Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 600, All ] Opinie na temat firmy Japan Line
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 600, All ] Opinie na temat firmy Japan Line
Autor Wiadomość
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sob Lut 12, 2011 13:12   [Rover 600, All ] Opinie na temat firmy Japan Line

Tak jak w temacie interesują mnie tarcze hamulcowe na oś przednią ktoś coś wie o tej firmie warta jest tych 82 zł za tarcze ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 12, 2011 13:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lut 13, 2011 09:03   

Do 6-setki na przód kupuj najlepsze tarcze na jakie Cię stać...
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Nie Lut 13, 2011 18:13   

no stać mnie i na to żeby je mieć ze złota ale jaki to jest sens ?? ? ja się pytam czy firma jest dobra ? a nie że mam kupić tarcze na jakie mnie stać...

[ Dodano: Nie Lut 13, 2011 18:13 ]
decyzja zapadła na tarcze firmy zimmerman czy jak to się tam piszę :D :D
 
 
Zlotowa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 103
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 13, 2011 19:34   

Tomi ma racje,nie oszczędzaj na tarczach.Zimmerman jest całkiem niezłym rozwiązaniem.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lut 13, 2011 19:44   

[quote="Balas87"]no stać mnie i na to żeby je mieć ze złota ale jaki to jest sens ?? ? ja się pytam czy firma jest dobra ? a nie że mam kupić tarcze na jakie mnie stać...

Pisałem tak dlatego, gdyż tarcze w R600 są podatne na wykrzywienia. Jeśli dodasz do tego konstrukcję piasty przedniego koła, okazać się może, że oszczędność Ci drogo kosztuje. Po prostu tanie tarcze mogą się szybko wykrzywić a wibracje spowodują, że po kilku miesiącach po zamianie tarcz, musisz wymienić je ponownie... i do tego z łożyskami.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 13, 2011 20:54   

Balas87 napisał/a:

decyzja zapadła na tarcze firmy zimmerman czy jak to się tam piszę :D :D


zimmermann dobry wybór solidne twarde tarcze będziesz zadowolony.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Zlotowa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 103
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 13, 2011 21:48   

Tomi,u Ciebie w sklepie zauważyłem tarcze i klocki firmy Mintex.
Jak one się sprawują? Do czego sa porównywalne jakościowo ? (Trw,Rh?)
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pon Lut 14, 2011 11:06   

Mintex.... a one nie byly czasem na pierwszy montaż ??
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 11:16   

Balas87 napisał/a:
Mintex.... a one nie byly czasem na pierwszy montaż ??

Nie.

Mam klocki mintex`a z tarczami zimmermann i nie narzekam.
dobryziom, ma cały komplet u siebie w coupe i też nie narzekał
Jak za tą cenę to na pewno brać :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lut 18, 2011 21:21   

Mogę potwierdzić jakość tarcz Zimmermann - Wymieniłem zaraz po zakupie auta czyli ponad 60 000km temu i jak na razie żadnych problemów. Dodatkowo podczas wymiany okazało się że osłony przeciwbłotne są ...a w zasadzie ich już nie ma tylko rude strzępy i tak jeżdżę bez osłon czasami również i przez kałuże i jest ok (osłony już mam ale jeszcze nie założone - czekają na wiosnę :D ). Oczywiście do kompletu klocek mintex-a pasuje jak ulał. Do sportu może i się nie nadaje (nie wiem nie sprawdzałem) ale do zwykłego użytkowania to bajka.

Stopień zużycia tarczy po przebiegu podanym wyżej określam tak 10-15% ale co najważniejsze tarcza jest równiutka bez żadnych nierówności
 
 
petru23 



Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 10
Skąd: Kielce



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 19:08   

ja miałem w poprzednim autku załozone tarcze i klocki JL. I nigdy tego juz nie zrobię. Na początku było ok, ale po powiedzmy 2k km to balem się rozpędzać :/
lepiej dorzucić te kilka dych i mieć spokojna jazdę.
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sob Lut 26, 2011 06:56   

Miały być zimmermany a są tarcze brembo, myślę że to dobry wybór :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 15:05   

Balas87 napisał/a:
Miały być zimmermany a są tarcze brembo, myślę że to dobry wybór :)


to zależy od partii na która trafiłeś... jeżeli jeszcze są ze starych zapasów to będziesz zadowolony jeżeli nie to już po pierwszym tysiącu się odezwą... Brembo się ostatnimi czasy popsuło jak poprzenosiło fabryki i zrobiło redukcje kosztów.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 15:30   

dobryziom napisał/a:
Brembo się ostatnimi czasy popsuło jak poprzenosiło fabryki i zrobiło redukcje kosztów.


dokładnie, brembo kiedyś to brembo, dzisiaj to ..., ja bym nie ryzykował, ale... fabryka na śląsku jest, a dziwne że nie w Chinach czy Tajwanie tylko właśnie u nas :)

hehe
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Wto Mar 01, 2011 22:07   

nie no bez przesady po tys ?? ? :)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 02, 2011 07:49   

Balas87 napisał/a:
nie no bez przesady po tys ?? ? :)


Ja miałem 620ti przez jakieś półtorej roku. Przez ten czas 2 razy wymieniałem tarcze i 2 razy toczyłem. Nowe tarcze zaczęły bić po miesiącu :(
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Czw Mar 03, 2011 17:09   

No to mam nadzieje że u mnie tak nie będzie :( (((
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Mar 03, 2011 17:15   

Balas87 napisał/a:
No to mam nadzieje że u mnie tak nie będzie :( (((


zalecam zwrócić szczególną uwagę przy montażu do dokładnego wyczyszczenia piast...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Czw Mar 31, 2011 22:45   

No i jestem po wymianie tarcz, i mam dziwny objaw otóż przy prędkości tylko i wyłączni 60 km/h przy hamowaniu telepie mi lekko kierownica o dziwo ni wolniej ni szybciej nie zatelepie nawet jadać 120 i hamując nic nie drgnie.... co o tym sądzicie ??
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 07:44   

skoro świeżo założone tarcze to może nie wyczyściłeś dobrze piasty przed założeniem i krzywo jest któraś?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów [MG ZR 160] Wydech - ostatecznie jaki? Polskie firmy.
Strzemo Tuning mechaniczny 3 Sob Cze 29, 2013 19:38
Ciufa
Brak nowych postów Porady na temat 214 Si
Update 5.09.2007 Przebudowa dolotu
kolin Tuning mechaniczny 49 Sob Lis 24, 2007 21:46
kolin
Brak nowych postów Troche na temat 1.8VVC
kamil_luczak Tuning mechaniczny 87 Czw Lis 27, 2008 18:22
kamil_luczak
Brak nowych postów Prosze o opinie o tym wydechu
hellboy_d Tuning mechaniczny 9 Wto Cze 09, 2009 18:53
keczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink