Jeden taki hmmmm "survivalowy" (bez mapy, ale za to z dokładnym określeniem kierunków wysokości i położenia), a drugi zwykły na palmtopie asusa. I oba zachowywały się podobnie. I przecież jak Ty jechałeś to też była różnica pomiędzy licznikiem a GPSem, czyli albo GPS przekłamuje albo licznik auta. Ja stawiam na to drugie, bo jak już wcześniej napisałem ZAWSZE przekłamuje w górę, tylko w różnych autach o różną wartość (zwykle o 3-7km/h dla licznikowych 100km/h). Poczytaj sobie Auto Motor i Sport. Oni w testach często podają własnie odchyłkę prędkościomierza. Np z ostatniego numeru: mitsubishi lancer licznikowe 100km/h - rzeczywiste 96,1 licznikowe 140 - rzeczywiste 133,6. No comment.
[ Dodano: Wto Gru 25, 2007 22:34 ]
marcin_i_alunia napisał/a:
Mniejsza opona powoduje, że mimo prędkości obrotowej koła odpowiedniej dla prędkości np 100km/h prędkość na jej obwodzie jest mniejsza, gdy zwiekszymy średnicę koła błędne wskazania licznika i szuranie podwoziem powinno zaniknąć (tak było w przypadku innego forumowicza). Nie wiem czy moje rozumowanie jest poprawne
Bardzo poprawne a nawet właściwe Znając obecne przekłamanie moze sz sobie dobrać rozmiar opony, aby to zniwelować Kalkulator opon jest w dziale pobierz plik na stronie klubowej
_________________ Pozdrawiam - Brt
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 25, 2007 22:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum