Wysłany: Nie Sty 17, 2010 17:31 [All IDT] Nie może odpalić
Zacznę od początku:
Wyruszyłem na uczelnie ale paliwa było bardzo mało w baku, po drodze jest shell gdzie z reguły tankuje i tym razem też chciałem to zrobić, ale gdy jechałem pod górkę, auto przez moment przestało reagować na pedał gazu. Więc zjechałem ze 100 m dalej na bp, zatankowałem (tą najdroższą ropę), wsiadam i kręcę bez skutku. Jak na razie pompowałem gruszką, spuściłem paliwo z filtra, odpowietrzyłem go, naładowałem akumulator, sprawdziłem czy ropa dochodzi do pierwszego z lewej wtryskiwaczy(dochodzi) i kręciłem bez skutku. Filtr paliwa, świece, wymienione parę mięsięcy temu. Auto zawsze odpalało(max 3 kręcenia po 3-4sek.), nawet przy tygodniowym postoju na mrozie. Jakieś sugestie, co w moim przypadku jest nie halo?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 17:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 07:45
Pamiętam że takie same problemy miałem w poprzednim samochodzie (citroen diesel), gdy go zapowietrzyłem to później nie sposób było odpalić, też przy filtrze była pompka ale nic to nie dawało bo zapowietrzała się pompa wtryskowa. Aby ją odpowietrzyć trzeba było kręcić rozrusznikiem i jednocześnie odkręcać śrubkę do odpowietrzania na pompie. Może podobnie się robi w roverze.
jeszcze dodam że na ropie z BP mi najmniej palił, a dwa razy zatankowałem na Shellu i niesamowicie mulił. a najwięcej mocy miał na opale.
Shrekinho90, podejrzewam, że mogłeś lekko zapowietrzyć pompę ... a w iDT z późniejszym uruchomieniem zapowietrzonej pompy nie idzie za łatwo .... niedawno l=kolega Wiciuxcl zapowietrzył ZR iDT zapytaj go co zrobił żeby go odpalić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum