Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] 2.0CDT(mapa CDT+) 1190 - ciśnienie paliwa.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] 2.0CDT(mapa CDT+) 1190 - ciśnienie paliwa.
Autor Wiadomość
EndriuuS 




Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 17



  Wysłany: Sob Kwi 17, 2021 11:28   [R75] 2.0CDT(mapa CDT+) 1190 - ciśnienie paliwa.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam ostatnio miałem mały problem z ciśnieniami paliwa i problem powiedzmy powrócił. Wymieniłem pompe w baku najpierw na chiński zamiennik a wtedy na używkę bo wydajność zamiennika mnie zawiodła. Pompe dodatkową też wymieniłem i miałem spokój na jakiś czas. Ostatnio jednak zauważyłem że pompa dodatkowa albo chodzi bardzo długo albo w ogóle się nie wyłącza. I teraz za bardzo nie wiem gdzie uderzyć. Syf w baku jakiś tam jest bo po wymianie na chiński zamiennik jeździłem miesiąc i problem cały czas występował, po miesiącu jak wyjąłem pompę to sitko było całe brudne, a jak wsadziłem zamiennik był spokój na jakiś czas. Może ktoś jest mi coś w stanie doradzić. Zazwyczaj samochód gaśnie jak mam gaz do końca albo jak odejmę gaz do zera i znowu dam do końca. Co dziwne samochód od razu jakby nie gaśnie tylko czuć mocne szarpnięcie i obroty spadają, dopiero jak wcisnę sprzęgło albo obroty zejda za nisko to silnik gaśnie(żadnego problemu z kolejnym odpaleniem). Załączam błędy:
-załączniki 1,2,3 : problem wstedy wystąpił 2 razy i przez dłuższy czas nie był diagnozowany;
-załączniki 1190v1,v2 : przejazd po wykasowaniu błędów, typowo pod diagnozę.
Załączniki: https://imgur.com/a/RbvEAZQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 17, 2021 11:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Kwi 17, 2021 11:39   

raczej masz problem z pompa kola akumulatora a nie ta w baku. Ciśnienie 2.6 bara to za mało. Jeżeli masz syf w baku to od tego zacznij, jeśli brud będzie krążył i przytykał pompy i węże to nigdy tego nie naprawisz. Pompa w baku służy do przelewania paliwa z lewej do prawej komory baku, jak masz powyżej 1/4 baku to ja możesz wyłączyć i tez będzie auto chodzic
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 843
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 17, 2021 16:37   

Zaciśnij czymś przewód zwrotny paliwa (ten z zaworkiem, przy akumulatorze) i sprawdź czy ciśnienie paliwa wzrosło.
 
 
EndriuuS 




Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 17



Wysłany: Pon Kwi 19, 2021 11:36   

Znalazłem przyczynę jest nim zawór zwrotny paliwa PIERBURG(przepuszcza w dwie strony) byłem pytać po sklepach i tylko oryginał BMW. Wie ktoś może czy ktoś dorabia te zawory albo gdzie dostać części żeby samemu złożyć ten zawór?
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pon Kwi 19, 2021 13:09   

Kiedyś dorabiałem ten zaworek https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=61670
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
EndriuuS 




Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 17



Wysłany: Pon Kwi 19, 2021 13:58   

Właśnie czytałem ten temat ale nie widzę tego zaworka nigdzie do kupienia.
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pon Kwi 19, 2021 18:06   

Mi to zamówił gość w jakimś sklepie stacjonarnym z hydrauliką i pneumatyką siłową. Niestety nie pamiętam w którym, bo to było dawno. W każdym razie czekałem mniej niż tydzień. Zaworki które były od ręki, były na mniejsze ciśnienie.
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Kwi 19, 2021 20:16   

ja ten zawór naprawiałem parę lat temu i ciągle smaga. Rozciąłem metalowy pierścień i go rozgiąłem, w środku masz tylko sprężynę i plastykowa podkładkę. Wystarczy ja obrócić o 180 stopni i złożyć wspomagając rozcięty pierścień metalowa skręcana opaska i tyle
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
EndriuuS 




Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 17



Wysłany: Pią Kwi 23, 2021 17:28   

Wrzuciłem używkę zrobiłem jedno kółko silnik zgasł parę razy i nie chce teraz odpalić. Błąd miałem niskie ciśnienie na magistrali paliwa, na silnik nic nie idzie. Teraz zauważyłem że w miare dobre ciśnienie przychodzi przed filtr paliwa, a za filtrem ledwo co leci paliwo zna ktoś może przyczynę?
 
 
nanab 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 688



Wysłany: Sob Kwi 24, 2021 12:47   

Hmmm skoro za filtrem jest źle, a przed filtrem jest dobrze to co to może być.... Może zużyte tylne opony? Albo oparcie prawego fotela? Bo na pewno nie filtr.
 
 
EndriuuS 




Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 17



Wysłany: Sob Kwi 24, 2021 15:23   

Myślałem że nie muszę mówić że filtr był wymieniony na nowy, bardziej mi chodziło czy tam zaworka jakiegoś nie ma, ale dziękuję za nic nie wnosząca ironię do tematu.
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 843
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 24, 2021 19:07   

Zrób tak jak pisałem kilka postów wyżej - zaciśnij przewód paliwowy przy tym zaworze i sprawdź czy to coś da.
 
 
EndriuuS 




Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 17



Wysłany: Pon Kwi 26, 2021 18:30   

Po zaślepieniu silnik nie odpalił, a ciśnienie do oporu by pompowało.
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Wto Kwi 27, 2021 10:35   

EndriuuS napisał/a:
Teraz zauważyłem że w miare dobre ciśnienie przychodzi przed filtr paliwa

czyli ile ? jaka wartość ?
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Kwi 28, 2021 11:26   

EndriuuS napisał/a:
Po zaślepieniu silnik nie odpalił, a ciśnienie do oporu by pompowało.
Jeżeli problem leżałby w zaworku, to po zaciśnięciu węża nie powinno być problemu z odpaleniem i jazdą. Ja po tym jak w moim złamał się króciec zanim dorobiłem nowy zawór to pozaciskałem węże idące do zaworu kawałkami blachy skręcając je do siebie. Auto jeździło normalnie. Miało moc.
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
EndriuuS 




Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 17



Wysłany: Sob Maj 01, 2021 12:55   

Niestety pompa wtryskowa siadła, ma ktoś może jakieś informacje jak ją zdemontować bez rozbierania rozrządu?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Maj 01, 2021 16:02   

Tak jak w instrukcji. Zakładasz ściągacz i demontujesz.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Maj 01, 2021 20:09   

jak sprawdziłeś to ze pompa siadła? Moze któryś wtryskiwacz leje w przelew i stad Twoje problemy Wystarczy zdjąć rurki z przelewów wtrysków i bez odpalania przekręcić kluczyk na zapłon - jeśli z ktoregos przelewu poleci znacznie więcej niz z pozostałych to on jest podejrzany
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
EndriuuS 




Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 17



Wysłany: Pią Maj 14, 2021 06:09   

Wymieniłem pompę na używkę bo pokazało małe ciśnienie na listwie i dalej nie odpalał. Wkurzyłem się dłużej go podkręciłem i wyskoczył błąd od czujnika położenia wałka rozrządu. Wymieniłem go auto dalej nie odpala. Dopiero z pomocą plaka odpali i chodzi cały czas żadne błędy nie wyskakują a z kluczyka za nic nie chce wziąć. Ktoś mi może powiedzieć w co uderzyć bo jestem bez sił już.
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Pią Maj 14, 2021 21:23   

EndriuuS napisał/a:
Dopiero z pomocą plaka odpali i chodzi cały czas

Dlatego zawsze odradzam takich zabiegów bo to nic nie daje - niby działa ale dalej nie wiesz dlaczego.
Zrób loga live daty podczas odpalania. Cisnienie wstępne, cisnienie na listwie
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Ciśnienie paliwa - pompa
Damian92 Rover serii 75, MG ZT 12 Czw Lut 26, 2015 10:49
sobekmistrz
Brak nowych postów [R75] niskie cisnienie paliwa po wymianie pompy
tmk752 Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Lis 20, 2016 21:30
prebenny
Brak nowych postów [r75] Jakie moze byc minimalne ciśnienie paliwa ?
dawidd Rover serii 75, MG ZT 36 Sro Lip 03, 2019 14:31
cyborg
Brak nowych postów [R75] co to za mapa
kikac124 Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Cze 13, 2021 11:34
kikac124
Brak nowych postów [R75 2.0CDT] Przyśpieszenie 0-100kmh :)
teejays Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Gru 22, 2014 11:28
teejays



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink