Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] zmiana obrotów silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] zmiana obrotów silnika
Autor Wiadomość
janio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 335



Wysłany: Pią Sie 08, 2014 16:36   [R75] zmiana obrotów silnika
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Czy ktoś z kolegów posiada i wie jak podnieść obroty w R75 2.0 CDTi po lifcie takim ustrojstwem jak Diagnostic Tool DS150E New VCI? Znajomy ma taki przyrząd ale jest już wiekowy i kiepsko zna się na laptopie. Doszedł do tego, że wszedł w opcje gdzie wyświetlane są aktualne obroty ale nie wie jak je zmienić i zapisać.
_________________
Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 08, 2014 16:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Sie 10, 2014 17:33   

Taką funkcję ma na pewno T4. Wszystko opiera się o zmianę sekwencji bajtów w obszarze mapy sterownika silnika. Mam taką mapę ze zmienionymi wartościami ale dla przedliftowego komputera. Być może jest w tym jakaś analogia. Nigdy nie robiłem tego 'ręcznie'. Co do interfejsów - musi być taki, który wie co dotknąć i zmienić przy tym sumy kontrolne sterownika.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
janio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 335



Wysłany: Wto Sie 26, 2014 17:04   

To może zapytam inaczej, co lepiej się sprawdza w R-75, przyrząd diagnostyczny DS150E czy może INPA?
_________________
Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 26, 2014 17:29   

Delphi porównywalny z innymi na swoim poziomie. Nie wiem co chcesz osiągnąć.
W cenie do domowego użytku na pewno nic tańszego jak BMWScanner i INPA nie będzie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]Dziwna praca silnika i jej zmiana po zgaszeniu silnika
marecki6 Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Cze 08, 2016 09:53
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Zmiana mapy silnika na CDT+
maras62 Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Cze 17, 2020 23:34
maras62
Brak nowych postów [r75]Falowanie obrotow przy starcie silnika
Rafalkrupa87 Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Gru 10, 2012 17:04
Wizard_gp
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [nierówna praca silnika i falowanie obrotów ]
michoos Rover serii 75, MG ZT 1 Pon Paź 29, 2012 22:57
apples
Brak nowych postów [R75] ZMIANA SILNIKA! brak mocy! + fotki
pierce Rover serii 75, MG ZT 28 Czw Cze 25, 2009 14:22
Viniu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink