Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 214i] - szuranie w tylnych bębnach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 10:54
[R 214i] - szuranie w tylnych bębnach
Autor Wiadomość
danlipman 



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 20
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Cze 10, 2010 17:18   [R 214i] - szuranie w tylnych bębnach

Witam

Ostatnio zausłyszałem szuranie w tylnych bębnach, w których znajdują się klocki od ręcznego. Przy obróceniu lewego koła szuranie słychać słabo ale towarzyszy mu duży opór, natomiast prawe obraca się bezwładnie ale szura bardziej. Zdjąłem obudowę, wyczysciłem pilnikiem po obwodzie, usunąłem syf z wewnątrz i przez chwilę ok. Teraz znów słychać, tak samo jak przed czyszczeniem. Czy ktoś miał podobny problem? Jak temu zaradzić?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 10, 2010 17:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Cze 10, 2010 18:11   

a okładziny w jakim są stanie?? moze sie juz kończą i to jest powodem.....
 
 
 
danlipman 



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 20
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Cze 10, 2010 19:06   

Poproszę o sprecyzowanie o które okładziny chodzi :)
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Cze 10, 2010 20:18   

Do podstawowych elementów hamulca bębnowego zaliczają się:
bęben hamulcowy – ruchomy człon hamowany.
szczęki hamulcowe – nieruchomy człon hamujący, wyposażony w okładziny cierne. W trakcie hamowania szczęki naciskane rozpieraczem wykonują niewielki ruch – obrót o bardzo mały kąt. W standardowych konstrukcjach występują dwie szczęki. Szczęka obracająca się zgodnie z kierunkiem obrotu bębna nazywana jest szczęką współbieżną, natomiast szczęka obracająca się przeciwnie do kierunku obrotu bębna – szczęką przeciwbieżną.
rozpieracz szczęk – sterowalny element odpowiedzialny za docisk szczęk do bębna. Najczęściej jest to siłownik hydrauliczny lub element mechaniczny (np. krzywka). W niektórych konstrukcjach stosowana jest większa ilość rozpieraczy. Rozpieraczem steruje zewnętrzny mechanizm sterujący.
sprężyna odciągająca – element odpowiedzialny za powrót oraz utrzymanie szczęk w pozycji braku styku z bębnem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Szuranie przy hamowaniu
wolftek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Sie 22, 2016 17:01
wolftek
Brak nowych postów [R200] Dziwne dzwieki ze sprzegla i ...? Drzenie i szuranie
thebloody Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 112 Pią Lis 16, 2012 12:59
thebloody
Brak nowych postów [R200] Glośny stuk przy gwaltownym dodaniu gazu i szuranie
Rece juz mi opadaja
ash Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Kwi 28, 2009 14:54
ash
Brak nowych postów [214i] Rover 214i popychacze hydrauliczne
Sierzant Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Lis 24, 2016 19:35
sobon
Brak nowych postów [r 214i 1.4 97r] Filtr przeciwpyłkowy ROVER 214i
TomaszBarczyk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Lis 09, 2009 15:37
PTE



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink