Witam jak już pisałem mam problem z roberkiem nie chce wejść na obroty i strasznie kopci . Posprawdzałem już wszystkie wężyki i tak dalej . Byłem w dwóch zakładach i nie stwierdzili żadnego błędu . Wysłałem sterownik od pompy bo myślałem że to ten tranzystor ale okazał się dobry . I mam pytanie dyby padła mi pompa to jest możliwość wstawienia mechanicznej jakoś zamiast elektrycznej ? I zna może ktoś dobrego mechanika w zachodniopomorskim Koszalin-Kołobrzeg . Gdzie bym mógł podpiąć rovera pod komputer ? Proszę o pomoc .
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 17:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Pon Gru 24, 2012 03:40 Świecąca się kontrolka pompy
Ja właśnie w sprawie jak w poście powyżej. Wymieniałem niedawno świece żarowe, aby wymienić jedną z nich trzeba było (?) wg mechanika wymontować pompe wtryskową i zdjąć rozrząd. Po wymianie i zamontowaniu z powrotem pompy, zaczęła się świecić kontrolka. Mechanik idzie w zaparte i twierdzi że nic nie może zrobić, pompa wykazuje błędy których nie może usunąć i rozmawiaj z takim
Moje pytanie czy przyczyna takiego stanu rzeczy mogło być błędne założenie rozrządu, o ileś tam ząbków w jedną czy drugą stronę?
Ja właśnie w sprawie jak w poście powyżej. Wymieniałem niedawno świece żarowe, aby wymienić jedną z nich trzeba było (?) wg mechanika wymontować pompe wtryskową i zdjąć rozrząd. Po wymianie i zamontowaniu z powrotem pompy, zaczęła się świecić kontrolka. Mechanik idzie w zaparte i twierdzi że nic nie może zrobić, pompa wykazuje błędy których nie może usunąć i rozmawiaj z takim
Moje pytanie czy przyczyna takiego stanu rzeczy mogło być błędne założenie rozrządu, o ileś tam ząbków w jedną czy drugą stronę?
Chyba nie tykał lewej strony paska rozrzadu
Nie ma sie co dziwic poprostu po zdemontowaniu pompy rozregulował sie odpowiedni kąt wtrysku.
Aby idealnie ustawic musiałby teraz podpiac pod kompa i z jego pomoca od nowa ustawic optymalny kąt wtrysku.
Można tez bez kompa metoda prób błedów ale naprawde nie jest to łatwe .
Na bank masz zły kąt i przez to swieci sie check ,skoro przed wymiana swieczek było ok.
To w takim razie jeszcze jedno pytanie: jak źle ustawiony kąt wtrysku wpływa na dalszą eksploatację, czy bedą z tego powodu w przyszłości jakiś problemy?
Witam.
Mam pytanie czy w Łodzi lub okolicach jest ktoś kto tanio i dobrze naprawi mi pompę wtryskową?
W sumie to nie wiem co padło czy sterownik, czy pompa
Nie chcę kupować używki, bo nie wiadomo na co trafię, a chciałabym żeby ktoś mądry to sprawdził
Proszę o pomoc,
Pozdrawiam
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Kwi 15, 2015 16:24
Kamila_S., ja kupilem kilkanascie tysiecy temu uzywke i smiga, kupilem z 2003r od ktorego sa poprawione wzgledem starych, jak chcesz to regenerowałem kiedys tam:
chipcar.pl
możesz do nich wyslac pompe odesla Ci z gwarancją na rok na pismie.
Kamila_S., Nie no jak kupisz cala pompe to nic nie trzeba robic. Mowie o tej twojej co padal ze w niej mozna sie pobawic bo wiecej zepsuc sie i tak juz nie da
Jezeli starej padnietej pompy nie potrzebujesz chetnie przygarne
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum