa sie nie cofała z pompy i nie było problemu z zapalaniem . A propo gruszki to jej nie mam ktoś wcześniej musiał zdemontowac ...

dzięki za szybką reakcje ,
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 21:10   

Widocznie też była walnięta, a raczej miała walnięte zaworki (bo ona ma akurat dwa) i ktoś założył zamiast niej zaworek zwrotny, który hmm :) też padł. A jakie miałeś objawy usterki, tylko ciężkie odpalanie, czy może coś więcej? Moja gruszka też wydaje się być nieszczelna i zastanawiam się czy nie powoduje jakichś problemów, które ostatnio dręczą mój silniczek.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 22:00   

thef napisał/a:
czy nie powoduje jakichś problemów, które ostatnio dręczą mój silniczek.


:?: :?: :?:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 22:07   

Brt napisał/a:
thef napisał/a:
czy nie powoduje jakichś problemów, które ostatnio dręczą mój silniczek.


:?: :?: :?:


Ano cosik mi się zdaje, że ostatnio jakby brakuje mu mocy. Szczególnie jak się rozgrzeje. Problemy z nastawiaczem, które sygnalizował mi check, zlikwidowałem gruntownym lutowaniem i czyszczeniem styków w elektryce, ale często mam wrażenie, że silnik słabo ciągnie na niskich biegach i jest jakby głośniejszy. Do tego jakieś rytmiczne stukanie albo nawet pyrkanie z niego dochodzi, którego nie mogę zlokalizować na słuch (jego częstotliwośc jest zgodna z obrotami silnika), a które występuje okresowo.
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Sro Lip 04, 2007 10:51   

po zmianie filtra , chodizł jakiś czas 5 min ok poźniej zaczoł gasnąć przy dodawaniu gazu , cały układ odpowietrzyliśmy i nic , i zaczeliśmy demontowac kable i dawaliśmy bezpośrednio do węża paliwo z butelki ( myśleliśmy że filtr do niczego) i coraz bliżej pompy , po przedmuchaniu tego węża z tym zaworkiem , i zalaniu węży i iflitra zaczoł normalnie pracować ale 3 h zabawy . mój też dopiero od 2 tys obrotów się zbiera przed i po założeniu filtra . do 2 tys troche słaby jest zauważyłem że sie teraz lepiej zbiera na od 3 tys niż wcześniej
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lip 04, 2007 10:54   

to dość normalne w turbodieslu, że dobrze sie zbiera tak od ok. 2000 obr. i ciagnie do ok 3500. powyżej nie ma sensu go krecić i lepiej przerzucić na wyższy bieg.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lip 04, 2007 11:03   

Ja swojego kręcę zazwyczaj max do 3000, dalej już jest zbyt głośno jak dla mnie
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lip 04, 2007 11:19   

Ja też 3000 zazwyczaj ;) nie przekraczam :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Stasiek 



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: Smolany



Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 17:42   

Mój problem polega na tym że po odpowietrzeniu układu na filtrze i przy pompie na przewodzie paliwowym po nocy znowu jest powietrze w przewodach i długo muszę go kręcić by odpalił. Włożyłem dodatkowy zawór zwrotny nowe węże gumowe w komorze silnika i dalej to samo. Może jakieś pomysły?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] Problem po wyminie filtra paliwa
mikelis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Paź 25, 2008 14:57
PTE
Brak nowych postów SOLVED [R220 2.0 SDI 98r] dolot powietrza do filtra
gdzie powinien być zamocowany?
laska3001 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Lut 11, 2010 02:56
BetJar
Brak nowych postów [R220 D] Jak odkręcić dekiel filtra oleju?
666298 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Nie Cze 02, 2013 10:03
666298
Brak nowych postów [R220 sdi, 97r.] peknieta obudowa podstawy filtra oleju
lszczota Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Sie 16, 2010 21:33
lszczota
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 diesel] Wymiana filtra paliwa
OsciBosci Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sob Lut 16, 2013 12:08
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink