Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75 KV6] jak ten silnik znosi LPG?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75 KV6] jak ten silnik znosi LPG?
Autor Wiadomość
heer75 



Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Paź 15, 2009 16:06   [R75 KV6] jak ten silnik znosi LPG?

z obszernych informacji od Pana Gawina wynika, ze zagazowanie tego silnika to smierc.
Podobnie jak z silnikami GDI w mitsubishi- mozna zalozyc gaz ale instalka kosztuje ok 8tys.

Jak Wam sprawuja sie te silniki na LPG?
Sekwencje do niego zalozyc mozna juz za 2800zl (Wrocław).
Spalanie benzyny w miescie (ponownie wrocław) 14l??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 15, 2009 16:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Czw Paź 15, 2009 18:32   

Znajomy ma 825 KV6 , pare lat temu założył sekwencję za ok 4tyś zł i chodzi mu dobrze. Ale na początku były duże problemy, pare dni samochód stał w warsztacie. A wszystko przez to że jak wiercili otwory na wtryskiwacze to wióry poszły do silnika , niektóre cylindry straciły kompresję i silnik się dławił, gasł, ciężko odpalał. Nie wiem jak to dokładnie zreperowali, ale tłumaczyli to tym że zawory się podwiesiły (przez wióry) i dlatego silnik stracił kompresję. Więc jak będziesz 'robił' gaz to zwróć na to uwagę gazownikom.
 
 
mimo66 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 350
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Paź 15, 2009 21:08   

Ja nie gazuję swojego Rover-ka, w ogóle nie gazuje samochodów.
Gaz do zapalniczek, a benzyna do samochodu.
Mój Rover nie przekroczył 12 L w mieście, średnie spalanie to 11,7.
Tylko ze ja raczej 3tyś obr. nie przekraczam podczas jazdy.
:wink:
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Paź 15, 2009 22:36   

mimo66 napisał/a:
Ja nie gazuję swojego Rover-ka, w ogóle nie gazuje samochodów.
Gaz do zapalniczek, a benzyna do samochodu.
Mój Rover nie przekroczył 12 L w mieście, średnie spalanie to 11,7.
Tylko ze ja raczej 3tyś obr. nie przekraczam podczas jazdy.
:wink:

Ziemia dla ziemniaków...
 
 
mimo66 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 350
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Paź 18, 2009 08:29   

Tak tak, a księża na Księżyc :lol:
 
 
heer75 



Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Paź 18, 2009 08:41   

no to sie dowiedzialem... grunt to merytoryka.
 
 
pajda 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 311
Skąd: Jarocin



Wysłany: Nie Paź 18, 2009 10:23   

ja jezdze MG ZTT 2.5 V6 mam zalozona sekwencje 4 gen. Spalanie trasa ok 14.5 L ( jazda na autostradzie srednio ok 130, -/+20km/h ) w miescie minimalnie wiecej ok 16L. Wszystko zalezy od stylu jazdy, masz wiecej pytan pisz PW. pzdr
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Paź 18, 2009 11:03   

mimo66 napisał/a:
Mój Rover nie przekroczył 12 L w mieście,
mnie też tak pali w niektórych miastach. Ale np. w Krakowie ,gdzie na odcinku 15 km. jest 25 skrzyżowań i przejść dla pieszych z sygnalizacją świetlną ,które w większości można przejechać w jednym cyklu tylko w nocy, to zużycie rośnie nawet do 15 l.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
orson 



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 147
Skąd: Wrocław

Rover 25

Wysłany: Nie Paź 18, 2009 12:33   Re: [R75 KV6] jak ten silnik znosi LPG?

heer75 napisał/a:
z obszernych informacji od Pana Gawina wynika, ze zagazowanie tego silnika to smierc.
Podobnie jak z silnikami GDI w mitsubishi- mozna zalozyc gaz ale instalka kosztuje ok 8tys.

Jak Wam sprawuja sie te silniki na LPG?
Sekwencje do niego zalozyc mozna juz za 2800zl (Wrocław).
Spalanie benzyny w miescie (ponownie wrocław) 14l??


Jesli chodzi o gaz to proponuje sie zglosic do uzytkownika llygas -> posiada on R75 w sedanie 2,5 KV6 w automacie, ktora zagazowal jakis czas temu sekwencja. Jezdzi tym jakis czas wiec bedziesz mial w miare obiektywne stwierdzenie czy warto i czy jezdzisz wystarczajaco duzo by ta operacja byla oplacalna.

Wydaje mi sie ze w miare dobra sekwencje do silnikow KV6 mozna zalozyc ale w kwocie oscylujacej bardziej kolo 3400-3600 PLN (ale moge sie mylic bo nie jestem na bierzaco z cenami instalacji gazowych).

Pozdrawiam
 
 
 
Viniu 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 08:20   

orson napisał/a:
proponuje sie zglosic do uzytkownika llygas
Ostatnio mejlowałem z kolegą llygasem w sprawie gazowania jego kv6. Wg jego opinii instalacja - pod warunkiem założenia w porządnym zakładzie a nie u Pana Henia pod płotem - sprawuje się bezproblemowo. Myślę, że llygas nie pogniewa się jeśli opublikuję fragment jego mejla nt LPG:

"Kupiłem 2,5l w automacie w sierpniu rok temu. Do kwietnia jezdziłem na benzynie... Drogo...
W kwietniu zamontowałem gaz. W warsztacie polecanym przez Macieja. Musiałem jechac ponad 100 km do nich ale sie opłacało, chociaz cena taka sama jak w Warszawie. Za instalacje na Stagu 300 z butla w koło i wtryskami Valteka i wymiana świec zapłaciłem niecałe 3000 PLN. Od kwietnia zrobiłem 20 tysiecy kilometrów (duzo jezdze). Plusy: oczywiście oszczedność, instalcja juz mi sie zwróciła,
Wady: lekki spadek mocy ale przy silnikach które maja 150km (2,0l) lub 177km (2,5l) nie jest to uciazliwe. Co innego jakbys wrzucił gaz do 1,8 tam mogloby byc juz marnie bo 75 to kawał auta. Do wad zalicze jeszcze to ze zasieg na lpg to 300km. Chociaz stacji z gazem jest mnóstwo wiec nie jest to zbytnio uciazliwe.
Musze pojechac teraz na wymiane filtrów, juz powinienem dugi raz wymieniac ale jakos czasu nie bylo.

Jesli chciałbys zakladac gaz to z jedz do tego warsztatu. Chłopaki znają sie na gazie jak mało kto. Pelen profesjonalizm. Powiem ze jak zakladałem tak gaz to mój 75 byl najgorszym autem jakie bylo na narsztacie. Był Jaguar, Mercedes, wszystko silniki V8 i W12. Oni zajmuja sie juz motazem bardzo mało. Zaczynali od tego a teraz są hurtownikiem instalacji gazowych na cala Polske, maja wlasna stacje LPG, stacje diagnostyczna, warsztat, myjnie, wulkanizacje itp. Naprawde pelen profesjonalizm i przyjechalem do nich o 8 rano i o 20 wyjechalem juz autem. Pracuja chyba do 17:30 ale nie ma mozliwosci aby poszli do domu jak nie skoncza Ci auta. Tanio, profesjonalnie i szybko."

Myślę, że to daje dobry obraz gazowania KV6 :)
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
pajda 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 311
Skąd: Jarocin



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 10:08   

u mnie weszla butla 70L (w kolo) wiec napełnic moge ja do ok 56L i robie na niej ok 380 km wiec spalanie wychodzi ok 14.5L przy jezdzie autostrada (30%) + normalne PL drogi (70%) to oznacza, ze nie wliczam tutaj jazdy miejskiej. Spadek mocy o ktorym wyzej jest napisane jest wyczuwalny, aczkolwiek jest naprawde maly ( mi to kompletnie nie przeszkadza)
 
 
 
Daniel 




Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: Ruda Slaska



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 20:08   

Widze, ze temat LPG ponownie wraca na forum ;-) osobiscie zagazowalem mogego ZSa 2.5kV6 rok temu. Komputer LPG STAG. Samochodzik nie sprawia zadnych problemow. Idealnie wyregulowany. Srednie spalanie LPG 11.14l. Wszystkie tankowania i wydatki notuje skrzetnie w excelu ;-) Jest to srednia z ostatniego roku. Z moich obliczen wynika, ze samochod dodatkowo spala okolo 1l benzyny na 100km [samochod pali na benzynie i od czasu do czasu przeganiam go na paliwku].

Na temat teorii LPG sie nie wypowiadam - polecam kalkulator i cennik z najblizszej stacji, sam wyciagniesz plusy instalacji.

Brat ma zagazowanego roverka 200 VVC, rowniez na STAGu. Podstawa to dobry gazownik znajacy sie na rzeczy.

Pzdr D@n!el
 
 
bluefil 



Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 1
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Pon Paź 26, 2009 11:47   

Daniel napisał/a:
Widze, ze temat LPG ponownie wraca na forum ;-) osobiscie zagazowalem mogego ZSa 2.5kV6 rok temu. Komputer LPG STAG. Samochodzik nie sprawia zadnych problemow. Idealnie wyregulowany. Srednie spalanie LPG 11.14l. Wszystkie tankowania i wydatki notuje skrzetnie w excelu ;-) Jest to srednia z ostatniego roku. Z moich obliczen wynika, ze samochod dodatkowo spala okolo 1l benzyny na 100km [samochod pali na benzynie i od czasu do czasu przeganiam go na paliwku].

Na temat teorii LPG sie nie wypowiadam - polecam kalkulator i cennik z najblizszej stacji, sam wyciagniesz plusy instalacji.

Brat ma zagazowanego roverka 200 VVC, rowniez na STAGu. Podstawa to dobry gazownik znajacy sie na rzeczy.


Pzdr D@n!el


ZS jest jednak troche mniejszy i lzejszy, wiec ZT pewnie troche wiecej lyka. Daniel u nas w Rudzie gazowales swoj woz?
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Paź 26, 2009 13:38   

Jak zobaczylem pierwszy post chcialem napisac o koledzie Ilygas, ale ini mnie uprzedzili. Mysle, ze warto podjechac nawet na koniec Polski, zeby dobrze zagazowac auto.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
llygas 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 296
Skąd: Zamość/Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Paź 26, 2009 13:52   

Perez jak ja zobaczylem ten temat to chciałem sie w nim wypowiedziec ale czytam czytam a tam juz nawet zacytowany jestem. :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Pon Paź 26, 2009 18:03   

bluefil napisał/a:
Daniel napisał/a:
Widze, ze temat LPG ponownie wraca na forum ;-) osobiscie zagazowalem mogego ZSa 2.5kV6 rok temu. Komputer LPG STAG. Samochodzik nie sprawia zadnych problemow. Idealnie wyregulowany.
(...)
Brat ma zagazowanego roverka 200 VVC, rowniez na STAGu. Podstawa to dobry gazownik znajacy sie na rzeczy.


ZS jest jednak troche mniejszy i lzejszy, wiec ZT pewnie troche wiecej lyka. Daniel u nas w Rudzie gazowales swoj woz?


Pozwole sobie odpowiedziec za brata ;) .
Oboje zagazowalismy auta w Bytomiu, o tutaj http://www.aes.bytom.pl/ .

Pzdr,
Mariusz
 
 
 
Bari 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 69
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pon Maj 24, 2010 19:30   

Odświeżam....

Jestem po założeniu instalki do Freela 2.5
Mam Stag'a 300 z reduktorem KME i wtryskami Magic Jet...jak narazie OK.
W końcu nie patrze na tą szybko opadająca wskazówke od wskazan poziomu paliwa :)
 
 
krzychu.b 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 165
Skąd: Ryczówek

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 26, 2010 23:00   

Diego G3 wtryski magic Jet po naprawie czujnika temp gazu (całe 15 pln) śmiga jak złoto :fura:
_________________
https://picasaweb.google.com/108088249941867369207/MOJROVERUNIO75
https://picasaweb.google.com/108088249941867369207/FotoBud02#
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Silnik w MG
Cypek21 Chcę kupić ROVERka 3 Pią Sie 17, 2012 13:49
Cypek21
Brak nowych postów R75 jaki silnik pod gaz
crash Chcę kupić ROVERka 20 Sro Sie 25, 2010 10:26
Zukowaty
Brak nowych postów silnik 2.5 V6 opinie
James1994 Chcę kupić ROVERka 15 Pią Sie 25, 2017 09:36
YOBACK
Brak nowych postów [r75]jaki silnik polecacie?
seba1x Chcę kupić ROVERka 0 Czw Sty 03, 2013 18:24
seba1x
Brak nowych postów [R25] jaki wybrać silnik w R25
Pieta Chcę kupić ROVERka 3 Czw Sie 16, 2012 12:44
brkzzz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink