Wysłany: Pon Mar 23, 2009 14:04 [r25 2.0 idt. 2001r] jak zmniejszyć obroty na biegu jałowym?
Jak mogę zmniejszyć obroty na biegu jałowym Utrzymują się na około troszeczkę ponad 1000 a powinny być około 850.
Potencjometr i linka nie zacinają się
W czym może być problem?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 14:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 14:12
Nie wiem jak w dieslu, ale w benzynie na zimnym silniku obroty trzymają się właśnie trochę ponad 1000 dopiero potem spadają do 850.
Mam ostatnio jakieś zaćmienia, ale z tego co pamiętam obroty reguluje się na przepustnicy.
wacek, tylko mnie nie wyśmiej, bo się nie znam na dieslach. U mnie też tak było i przyczyną był silniczek krokowy. Musiałam wymienić. Ale nie wiem czy diesle też mają krokowca.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 15:04
Wacek, kiedyś pytałem forumowych mechaników od czego zależy wysokość obrotów na biegu jałowym w dieslu serii L z pompą elektroniczną, ale nikt mi na to nie odpowiedział, zatem to co napiszę może nie być w 100% prawdą i może od czegoś one jeszcze zależą. Z tego co się zorientowałem i z tego co przekazał mi Skiba po rozmowie z pompiarzem obroty te można ustawić jedynie poprzez korekcję nastawnika dozującego paliwo. Ich zły poziom może wynikać albo ze złego ustawienia owego nastawnika albo z jego zabrudzenia.
Dzięki
muszę udać się do mechanika więc
acha - nie śmieję się z silnika krokowego, bo też na początku tak myślałem, ale już wiem, ze w dieslu nie ma tego silniczka
Ale dzięki za chęci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum