Wysłany: Nie Lip 03, 2011 10:47 [R200 1,4 98r] Grzeje sie i dławi,gaśnie;/
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Witam i zwracam sie do znawcow z moim problemem.otoz jezdze moim roverkiem po Danii moj rover po przejechaniu po ok 8 km zaczyna sie troszke dławic,wciskam pedal gazu on raz sie zadlawi i jedzie dalej,po przejechaniu nastepnych 5,6 km auto momentalnie sie zadlawia i gasnie,ponowne odpalenie i jedzie dalej ,po nastepnych ok 5 km to samo,,dodam ze co jakis moment wlacza mi sie wentylator od chlodnicy
Na poczatku myslalem ze to wina cewki,gdyz na rozgrzanym silniku cewka gubi prad, ale teraz mysle ze to moze nie dziaala pompa wody?,,i teraz moje pytanie do forumowiczow co proponuja??
co najpierw sprawdzic,za co sie najpierw zabrac,i jak rozpoznac czy dana czesc jest uszkodzona?pozdrawiam i licze na szybkie odpowiedzi
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 03, 2011 10:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no wlasnie ten moj czujnik jest chyba uszkodzony,, poniewaz gdy kupilem go 2 lata temu od poczatku wskazowka od temperatury w kabinie skakala jak glupia wlaczylem stacyjke on od razu sie podnosil albo wogole,, ale wtedy nawet gdy on byl zepsuty to tak auta nie dlawilo chyba ze ten czujnik nie jest powiazany z ta wskazowka
ahaaa,to teraz jeszcze moglbys mi powiedziec gdzie sie znajduje ten czujnik od wskazowki??? a jak wogole wykrecic ten czujnik od temperatury bo on jest plastikowy czym najlepiej go zlapac????gdyby okazal sie zepsuty?
okej wezme sie za sprawdzenie tego czujnika ,narazie co zrobilem to na odpalonym zimnym silniku odpialem wtyczke i wtedy wlaczyl sie wentylator,ale nie wiem w sumie czy ma to znaczenie jakies wieksze;)
okej wezme sie za sprawdzenie tego czujnika ,narazie co zrobilem to na odpalonym zimnym silniku odpialem wtyczke i wtedy wlaczyl sie wentylator,ale nie wiem w sumie czy ma to znaczenie jakies wieksze;)
jak komp widzi że nie ma czujnika albo czujnik źle wykazuje to włącza wentylator, standardowa rzecz
albo zle pomierzylem ten czujnik albo mam walniety miernik , mialem go ustawionego na 20 kohm i pokazywal mi wynik 112 za chwile 120 wiec albo zle go pomierzylem albo jest naprawde uszkodzony ktos ma jakis pomysl?
a moze cala wina tego dlawienia i gasniecia lezy po stronie cewki????ponoc gdy auto jest rozgrzane to cewka gddy jest uszkodzona gubi prad?
rano ,wieczorem,czy zimno czy cieplo odpala od pierwszego, tak samo jak przerwie i zgasnie odpala od pierwszego,takze chyba raczej nie ma problemu z podawaniem paliwa,w piatek pojade do znajomego mechanika i rozejrze sie na Szrocie za cewka , bo jezdze aktualnie po Danii i tutaj drogie czesci wiec jedynie co szukac to na Szrocie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum