Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 30 Skąd: Miasto Będzin
Wysłany: Wto Mar 23, 2010 17:36 [R214i 1,4 1997] Centralny zamek
Witam, zakupiłem zestaw uniwersalny centralnego zamka. Przymierzam sę do instalacji. Czy macie doswiadczenia w tym temacie? Jak prowadzić kable? W drzwiach kierowcy idzie wiązka - chyba do immobilizera - i jest wtyczka i gniazdo w przepuście przez drzwi, nie wiem czy wszystkie przewody tam sa potrzebne (jest ich ze 6) i nijak nie da sie ominąć tego złącza. Po stronie pasazera nie ma tych przewodów.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 23, 2010 17:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:56
Kazdy inaczej sobie z tym radzi. Albo jeśli jest wolne miejsce na piny w złaczu to trzeba dokupić końcówki i podłączyć tam kabelki. Albo można próbować wyjść między słupkiem a błotnikiem od strony nadwozia a wejść w drzwi korzystając z zaślepionych otworów technologicznych ew przejść przez otwór ogranicznika otwarcia drzwi (choć to jest ryzykowne i trzeba dobrze zabezpieczyć wiązkę kabli). Ostatecznością jest wiercenie w słupku i drzwiach ale czasem jak nie ma innego wyjścia to i takie rzeczy się robi. W każdym jednak przypadku trzeba pamietać o dobrym zabezpieczeniu blach jak również wiązki kabli przed przetarciem i czynnikami atmosferycznymi. Tak czy inaczej montaż CZ w naszych (i nie tylko) samochodach jest za każdym razem wyzwaniem .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja kupiłem jeden uniwersalny siłownik widoczne na zdjęciu z aukcji (potrzebowałem do wymiany w jednych drzwiach) i niestety nie pasował. Pewnie ktoś ogarnięty by to zainstalował, ale to nie takie proste Duze koszta to nie są, ale lepiej się upewnić
taki. Z tym, że w drzwiach kierowcy był siłownik ale nie działa. W drzwiach pasażera jest wyprowadzona para przewodów i po wciskaniu org. kluczyka pojawia się tam napięcie ale siłownika nie ma. Mam pytanie o rozpiskę przewodów które idą w drzwiach kierowcy. Moze uda mi sie wpiąć do orginalnego siłownika.
W drzwiach z tyłu nie ma ani kabli ani siłowników.
[ Dodano: Sro Mar 24, 2010 13:09 ]
Wie ktoś może gdzie szukać tego modułu od centralnego? Czy te kable z drzwi idą bezpośrednio do komputera?
Centralka jest pod kierownicą po lewej stronie (taka skrzyneczka plastikowa) U mnie nie było siłowników,kupiłem zwykłe siłowniki po 13zł.sztuka z dwoma kabelkami .W drzwiach kierowcy były kable seryjne wystarczyło tylko sprawdzić który jest na zamykanie a który na otwieranie i wpiąć sie w nie.Po stronie pasarzera musiałem ciągnąc 2 kable ze słupka (z gumy).Najłatwiej było w klapie,wszystko było gotowe nawet otwory na siłownik były.
Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 30 Skąd: Miasto Będzin
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 10:53
Problem. Po próbie wpięcia się do orginalnej centralki jakis bezpiecznik sie przepalił. Bezpiecznik jak załącze włacza się alarm i nie reaguje na orginalnego pilota. Co sie mogło stać? Czy można wyłączyć orginalny alarm i immobilizer?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum