Mieszkam w UK i nigdy nie mialem samochodu, w sumie nie potrzebowalem, a ubezpieczenie jest takie drogie, ze jakos tak wyszlo. Ale chce kupic Rovera 25 za okolo 1000 funtow.
W sumie mam jedno pytanie. Jak to jest z ta uszczelka pod glowica? Jaka jest szansa ze padnie, albo juz byla padnieta i jak to wplynie na przyszle dzialanie silnika? Jak to sprawdzic?
Samochod mi sie podoba wizualnie, nie mam wielkich wymagan (stad cena) a w PL jezdzilem Polonezem, takze jestem cierpliwym kierowca
Dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Mar 07, 2012 07:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 06, 2012 22:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Mar 07, 2012 08:17
arcadius napisał/a:
Jak to jest z ta uszczelka pod glowica?
Pada
arcadius napisał/a:
Jaka jest szansa ze padnie, albo juz byla padnieta
duża
arcadius napisał/a:
jak to wplynie na przyszle dzialanie silnika?
no zdecydowanie negatywnie chyba że naprawisz lub było naprawione już wcześniej
arcadius napisał/a:
Jak to sprawdzic?
A to jest dość proste - patrzysz czy nie ma śladów po oleju w zbiorniku wyrównawczym, czy nie ma białej mazi na bagnecie i korku od oleju. Same ślady oleju w zbiorniczku wyrównawczym nie muszą świadczyć o padniętej uszczelce - mógł ktos to już naprawić i po prostu nie wypłukał układu chłodniczego, dlatego najlepiej sprawdzić też olej
http://www4.autotrader.co...age/1?logcode=p
Spasowanie przodu ładne, ale już tylna klapa krzywo leży. Przednie szybki na korbki. Więcej ci nie napisze, trzeba autko obejrzeć osobiście.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum