Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] MOJ ROVEREK ZA DUZO SPALA
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] MOJ ROVEREK ZA DUZO SPALA
Autor Wiadomość
chris1979 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: STARGARD SZCZECINSKI



Wysłany: Czw Mar 12, 2009 22:17   [R620] MOJ ROVEREK ZA DUZO SPALA
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witajcie
Jak juz napisalem autko pali mi za duzo, tj. 10-11 litrow na 100 km, to chyba nie normalne prawda ? Byłem już w zakładzie mechaniki pojazdowej i sprawdzali mi wtryski, podobno sa ok.
Ustawiali mi też zapłon i od tego czasu auto zaczeło więcej palić. Wcześniej kopcił na czarno, a po ustawieniu zapłonu już nie, jednak wzrosło spalanie. Do tego czasu spalał do 7 litrow w mieście a teraz 11 :( Mam wymienione filtry powietrza i paliwa, a mechanik twierdzi że wszystko jest dobrze ustawione i że szukam dziury w całym. O co więc chodzi ??

Pomóżcie prosze
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 29, 2011 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 12, 2009 22:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Mar 12, 2009 22:26   

a nie jest czasem bardziej mułowaty??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Mar 12, 2009 22:35   

Nie znam mechanika ,który by sie przyznał ,ze coś spieprzył. Skoro wcześniej kopcił a po ustawieniu wtrysku przestał to znaczy ,ze musieli ,źle ustawić .
Jedną z możliwości (troszke naciąganych ale sprawdzić warto) jest ,że EGR masz walnięty i dlatego kopcił a oni zlikwidowali kopcenie grzebaniem przy wtrysku.
I potwierdzam 11 litrów to DUŻO za dużo i nie jest to szukanie dziury w calym.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pią Mar 13, 2009 00:11   

Sprawdz przyspieszenie najpierw...
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Mar 13, 2009 01:01   

chudson napisał/a:
Jedną z możliwości (troszke naciąganych ale sprawdzić warto) jest ,że EGR masz walnięty i dlatego kopcił a oni zlikwidowali kopcenie grzebaniem przy wtrysku.
Czy możesz coś konkretniej? Co można pogrzebać przy wtrysku?
 
 
mcteusz 



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysokie Mazowieckie



Wysłany: Pią Mar 13, 2009 07:36   

chris1979 napisał/a:
Ustawiali mi też zapłon i od tego czasu auto zaczeło więcej palić.

Jeśli dobrze rozumiem to ustawiali Ci kąt wtrysku, a nie zapłon. Dobrze by było wiedzieć, czy robili to na słuch, czy sprawdzali "komputerem" jaki jest kąt. Właściwie to poinformowali Cię jaki był wcześniej i jaki jest teraz?
_________________
Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
 
 
rtoip24 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 65
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Pią Mar 13, 2009 09:29   

Sprawdź kody błędów. Może wyskoczy Ci np: błąd czujnika temperatury paliwa?
Coś mi się zdaje że eksperymentowali z z czymś więcej niż kąt wtrysku.
 
 
Bathory 




Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 21
Skąd: prawie Poznań



Wysłany: Pią Mar 13, 2009 13:46   

rtoip24 napisał/a:
Sprawdź kody błędów. Może wyskoczy Ci np: błąd czujnika temperatury paliwa?
Coś mi się zdaje że eksperymentowali z z czymś więcej niż kąt wtrysku.


Gdzieś ta ropa nadmiarowa musi uciekać albo w moc albo w dym :) Mi się w 620 SDI max jaki udało uzyskać to 8 L na 100 i nie kopcił ani grama mimo przejechanych 240.000 km !
 
 
chris1979 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: STARGARD SZCZECINSKI



Wysłany: Sob Mar 14, 2009 10:28   

Jak juz wczesniej wsponialem ustawiali mi zapłon, a zrobili to podobno przy pomocy komputera, nie bylem przy tym wiec nie wiem, a mechanika nie sprawdze, jednak mialem do niego zawsze zaufanie, bo mial dobra opinie w okolicy. Wtryski tez sprawdzal, za co wzial 200 zl, jednak tez nie mam pewnosci bo przy tym nie bylem , wyjmowal je sam :( Podobno bylo okolo 200 bar nazdym. A co do mocy to faktycznie wydaje mi sie ze jest mułowaty i to od czasu ustawiania zapłonu. A juz sie zdazylem przyzwyczaic do tego.
Poszlo mi juz troszke pieniazkow na naprawy, co do ktorych nie mam pewnosci, no i na paliwo, a jezdze tak juz 7 miesiecy i mam tego dosyc, bo paliwo drogie.

Pisze temat na forum bo licze sie z waszymi opiniami i wiem ze ktos moze pomoc i dlatego mi na tym zalezy.
Prosze was o konkretne uzasadnienia, co radzicie. Mam zaprowadzic auto do innego mechanika, sprawdzic zaplon na komputerze? kat wtrysku? czy co? no i do kogo zaprowadzic samochod najlepiej.Czy mam wtryski wymontowac i zaniesc do regeneracji? Sam juz nie wiem.
 
 
 
mcteusz 



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysokie Mazowieckie



Wysłany: Sob Mar 14, 2009 22:54   

chris1979 napisał/a:
Jak juz wczesniej wsponialem ustawiali mi zapłon, a zrobili to podobno przy pomocy komputera

W diesel-u nie ustawia się zapłonu tylko kąt wtrysku. Moim zdaniem powinieneś zapytać mechaniki jaki kąt Ci ustawił...
_________________
Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
 
 
chris1979 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: STARGARD SZCZECINSKI



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 00:02   

heh to bylo pol roku temu ... nie bedzie pamietal, jednak nie dlugo wybieram sie do warsztatu to sprawdze kont wtrysku. Wie ktos moze co jescze mechanik powinien sprawdzic ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Za dużo pali..
Klama Rover serii 600, Honda Accord 3 Czw Maj 03, 2007 15:43
piter34
Brak nowych postów [R620] Dużo pali??
juniorn Rover serii 600, Honda Accord 12 Pią Lut 04, 2011 21:07
Raptile
Brak nowych postów [R620] Dużo pali
Solton021987 Rover serii 600, Honda Accord 14 Wto Lut 03, 2009 16:14
piter34
Brak nowych postów [R620] Dlaczego dużo pali
orobra Rover serii 600, Honda Accord 25 Sro Lip 18, 2007 09:47
seyfer
Brak nowych postów [R620] Rrozbity roverek
co robic ?????
wojtas80 Rover serii 600, Honda Accord 7 Nie Wrz 21, 2008 16:12
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink