Forum Klubu ROVERki.pl :: [R618] Jaka instalacja LPG?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R618] Jaka instalacja LPG?
Autor Wiadomość
Ata 




Dołączyła: 16 Sie 2010
Posty: 2
Skąd: Końskie



Wysłany: Pon Sie 16, 2010 11:58   [R618] Jaka instalacja LPG?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1996

Witam wszystkich.

Po roku przyjemnej jazdy Roverkiem 618 Si w benzynie postanowiłam założyć instalację LPG (tak w ramach oszczędności). Teraz pytanie jaką?

Auto jest z 1996roku, 1.8 w benzynie. Teraz bardzo ładnie jeździ i nie ma z nim żadnych problemów, dlatego też chciałabym wiedzieć jaką instalację założyć aby dalej jeździć bez problemów ;)

Tak mniej więcej się pytając wiem tyle:
Lovato- 2100 zł
BRC- 2300 zł
KME Bingo- 1900 zł

Ogólnie skłaniam się ku tej instalacji BRC... ale na co zwracać uwagę zakładając instalację? Jakie instalacje najlepiej działają z tymi silnikami.

Będę wdzięczna za wszystkie sugestie.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 24, 2011 10:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 16, 2010 11:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pon Sie 16, 2010 13:00   

Ata napisał/a:
na co zwracać uwagę zakładając instalację?

Na zakład montujący instalację.


A po przejrzeniu innych wątków o zakładaniu LPG z ostatnich powiedzmy 3 miesięcy jakie wnioski Ci się nasuwają?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 16, 2010 14:20   

Szkoda, ze tak daleko masz do Warszawy, bo polecilbym Ci zaklad montujacy BRC.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Ata 




Dołączyła: 16 Sie 2010
Posty: 2
Skąd: Końskie



Wysłany: Pon Sie 16, 2010 15:12   

praktis napisał/a:
Na zakład montujący instalację.

A po przejrzeniu innych wątków o zakładaniu LPG z ostatnich powiedzmy 3 miesięcy jakie wnioski Ci się nasuwają?


Po przejrzeniu wątków to mam mętlik...
Interesowała mnie instalację STAG 300, której żaden zakład w mojej okolicy mi nie zaproponował... Uprzeć się rzeczywiście na Stag'a i szukać zakładu dalej?
Z tym szukaniem to i tak sporo zabawy jest bo panowie to tylko w innych markach gaz zakładali i Rover chyba budzi w nich lęk :roll:

Perez napisał/a:
Szkoda, ze tak daleko masz do Warszawy, bo polecilbym Ci zaklad montujacy BRC.


Do Warszawy niestety za daleko na takie "przyjemności" ;) Muszę znaleźć coś w bliższej odległości.

Co do FAQ na stronie znalazłam:
http://www.roverki.pl/ind...-mojego-roverka

"Przed montażem warto zażyczyć sobie montażu wtryskiwaczy PlaniJet lub MagicJet oraz reduktora firmy Europegas EG."

W marcu tego roku f1x napisał:
f1x napisał/a:
Gdybym teraz miał zakładać, to na pewno założyłbym STAG'a jako komputer gazowy. Niewątpliwe zalety, to wolnodostępny program, ładna obsługa, dużo informacji, więc wszystko możesz zrobić we własnym zakresie - nie tak jak w Landi Rendo. Nie musisz się tłuc do gazownika z byle ustawieniami. STAG'a zakładałbym na podzespołach, które montuje Landi Renzo (Wtryski MED, Reduktor IG1 lub LI02, itd.), bo chyba głównie dlatego ta marka ma taką renomę.


Jak to jest z tymi wtryskiwaczami i reduktorami? Szukać, czytać i znaleźć ten jeden konkretny i panu zakładającemu gaz powiedzieć dokładnie co i jak chcę, żeby działało?

Przepraszam jeśli komuś moje pytania wydają się dziwne, ale po prostu teraz sama muszę się "wgryźć" w to wszystko co kiedyś było dla mnie nieistotne.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 16, 2010 15:22   

Musisz wiedziec czego chcesz i pokazac to gazownikowi, szczegolnie, ze jestes kobieta, bo znajac zycie stwierdzi, ze sie nie znasz i wsadzi Ci byle co.
Moja propozycja to przestudiowanie LPG forum.
Silnik 1.8 w 600 to silnik Hondy i nie ma tu zadnej filozofii w zakladaniu LPG.
Jezeli jakis Pan zobaczy silnik i cos zajeknie to najlepiej od razu zmieniac zaklad.
Silniki te bardzo dobrze znosza LPG i nie ma z nim zadnych problemow pod warunkiem prawidlowego montarzu.
Staga osobiscie polecam, bo faktycznie jest popularny i ogolnie dostepny, BRC stwarza pozniej problemy z obsluga, bo mozna je serwisowac tylko w zakladach z autoryzacja "czarkamu", a tych za wiele nie ma.
Dobrze by bylo gdybys pojechala zakladac i dogadywac sie z jakims kolega, moze ktos z forum by Ci pomogl?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 16, 2010 17:40   

Cytat:
Szkoda, ze tak daleko masz do Warszawy, bo polecilbym Ci zaklad montujacy BRC.

Perez, który i za ile? ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 16, 2010 18:05   

Opacz Kolonia, Rozana 1
Za ile to nie wiem
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
f1x 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 187
Skąd: Lubartów/Wrocław

Rover Cabriolet

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 15:01   

Widzę, że nawet zostałem zacytowany ;) . Oczywiście podtrzymuje swoje zdanie.

STAG na pewno nie ustępuje możliwościami i jakością innym komputerom gazowym, a na plus przemawia to, że możesz sobię ściągnąć program do obsługi, zmontować lub kupić gotowy interfejs i pogrzebać samemu, jeśli choć troszkę się na tym znasz i interesujesz. Na pewno fajniejsza w STAGu jest mapa wtrysków - wszystko w postaci czytelnych wykresów.

Najważniejsze właściwie są wtryski. W Twoim R600 jest już pewnie pełna sekwencja wtrysku - u mnie niestety nie i dlatego potrzebowałem szybkich wtryskiwaczy. Polecam te podzespoły gazowe, które montuje Landi Renzo - są na prawde mega wytrzymałe i stabilne. Odpukać jeżdzę na gazie jakieś 50tys km i z samymi podzespołami nie miałem problemu, tylko z samą regulacją.

No i na koniec najważniejsze - musisz znaleźć na prawdę dobrego gazownika. Warto się nad tym wyborem chwilę zastanowić.
_________________
Czerwone jest szybsze ;) .
 
 
pimo28 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Sie 18, 2010 16:12   

Podjedź do firmy Abart na ul Krzemienieckiej.
Montują od lat instalacje. Popytaj.
 
 
f1x 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 187
Skąd: Lubartów/Wrocław

Rover Cabriolet

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 19:53   

pimo28 napisał/a:
Podjedź do firmy Abart na ul Krzemienieckiej.


Ja u nich montowałem swoją instalację. O ile zamontować potrafią, to ustawiać już im się nie chcę... Moje auto wyjechało z warsztatu tylko po autokalibracji.
_________________
Czerwone jest szybsze ;) .
 
 
biniooo
[Usunięty]






Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 21:32   

Ja od 16 września mam w 214Si sekwencje BRC Sequent24 MY.
Założyłem w RYBKA-GAZ - Września, ul. Wrocławska 42 - www.rybkagaz.pl
W ofercie sekwencji mają do wyboru:
-polską instalację Solaris za 2000zł,
-włoską instalacje BRC light (części różnych producentów) za 2300zł
-włoską instalacje BRC Sequent24 MY (złożona tylko z elementów BRC) za 2500zł
Wlewka przy korku paliwa kosztuje dodatkowo 80zł.
Jak na razie jestem zadowolony, troszkę się krztusi jak przy niskich obrotach dam mu w dechę i zaraz po odebraniu samochodu jeszcze musieli mi pokręcić pokrętłem na parowniku bo przełączał się sam na benzynę. Ale teraz jest w porządku, a ksztuszenia nie wywołuje bo jeżdżę na wyższych obrotach :)
tutaj do obejrzenia instalacja w moim R200 http://estudent.put.pozna...i/214SiLPG.html
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R618] Jaka pompa paliwa
kong1 Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Gru 04, 2007 23:29
kong1
Brak nowych postów [R600] Jaka instalacja gazowa?
Andrz Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Cze 16, 2009 11:39
maciej
Brak nowych postów [R618]Ciężko wchodzące biegi w r618 - sprzęgło ?
rafig192 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Gru 22, 2014 16:39
kruku_87
Brak nowych postów [Accord/R618]Licznik z Ti to R618 z silnikiem Hondy?
v_chu Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Lut 27, 2012 00:04
v_chu
Brak nowych postów [R618] Zawieszenie tył
WojtekD Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Cze 02, 2008 13:46
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink