Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200 1,4 99r 103 KM] kilka problemów z autkiem :(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 09:57
[r200 1,4 99r 103 KM] kilka problemów z autkiem :(
Autor Wiadomość
Lewis 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 310
Skąd: Wola

Rover 200

  Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 22:10   [r200 1,4 99r 103 KM] kilka problemów z autkiem :(

Witam mam kilka problemów
1. piszczy mi znowu przednie lewe koło i mysle nad wymiana klocków hamulcowych bo tez sa na wykonczeniu jakie polecacie tak do 120 zł ??
2. Nastepny problem to duze spalanie z 10 l na 100 km a wczesniej palil 7 l :( byc moze przez to piszczące koło wiecej pali bo klocki nie odpuszczaja i powiedzcie mi jeszcze jedno czy to normalne ze jak zdejme koło to klocki przylegaja do tarczy ??
3. Dziwne tez jest jak zaraz po zatankowaniu samoczynnie szarpie samochodem przez kilka sekund co to moze byc :/
4 jakie polecacie kable zapłonowe?? bo tez musze wymienic :) i czy cos przy tych kablach jest dobrze przy okazji wymienic ?? :) prosze o POMOC :) :bezradny:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 22:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pioteroski 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 23:35   

klocki mysle ze jakichs bys nie kupil to beda dobre, najtansze z mozliwszych to chyba DELPHI

co do ocierania, raczej nie powinny nonstop trzec, samochod ciagle hamuje to i spala wiecej bo sie bardziej meczy, mam ten sam problem, zapiekly sie odbojniki ktore powinny odbijac zacisk z klockami od tarczy

co do szarpania to moze byc filtr paliwa? wymieniales go? jesli nie to sprobuj wymienic duzo nie kosztuje a i tak zawsze trzeba to zrobic wiec nie stracisz na tym, kiedy masz malo paliwa i tankujesz samochod mozesz "rozburzyc" syf ktory jest na dnie, po czym zasysany on jest do filtra i go przypycha, to samo jest z herbata i fusami ktore jak zalejesz goraca woda to plywaja wszedzie :) - taka moja teoria

a kable to chyba najlepsze NGK:)
 
 
Lewis 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 310
Skąd: Wola

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 23:53   

tak filtr paliwa wymienialem ostatnio jak mozna prosic link to jakis klockow i kabli do mojego roverka bo niechce kupic czegos co nie bedzie pasowac :(
 
 
 
longas 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 144



Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 00:02   

klocki ate polecam
Ostatnio zmieniony przez longas Nie Wrz 05, 2010 11:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 00:34   

Lewis napisał/a:
mozna prosic link to jakis klockow

http://www.tomateam.pl/sk...amulcowy&c=1451
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Pluum 




Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 30 Cze 2008
Posty: 62
Skąd: opolskie



Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 08:54   

Klocki ATE http://moto.allegro.pl/kl...1198645609.html .Sprawdzony sprzedawca, wszystko sprawnie i bezproblemowo, zobacz komentarze allegro.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 09:13   

Również polecam te klocki :grin:
A przewody NGK :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Lewis 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 310
Skąd: Wola

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 10:24   

aha dzięki za odpowiedzi, a mozecie mi jeszcze powiedziec czy przy zmianie tych kabli trzeba wymieniac jeszce jakis rozdzielacz? czy cos jesli tak to prosze o podanie jakiegos linku bo nie znam sie kompletnie na tym :oops:
 
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 10:43   

ja za 110 zlotych kupilem TRW :)
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 10:45   

Cytat:
a mozecie mi jeszcze powiedziec czy przy zmianie tych kabli trzeba wymieniac jeszce jakis rozdzielacz?

Nie koniecznie. Zobacz po prostu w jakim stanie jest i jak trzeba będzie to można wymienić. Przy okazji również możesz sprawdzić kopułkę :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
longas 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 144



Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 11:02   

odkrec kopułke i zobacz w jakim stanie jest w srodku, ....to samo w palcem ktory jest w kopułce....jak mocno popalone to kup nowe
 
 
Lewis 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 310
Skąd: Wola

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 07, 2010 21:29   

aha dzięki za pomoc !! Od jutra sie biore za to wszystko :)

[ Dodano: Wto Wrz 07, 2010 22:29 ]
mam pytanie jak wyczyscic palec i kopułka i w jakiem miejscu znajduje sie cewka ?:d bo nie mam pojęcia ... :oops:
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 08, 2010 08:41   

Cewka znajduje się za blokiem, jak masz ten środkowy kabel w kopułce to idąc nim dojdziesz do cewki.
Palec papierem ściernym drobnym czyścisz, elektrody w kopułce tak samo. Po środku jest taki rdzeń grafitowy na sprężynce, zobacz w jakim stanie jest, może zajechany i nie styka tak jak było to u mnie. Grafit starty całkiem i plastik w okuł niego się stopił i go zblokował.
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Sro Wrz 08, 2010 09:08   

ADI-mistrzu napisał/a:
Cewka znajduje się za blokiem, jak masz ten środkowy kabel w kopułce to idąc nim dojdziesz do cewki.
Palec papierem ściernym drobnym czyścisz, elektrody w kopułce tak samo. Po środku jest taki rdzeń grafitowy na sprężynce, zobacz w jakim stanie jest, może zajechany i nie styka tak jak było to u mnie. Grafit starty całkiem i plastik w okuł niego się stopił i go zblokował.


Co to za przeróbki w kopułce? W nowej nie ma tych rezystorów...
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Wrz 08, 2010 09:31   

Sama wymiana klocków moze nie wystarczyć.
Być moze zaciski wymagają regeneracji.

Najlepiej jest oczywiście kupić klocki i tarcze ATE.

Ja z tyłu robiłem i mam ATE+klocki TRW. Działa to dobrze :)

Tarcze TRW miałem wczesniej i ponoć strasznie rdzewieją. Ale ATE również rdzewieja (może mniej, ale na razie za krótko je mam by ocenić).
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 08, 2010 09:36   

A bo sobie przerobiłem rozdzielacz na cyfrowy, to co jest na elektrodach przyklejone takie czarne to czujniki, dzięki którym układ zna położenie tłoków.
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sro Wrz 08, 2010 12:38   

Ale cwaniak, cię choroba!

Działa ta innowacja? Jeśli tak - to piszę wniosek o nadanie dyplomu uznania dla racjonalizatora I klasy!

ps. Zawsze chciałem przerobić w Poldoroverze rozdzielacz tak, by uwolnić się od tego zawodnego czujnika położenia wału korbowego. Ale jak zobaczyłem wzorcowy przebieg czasowo-napięciowy pracy tego czujnika - dałem sobie spokój.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 08, 2010 12:52   

Działać działa, tylko cewek nie mam aby do samochodu wsadzić, ta listwa zapłonowa co widać na zdjęciu ma 2 cewki walnięte.
Ale wstępnie wsadzałem do samochodu i iskry przeskakują tam gdzie trzeba i kiedy trzeba, więc został tylko test na maszynce :wink:
Przebieg jest faktycznie straszny, to już chyba 3 wersja tego układu i w końcu działająca jak należy :grin:

Więc teraz tylko jakiś cewek zapłonowych szukam :wink:
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 08:28   

A nie mogą być dwie bliźniacze cewki z Poloneza z silnikiem bez rozdzielacza mechanicznego? Były dość trwałe. Bo montowanie czterech klasycznych cewek walcowych będzie wyglądało, jak w czterocylindorwej syrenie..
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 09:33   

W gruncie rzeczy też może być, chodź miałem w planach zwiększyć szczelinę między elektrodami na świecy w celu sprawdzenia jaki ma to mniej więcej wpływ na silnik, ale zawsze można podnieść napięcie na pierwotnym i wyjdzie podobnie :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [r200 '97] Kilka problemów m.in. sprzęgło szyba itd.
matlacz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Gru 16, 2008 15:56
Lechos
Brak nowych postów [R200 1.4 16V?] Kilka problemów początkującego kierowcy.
Grzabek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Mar 19, 2009 16:02
MiL999
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MG ZR] kilka problemów
Kowal_Cambridge Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Sty 23, 2016 16:02
sTERYD
Brak nowych postów [r 200, 2.0, 1997r] Kilka problemow
chyn Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Sie 25, 2008 11:03
chyn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink