Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 600sdi] Przyrost mocy :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 600sdi] Przyrost mocy :)
Autor Wiadomość
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



  Wysłany: Pon Mar 17, 2014 00:13   [R 600sdi] Przyrost mocy :)
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam wszystkich czy ktoś opatentowywał jak podnieść moc w 20T2N, chodzi mi o mody niskiego budżetu ale odczuwalne na dupohamowni :) przedewszystkim proste sposoby podniesienia dawki, doladowania, wynalazki typu Manual Boost Controler.. itd.
Czy takie rzeczy mają wogóle tu sens :) Jak ktos cos probowal to pisac :) !
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 17, 2014 00:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 17, 2014 00:14   

Tandemsdi napisał/a:
Jak ktos cos probowal to pisac :) !


Nie pisać a poszukać sobie wystarczy :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



Wysłany: Pon Mar 17, 2014 13:01   

Noo szukalem ale poza chip - tuningiem niemoglem nic znaleźć.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Mar 17, 2014 13:30   

Tandemsdi, no mozesz vnt mu zapodac - to tez bys na forum znalazl ;) .
 
 
 
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



Wysłany: Pon Mar 17, 2014 17:12   

A co to takiego ten vnt powiem szczerze że na mechanice sie znam ale na tuningu niebardzo :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Mar 17, 2014 17:44   

turbina o zmiennej geometrii łopatek... na Twoim miejscu zrobił bym decat, ew. podkręcił nieco turbo + chip :ok:
 
 
 
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



  Wysłany: Pon Mar 17, 2014 17:58   

Przyznam sie że poszukałem dokładniej i... jest troche sposobów, najprostszym wydaje się podkręcenie tego cięgna przy turbo ale wtedy jak z dawką? sama się zwiekszy? czujnik ciśnienia doł. to ogarnie?


edit.

I jeszcze mam pytanie na ile mozna maksymalnie ustawic doładowanie bez kombinacji z opornikami... bo elektryki się boje :) :) no chyba ze ktos by mi powiedzial kolory przewodów jakie sa (ale napewno :) ) w 620sdi z 96r, chodzi mi oczywiscie o te przewody przy pompie tam gdzie trzeba zamontować opornik.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 17, 2014 18:48   

Turbo max 1.35bara

A poszukaj sobie temat SDi Tuning za 7zl :wink: Tam masz bez chipow tylko na rezystorku :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



Wysłany: Pon Mar 17, 2014 19:36   

Fajny temacik niepowiem można coś zrobic jednak bez drogiego chiptuningu, powiem szczerze że wzieło mnie na podniesienie mocy jak przejechałem się znajomego leonem z silnikiem ARL po chip.

Ps. Tak dorzucę jeszcze filmik z pytaniem czy mój rover przyspiesza tak jak powinien?

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 17, 2014 19:37   

cisnąłeś pedał gazu do dechy powyżej 110?
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



Wysłany: Pon Mar 17, 2014 20:37   

Niezwróciłem uwagi ale chyba już od 100 niejest na max. A jakby było to co słabo? ogólnie osiąga jakieś 190 z dotychczasowych obserwacji.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 17, 2014 20:43   

no jakoś tak bez przekonania powyżej 100 ciągnie. niby moc jest niewielka, 105KM w serii przy takiej budzie moze iść słabiej niż r400. a jak idzie 190max to wszystko w porządku
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



Wysłany: Pon Mar 17, 2014 20:56   

Taak ale chce się więcej wcześniej miałem honde 133KM i tak teraz mi mało troszke ale za to spalanie roverka w porównaniu z H to bajka można powiedzieć że połowe mniej :P
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 17, 2014 21:01   

bo porównywać diesla do benzyny i odwrotnie to trochę bez sensu ;) benzyniaki mają zupełnie inną charakterystykę od klekotów. inny rozkład moment-moc, różne spalanie, kulturę pracy itd itp
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



Wysłany: Wto Mar 18, 2014 15:05   

Nie no to ja to wszystko rozumiem :) ale i tak chce się więcej :P Czytałem ten temat cały "tuning za 7zł" i widziałem tam przypadki posypanej pompy (niby przez to) i teraz mam do was pytanie czy to fakt czy mit bo widzę że dużo posiadaczy SDi ma POWERBATONa :P i jakoś jeżdżą więc to jest chyba tak że jak ktoś grubo przesadzał to pompa niewytrzymywała. Mylę się czy to tak jest?
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 18, 2014 15:30   

ja w SDi miałem wlutowaną kostkę z innymi mapami wtrysków i podkręcone turbo do ponad 1,3b i na hamowni było 127KM/265Nm
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:08   

To zadowalający wynik ale czy pompa wytrzymywała bez problemu???
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 18, 2014 19:50   

tak. miałem tylko sporą turbodziurę przy 3tys. obrotów, ale nie sądzę że pompa miała coś w tym wspólnego.
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [600sdi] co to za zbiorniczek ?? ;)
michal001 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Sty 02, 2015 18:49
szoso
Brak nowych postów [R 600sdi ] Wymiana błotnika
Balas87 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Mar 10, 2012 11:39
Balas87
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [600sdi]Jak wybłyskać błędy?
mmaarreecckkii Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Lis 18, 2012 21:07
kadzaf
Brak nowych postów [600sdi] nazwa elemntu + dostępność??
pawelino87 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sob Sty 17, 2015 10:20
pawelino87
Brak nowych postów [600sdi] niegrzeje sie silnik - termostat??
michal001 Rover serii 600, Honda Accord 24 Sro Sty 14, 2015 19:32
zaq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink