Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 2.0sdi '98r] Sportowe Sprezyny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 10:23
[R200 2.0sdi '98r] Sportowe Sprezyny
Autor Wiadomość
Tomkro 




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Poznan



Wysłany: Pon Lip 16, 2007 11:15   [R200 2.0sdi '98r] Sportowe Sprezyny

Witam Posiadam R200 wersje Silverstone i mam zamiar kupić sprężyny /normalne/.
Ciekawi mnie jeżeli auto jest seryjnie obniżone o 40mm to razem z sprężynami będę musiał wymienić amortyzatory??
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 16, 2007 11:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 17, 2007 07:44   

Wydaje mi sie, ze amorki sa takie same. Sprezyny sa krotsze i grubsze od seryjnych.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Tomkro 




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Poznan



Wysłany: Czw Lip 19, 2007 22:53   

już sie dowiedziałem ze będą pasować.
Tylko mam pytanie czy dużo polepszę komfort jazdy
/mam opony 205/50/15/
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lip 20, 2007 07:42   

Ociupinke ;)
Bedzie sie bujal na dolkach, ale chyba o to Ci chodzi i kladl sie bardziej w zakretach.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Tomkro 




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Poznan



Wysłany: Czw Sie 02, 2007 22:40   

Witam zmieniłem sprężyny na normalne i tył poszedł o parę cm do góry ze nie bardzo to wygląda estetyczne, czy to normalne zamieszczam zdjęcie i proszę o jakaś podpowiedz
Pozdrawiam
 
 
 
sombaty 



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 24
Skąd: Kielce



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 11:36   

Tak to chyba normalne posiadam "normalną" wersję i u mnie jest podobnie.
Różnicę wysokości trochę zniwelowałem oponami: z przodu mam 195x55R15 z tyłu 205x50R15
Różnica występuje dlatego że silnik diesla jest zdecydowanie cięższy od benzyny a sprężyny są takie same w benzynie.
 
 
Tomkro 




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Poznan



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 23:54   

tu mam zdjecia

1.po zmianie jak tył poszel do gory
http://www.fotosik.pl/pok...e6a3c82b2e.html

2.tak przed zmiana auto sie prezentowalo
http://www.fotosik.pl/pok...81e9e7fd8d.html

3. sprezyny
http://www.fotosik.pl/pok...564d7eac2a.html

Naprade potrzebuja rady nie podoba mi sie tyl auta, przod w miare wyglada..
Pozdrawiam
 
 
 
Kruchy 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Sie 2001
Posty: 469
Skąd: Ząbki



Wysłany: Sob Sie 04, 2007 00:57   

Przed zmiana zdecydowanie lepiej sie prezentowal :) Ale na polskie drogi sie raczej nie nadawal :(
 
 
js 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 89
Skąd: Katowice



Wysłany: Sob Sie 04, 2007 11:09   

No skoro dałeś nowe, tardsze sprężyny to było do przewidzenia, że auto będzie wyższe.

Teraz wygląda jak terenowe.


Musiałbyś dać krótszą sprężynę.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomkro 




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Poznan



Wysłany: Sob Sie 04, 2007 23:21   

Zgadza sie ale czarne sprężyny sa tej samej długości co czarne i maja mniej zwojów popatrz na zdjęcie, Komfort jazdy sie poprawił ale tak auto nie może wyglądać, nie chce ale będę musiał na tyl założyć z powrotem czerwone sprężyny.
i jeszcze jedno pytanie jak bym kupił np 16 felgi to zapełnię ta lukę w nadkolu?
Pozdrawiam
 
 
 
js 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 89
Skąd: Katowice



Wysłany: Nie Sie 05, 2007 10:13   

Nowe sprężyny są tej samej długości, ale są twardsze - tzw progresywne. Czyli do pewnego momenu uginają się lekko, a przy końcu bardzo ciężko.

Każda nowa sprężyna "podnosi" samochód. Ja bym zostawił i włożył maksymalnie duże felgi, jakie tam wejdą. Oczywiście z rozsądną oponą na poslkie drogi.


Na tył możesz włożyć dwa worki cementu :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomkro 




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Poznan



Wysłany: Nie Sie 05, 2007 10:23   

O tych workach cementu juz myślałem...........
http://www.allegro.pl/ite...ami_205_40.html
http://www.allegro.pl/ite..._z_oponami.html
Myślę o tych felgach jutro będę dzwonił.....
Powiedz mi jak będzie z komfortem jazdy
Pozdrawiam
 
 
 
js 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 89
Skąd: Katowice



Wysłany: Nie Sie 05, 2007 10:31   

Na pewno będzie twardo i taki efekt chyba chciałeś uzyskać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Nie Sie 05, 2007 10:31   

Tomkro napisał/a:
http://www.allegro.pl/ite..._z_oponami.html


Te są ładne i myślę że będzie się dobrze jeździć :)
 
 
 
sombaty 



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 24
Skąd: Kielce



Wysłany: Nie Sie 05, 2007 10:44   

Zwróć uwagę tylko czy nie będzie koło o nadkole ocierało. O ile będziesz jechał sam lub w dwie osoby, to będzie ok. Jak wsiądzie 5 osób to koło może ocierać na większych nierównościach - przy tych standardowych nie sportowych. Niestety nasze drogi to nie autostrady.
Mam właśnie ten problem a u mnie są z tyłu opony 205 x 50 R15 i nowe amorki, ale jak wsiądą 3 osoby z tyłu to na większych dziurach (a o nie u nas nie trudno) czasem obetrze

[ Dodano: Nie Sie 05, 2007 11:46 am ]
Wydaję mi się że 16 calowe felgo to max co można założyć do tych standardowych.
Najlepiej byłoby wypróbować.
 
 
Golab33 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 127
Skąd: Zbójno



Wysłany: Nie Sie 05, 2007 12:12   

wez oponki na wiekszym profilu ja tez musialem zmieniac sprezyny na normalne i luka byla niezla ale zalozylem 225/55/16 u cebie raczej nie jest to mozliwe :cool: ale mysle ze 205 na wiekszym profilu i fele 16 i bedzie zajefajnie!!! a oponki mozesz wyrwac uzywane bardzo tanio a w eleganckim stanie
 
 
 
Gregor1467 



Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 37
Skąd: Bedford



Wysłany: Pon Sie 06, 2007 19:05   

Mogę Ci doradzić z doswiadczenia, że kolega powyżej ma rację co do 17" kół.Mam takie w swoim rowerku i jeśli szybciej przejadę przez próg zwalniajacy albo jakieś wyboje z dwoma pasażerami na tylnej kanapie to opony ocierają sie nadkola.Nie wiem jak zachowa się auto na nowych sprężynach...?Teoretycznie sztywniejsze nowe spreżyny powinny temu zapobiec ale sugeruje 16" i weższe opony tak dla świętego spokoju.
 
 
 
Tomkro 




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Poznan



Wysłany: Pon Sie 06, 2007 23:01   

dzięki za wasze opinie teraz sie wybieram w trasę zorbie 1000km z 4 osobami plus pełen bagażnik, każdy mi mówi ze 2 a 3cm zejdzie niżej jak nie to będę kombinowal.
Nie wiem czy pisalem te sprężyny są od 25.
zostaną mi 3 opcje;
-na tył założę sportowe sprężyny
- kupie większe felgi
- obetnę normalne sprężyny o 3-4cm
aha
albo pogodzę sie z tym
Pozdrawiam
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Wto Sie 07, 2007 09:30   

a co Ci sie nie podoba w tych sporotwych sprezynach ;) zajebiscie wygladal...mysle ze nie ma wiekszych problemow przy -40 przeciez marekpodcz obnizyl i poleca kazdemu przy feldze 15' ;) zalezy kto co lubi ale mi osobiscie podoba sie w wersji z obnizeniem ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 07, 2007 09:34   

Swojego też z tyłu obniżyłem i wg. mnie wygląda super :) Jeszcze przód czeka w kolejce, ale to chyba dopiero wiosną :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [214] Sportowe sprężyny/zamiennik + swap 75->103km GAZ
Szulz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Kwi 27, 2016 10:07
robsson78
Brak nowych postów [R200 220 2.0SDI 00']
hamulce
wroblikns Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Lis 27, 2009 23:00
Kot
Brak nowych postów [R200 220 2.0SDI 00']
zawieszenie
wroblikns Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sob Lis 28, 2009 18:10
Zukowaty
Brak nowych postów [R200 2,0SDi 99r] Kontrolka SRS
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 37 Pią Sie 14, 2009 13:45
Korczus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink