Witam. Wiem że ten temat już wielokrotnie się pojawiał ale przyznaje się chyba jestem troszkę za tępy żeby zrozumieć usterkę w moim roverku. Ostatnio wracając z Zakopanego nie zauważyłem że wskazówka temperatury skoczyła bardzo wysoko dopiero zapach gotującego się płyny spowodował iż się zatrzymałem podnoszę klapę a tu bum wentylator odmówił posłuszeństwa. Jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę wczoraj pojechałem do znajomego mechanika i jak on to stwierdził w roverku nie ma osobnego czujnika odnośnie temperatury który steruje wentylatorem. i ie możemy się zorientować co tu teraz robić. Na pierwszy rzut oka po otwarciu maski po prawej stronie silnika widac dwa czujniki na tamik rozwidleniu z jednego wychoda dwa przewody z drugiego jeden. Ten pojedyńczy odpowiedzialny jest za wskaznik w samochodzie (prośba) a ten drugi od czego jest?? Gdzie moge szukać jeszcze przyczyny braku rozruchu wentylatora??
POZDRAWIAM i wielkie dzieki za pomoc!!!
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Wrz 15, 2009 13:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 12:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wymieniłem ten czujnik zrobiłem tak jak mówiłeś ale qrde dalej nic Jak podłączam wentylator na krótko do akumulatora to chodzi bez zadnego problemu wiec jest dobry Co jeszcze można zrobić??
Nie bardzo rozumiem co chciałbyś jeszcze zrobić.
Piszesz że wymieniłeś czujnik zakładam ,że jest nowy i sprawny.
Przy włączonym silniku i zdjętej kostce z czujnika wentylator chodzi?
Czyli wszystko jest ok.
a ja powiedzmy mam zły czujnik wymienię go ale po odłączeniu kabli od czujnika EPS biegnącego do komputera nie załącza mi się wentylator.
i co z tym fantem ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No to do sprawdzenia masz: kable, bezpieczniki i przekaźniki odpowiedzialne za działanie wentylatora. Polecam ściągnąć RAVE. Są tam wszystkie potrzebne schematy.