Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1995
Witam,
miałem dzisiaj problem z uruchomieniem silnika. Dojechałem do pracy, po ośmiu godzinach zapaliłem samochód normalnie.
(Nierówno pracuje, ale już wiem, że jeden cylinder szwankuje. Dowiedziałem się o tym w serwisie LPG gdy regulowałem instalację.)
Zjechałem delikatnie z podjazdu i tak stałem przez ok 1 min (Przód samochodu był niżej niż tył). Samochód zgasł. Nie chciał zapalić później.
Zauważyłem już wcześniej problem ze zbyt głośną pracą pompy paliwa. Kupiłem go dwa tygodnie temu i przy zakupie zauważyłem to. Dodatkowo poprzedni właściciel założył odcięcie pompy paliwa. Żeby nie pracowała, gdy samochód jest zasilany LPG. Pompa nadaje się raczej do wymiany. Aha, wskaźnik poziomu paliwa wskazuje, że jest pełny bak. Co jest błędem raczej. I winą uszkodzonej pompy paliwa.
Zalałem 15L benzyny i wkońcu odpalił. Moim zdaniem poprzedni właściciel po prostu "zachetał" pompę, jeżdżąc na minimalnej ilości paliwa w zbiorniku. Narazie "normalnie odpala". Obawiam się jednak, że pompa odmówi współpracy lada chwila i zostanę w czarnej d... Bo do pracy mam 150km w obie strony. A nie chcę narażać przyjaciół i rodziny na podobne "pomaganie" w razie problemów.
Przejżałem forum i pobrałem instrukcję, ale jednoznacznie nie uzyskałem wyczerpującej odpowiedzi. Więc proszę o pomoc.
Gdzie jest pompa paliwa w 827 coupe? I jak się do niej dobrać?
Zaznaczam, że mam w bagażniku butlę na LPG...
Z góry dziękuję za odpowiedzi!
Pozdrawiam wszystkich!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 09:33, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 23, 2010 05:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dostęp do pompy jest za tylnym oparciem, w bagażniku, u siebie mam tam cylindryczną butlę LPG 60l. Ale sama pompa chodzi cicho, przekaźnik odcinający zamontowałem odrazu po konwersji na LPG.
Musisz ściągnąć ten obraz płyty SuperCD2.iso , po wypaleniu/podmontowaniu na nim będzie: Rover 800 827 Workshop Mk2 Vol1.pdf, str.226 pompa paliwa.
dla referencji podam że zasilanie pompy jest w biało-różowym przewodzie w lewym progu:
Problem z uruchomieniem, i też z zasilaniem pompy może być w przekaźniku głównym, znajduje się za skrzynką bezpieczników, bardzo kiepski dostęp, przykręcony na blachowkręt skierowany do tyłu samochodu. Standardowa procedura czyli trzeba poprawić wszystkie luty.
Butlę będziesz musiał odkręcić aby dostać się do pompy. Pod wykładziną znajdziesz metalową klapkę pod którą będziesz miał dwa odkręcane elementy (nie wiem jak to określić). Jeden z nich to pompa paliwa, a drugi to wskaźnik.
Jeżeli jesteś zainteresowany to posiadam takie części z rozbiórki Rovera 827. Jeżeli jesteś zainteresowany to pisz na PW.
pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum