witam jestem na etapie wymiany rozrządu i nie wiem jakie części wybrac . mam znajomych co strasznie mi polecaja SKF ale w sklepach z częściami mówią aby wybrać japoniskie . np;ruville. skf komplet w granicach około 400-700 zł a ruville w 250-300 zł czy cena ma wpływ na jakość czy płaci się za markę? chce wymienić pasek napinacz i pompe wody proszę o radę. pozdrawiam
_________________ koniu
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 17:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wejdz na www.tamateam.pl/sklep wejdz w zakladke kontakt i zadzwon rozrządz około 300zł na drugi dzien w domu. Sklep prowadzi nasz klubowicz bardzo dobrze zaznajomiony gość z marką Rover polecam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 18:18
Skąd takie kosmiczne ceny? Ja jak robiłem rozrząd w 1.6 to za pasek zapłaciłem 96zł Continental i za rolkę coś kolo 100zł, pompa około 150zł a za wymianę po znajomości zapłaciłem grosze. Oczywiście pewnie teraz ceny są inne ale za pasek do mojego R620Ti kolega zanim mi go sprzedał zapłacił 90zł a za resztę nie wiem bo nie pytałem. Wiem że normalnie przynajmniej u mnie w mieście gość bierze za wymianę 200zł plus części.
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Rzeczywiscie ceny z kosmosu. Placilem za taki komplet pol roku temu 70€ do mojej 45-tki. Teraz kupilem nawet taniej bo 65€ do 25-tki (pompa jakas tam GRAF-nie polecam bo pierwsze slysze,ale co tam ). W komplecie z SKF-em jest pasek Gates-a (taki mialem fabrycznie) .Co do jakosci zaraz bedzie kilka teori .Osobiscie slyszalem nie pamietam gdzie ze SKF to juz chinszczyzna, ale mi tam nie przeszkadza bo to pozadna firma i jakosc jest wystarczajaca. Chociaz teraz otworzylem pudelko na ktorym jest "made i germany" to napinacz jest "made in korea" ,a pasek "made in UK" to nie wiem chyba pudelko jest niemieckie ,pompe (do 45-tki)zalozylem QH i to tez podobno pakowacz czesci, ale pompy robia sami nawet na pierwszy montaz do Jaguara. Do mazdy tez zalozylem SKF-a z pompa QH, ale ta byla juz "made in japan" Na razie wszystko sie kreci. Kup pompe HEPU napewno bedzie oki tylko drozsza i komplet SKF-a bedzie oki tylko nie w tej cenie. Podobno paski Contitech sa lepsze, nie wiem ja zawsze kupuje Gatesa , nigdy nie widzialem problemu z tymi paskami. Teraz wiecej jest pakowaczy niz producentow czesci. Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum