Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
A bylo to tak:
ruszam spod świateł i slysze bum spod maski.. silnik sie nie wylaczyl ale pedał zostal w podlodze.. wylaczylem silnik.. wlaczylem i ujechalem troche na biegu. Okazało się, że ze łapa ktora jest miedzy skrzynią biegów a silnikiem.. ( ta ktora wpycha tłoczek do silnika, jest ona pod obudową filtra powietrza) (nie mam fotki) jest złamana. Mechanik wyciągnął jakąś gumową uszczelke, taka grubą, poskładał i zespawał. Okazało się ze ta łapa byla troche krzywa.. naprostowal... odpowietrzylismy i działa.
I tak, teraz dojechałem do swojej miejscowości ( z zespawaną łapą ) i co dalej robic. Czy kupić ten uszkodzony element i wymienic, mechanik mowil ze trzeba bedzie wyciągać skrzynie bo jeździc z zespawanym elementem troche nie bardzo mi sie uśmiecha.
_________________ dozwolona ilość znaków: 255
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 11, 2011 23:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 01, 2010 12:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja miałem też zespawaną i ze względu na za duży skok łapy wysprzęglika, a co za tym idzie, z czasem wysprzęglik padł, kupiłem tę łapę- za ok 40 zł (chyba) i mechanik mi ją wymienił. Niestety nie obeszło się bez wyjmowania skrzyni biegów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum