witam,
może akurat ktoś z forumowiczów zna się na temacie i udzieli mi odpowiedzi albo podpowie co nie co:
chciałbym kupić osprzęt do odbierania Satelity w 2 pokojach jednocześnie na 2 dekoderach z możliwością nagrywania itp .. mam już pociągnięte po 2 kable z każdego pokoju na strych i brakuje mi tylko talerza i konwerterów .. i tu moje pytanie:
Chciałbym to umieścić na 1 talerzu śr pow 90 cm i rozumiem, że muszę kupić taki zezowaty konwerter ( podwójny ) i do każdego z nich wpiąć po 2 kable ale totalnie nie znam się na tym .. może polecicie mi jakąś firmę talerzy i konwerterów co by jak najmniej stracić na sygnale i jakości .. nie chcę sytuacji, że przy dużym deszczu obraz mi "klatkuje" albo wcale go nie ma ..
znającym się i chętnym podpowiedzieć nieco laikowi z góry wielkie thanx
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 26, 2009 11:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
DrMambo, musisz kupić konwerter typu Twin. Zez jest po to, żeby założyć dwa konwertery skierowane na dwie różne satelity. Taki konwerter kosztuje około 50zl. Samsung kiedyś dobre produkował, ale teraz to nie wiem. Golden też był dobry.
[ Dodano: Sob Gru 26, 2009 11:58 ] DrMambo, aha, ale pytanie po co Ci po dwa kable? Wystarczy jeden z każdego dekodera. Bo jeśli chcesz mieć z dwóch satelit np. Hotbird i Astra, to trzeba dwa dwiny i zez, albo dwa moonblocki, albo jeden moonblock i twin w jednym, są takie teraz. Ale jeśli będziesz korzystał tylko z dekodera jednego providera to wystarczy Ci jeden pojedynczy Twin ustawiony na Hotbird.
Do oglądania z hotbirda i astry wystarczy monoblok twin i wtedy po jednym kablu na jeden dekoder, a jak oglądać co innego i w tym czasie nagrywać co innego to monoblok quad wtedy po dwa kable do każdego dekodera
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę