Ja mam takie na sprzedaż. Również 220 SDI tylko że z 99 roku.
Jechałem tym autem z Niemczech na kolach i zero problemów. szybkie, zwinne i wygodne. z tym silnikiem nie powinno być większych problemów.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 159 Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon Lip 26, 2010 13:00
Z samym silnikiem nie ma większych problemów jak masz sprawne świece i ustawiony kąt wtrysku to śmigasz do bólu ( na dzięń dobry oczywiście po zakupie rozrząd do wymiany wiec do ceny dolicz 1000)
Gorzej ma się sprawa turbiny bo nigdy nie wiesz co dostajesz. jak jest zadbana to również bez problemu przehulasz kilkadziesąt tysiecy ale jak była katowana to musisz liczyć się z kosztami.
A takie spalanie to tylko w trasie przy delikatnej nodze z resztą zapytaj Remiego
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Silnika Diesla Rover są jak czołg trudno je zepsuć Bardzo dynamiczny i ekonomiczny silnik jak dla mnie, pojedzie nawet bez płynu chłodniczego
6l to tak spala jak się jedzie na autostradzie przy ok 140km/h Ja pomykam po Polsce np i jadę max 120km/h przez chwile to pali tak 5,5l czasem nawet przy max 90km/h spalił tylko 5l
Jak jeszcze np w 220 SD nie miałem klimy to palił nawet 4,5l
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 32 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lip 27, 2010 11:08
jesli chodzi o Sdi rewelacyjne autko zwinne żwawe, oraz ekonomiczne ost, udało mi sie osiagnac spalnie 6.6 l tylko miasto z klimą, a co do tego troche niska i podejrzana cena?? popros o wiecej fotek.
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Lip 27, 2010 12:16, w całości zmieniany 1 raz
Jeszcze nie kupiłem jade dzisiaj ogladac o 18 dam znac jak zobacze dzieki za rady i prosze o wasze dalsze spostrzezenia...słyszałem ze ten rocznik ma nieocynkowana blache a te od 99 r . maja juz ocynkowana nie wiem czy mam racje...a w jaki sposob konserwujecie blache , gadałem z mechanikami najbardziej narzekaja wlasnie na blacharke..
[ Dodano: Wto Lip 27, 2010 22:27 ]
Witam ogladalem ogolnie autko w dobrym stanie do malych poprawek lakierniczych przy drzwiach i nadkolu bardzo niewielkie siedliska rdzy na narozach...raczej na pewno dy wymiany beda hamulce bebnowe i filtr paliwa na dzien dobry..jezeli chodzi o rozrzad byla wymiana jakies 26 tys/km...podobno wiec sadze ze nie dlugo bedzie konieczna...fajny kolor dobrze sie prowadzi....Mam pyt. czy przy tym silniku sa tylko 3 ŚWIECE bo nie mogłem znalesc czwartej i czy to normalne ze przy sprawdzaniu na max. obrotach 6-7 tys z rury wylatuje czarny smog bede wdzieczy za odpowiedzi ?? nie znam dokladnie sie na tym modelu i marce wiec potrzebuje wiecje informacji.. a samochod bedzie raczej eksploatowany przez moja zone
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 32 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lip 27, 2010 23:49
Normalna rzecz ze przy tak wysokich obotach widac było czarny dymek, diesla sie kreci max 3 tyś obotów i to mu starczy, a jesli chodzi o swiec to jak sie nie mysle to czwarta jest ukryta gdzies z tył a jesli sie myle to niech ktos mnie porawi:), a sprawdzałaś czy wsztskie elementy są ładnie sapsowane??i czy cała elektryka dział??ogrzewanie , wycieraczki itp??
Tak jezdzilem nim nie mial zadnych luzów na kierownicy koła proste...żbieżnośc raczej dobrze ustawiona bo nie było śladów zdarcia bieżnika na bokach opon... elektryka w porzadku szyby elektryczne, lusterka, wycierzaczki i ogrzewanie ok... szkoda tylko ze nie ma klimy i ABS tylko wspomaganie kierownicy no ale jakos sie obejdziemy bez tego...czyli mówicie ze 4 świeca żarowa gdzies za pompa wtryskowa.. no wlasnie dziwne to dla mnie bylo bo z przodu nie mogłem znalesc tej czwartej, silnik suchy, progi i dół bez korozji...lakier oryginalny bo mierzylismy miernikiem grubości lakieru w kilku miejscach nigdzie nie była bita..Zawsze miałem benzyne wiec troche musze sie zaznajomic z silnikiem diesla czyli max to 3 tys. obrotów. Na co jeszcze powinienm zwrócic uwagę !
czyli mówicie ze 4 świeca żarowa gdzies za pompa wtryskowa
jeśli w ogóle jest, to jej nie ruszaj. Wymienia się tylko 3 dostępne
musialek80 napisał/a:
Zawsze miałem benzyne wiec troche musze sie zaznajomic z silnikiem diesla czyli max to 3 tys. obrotów
W normalnej jeździe po prostu więcej jak 3 tys obr nie potrzeba ... powiem wiecej ... po mieście spokojnie można jeździć w zakresie 1500 - 2000 obr i wcale nie będziesz odstawał od innych ... a podejrzewam, że i tak bedziesz sie lepiej zbierał od większości Ale w razie potrzeby (nawet jest to wskazane czasami ) spokojnie możesz go kręcić do czerwonego pola
Witam kupiłem je....cena nizsza ze wzgledu na prawe przednie i tylne drzwi jest rysa z małym wgłebieniem po calości przednich drzwi no i niewielkie siedliska rdzy na rantach kół z przodu i z tyłu ....na dzien dobry do wymiany klocki hamulcowe z przodu ...no i olej musze wymienic lany był castrol edge turbo diesel 5w-40.. wiec musze kupic filtry...
od 2 dni pojawil sie problem cieknie z pompy wspomagania płyn nie wiadomo dokładnie czy to uszczelka pompy czy jakies pekniecie pompy ...nie wiem zastanawiam sie na d kupnem pompy...kiepskie do niej dojscie trzeba by alternator wyjmować...jak zauważylem nie za duzo miejsca do wymiany rozrzadu....aha no i jeszcze nie bylo osłony dolnej silnika...wiec musze kupic..to znaczy bylo maly element na ktory wlasnie kapal plyn z pompy wspomagania..macie jakies doswiadczenia z wymiana pompy wspomagania a moze sama uszczelke do niej da sie gdzies dostac ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum