Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] awaria pilota
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] awaria pilota
Autor Wiadomość
szymon_ 



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 7
Skąd: wronki



  Wysłany: Czw Lut 28, 2008 07:11   [R214] awaria pilota

Proszę o pomoc.

Po wymianie bateri na nową pilot przestał drziałać.

W pilocie śiadła bateria wyjąłem ją i po dwuch dniach założyłem nową i samochodu nie można zakluczyć ani odkluczyć pilotem.

Po kilku nieudanych prubach zakluczyłem drzwi kluczykiem no i wszystko się zablokowało, można odkluczyć kluczykiem , ale samochodu nie można uruchomić. Dioda od alarmu cały czas pulsuje.

Proszę pomóżcie, co mam zrobić.???????????????????????????? :beczy:
Ostatnio zmieniony przez Brt Czw Lut 28, 2008 09:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 28, 2008 07:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lut 28, 2008 09:07   

http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#23
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Czw Lut 28, 2008 09:18   

Odepnij kolego akku na jakieś 5 minut i podepnij go ponownie. Jeśli pilota złożyłeś jak trzeba, to po kilku naciśnięciach guzików powinien załapać. Jak nie, to dla pewności sprawdź czy dobrze złożyłeś pilota i czy przypadkiem czegoś z płytki nie zgubiłeś :wink:
A sprawdzałeś zapasowym pilotem czy zaskakuje? :smile:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lut 28, 2008 09:53   

Szymon+ napisał/a:
Po wymianie bateri na nową pilot przestał drziałać.

zsynchronizuj pilota zgodnie z linkiem wstawionym prze kolegę Brt :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
pluto 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 162
Skąd: Jasło / Dębica



Wysłany: Czw Lut 28, 2008 10:00   

Wymieniałem właśnie switcha od zamykania i wiecie co zaczynam myslec o tej calej synchronizacji??? ze to przyciskanie to tak na fuksa(w moim przypadku), a mam jeszcze jeden sposób:
Po wyjęciu baterii i "wyładowaniu" pilota, wkładam ponownie baterie, "synchronizuje" i co? nic to nie daje! Wyciągam baterie tym razem na momenciki wkładam z powrotem(tak "pyk...pyk", sekunde-dwie)pilot działa od razu.

To oczywiście może tylko mój przypadek. Możesz i tak spróbowac.
Pilocik działa mi teraz na dyk.
Jeszcze się pokusze na przycisk otwierania :wink:
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Czw Lut 28, 2008 15:24   

W 214 synchronizacja jest jeszcze prostrza. Należy odłączyć akumulator. Po podłączeniu akumulatora przy otwartych drzwiach kierowcy zapalić auto. Zapali bez problemu jeśli pilot jest sprawny. Beż naciskania na przyciski. Następnie zgasić silnik i przy otwartych drzwiach kilkakrotnie naciskać na zamknij. Gdy zamknie na otwórz i jest całkowicie zsynchronizowany.
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lut 28, 2008 15:48   

to się tyczy modeli z pasywnym immo ;) (od 98 w górę chyba)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
pluto 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 162
Skąd: Jasło / Dębica



Wysłany: Pią Lut 29, 2008 05:24   

R-200 napisał/a:
...Gdy zamknie na otwórz i jest całkowicie zsynchronizowany.


??

Mam '97, i pilota 3TXA(obudowa z 3txB), różnie kombinuje (a i tak czasami za pierwszym razem nie otworzy/zamknie. ale sporadycznie się to zdarza) Wymienie jeszcze baterie.
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Lut 29, 2008 08:31   

nie wiem jak jest z immo w 214, ale w mojej 416ce z 97r (powinny być takie same?) jak się po kilku naciśnieciach nie chce zsynchrnizować po jakimś majstrowaniu z pilotem, to po wypięciu i wpięciu akku synchronizuje się bez problemu :wink:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lut 29, 2008 09:05   

truten23 napisał/a:
to po wypięciu i wpięciu akku ... :wink:

do tego własnie jest potrzebna synchronizacja ....
po rozłączeniu akumulatora na jakiś okres czasu, pilot i centralka alarmu "się gubią" i dopiero synchronizacja pozwala im się wzajemnie "odnaleźć" ;)
R-200 napisał/a:
W 214 synchronizacja jest jeszcze prostrza. Należy odłączyć akumulator. Po podłączeniu akumulatora przy otwartych drzwiach kierowcy zapalić auto. Zapali bez problemu jeśli pilot jest sprawny

specjalnie to sprawdzałem i u mnie nie działa Twoja teoria :shock: ... pilot na pewno jest sprawny ... zadziałało dopiero (odpaliłem motor) po kilku naciśnięciach przycisku zamykania (3TXA)
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Lut 29, 2008 10:09   

giewu napisał/a:
do tego własnie jest potrzebna synchronizacja ....
po rozłączeniu akumulatora na jakiś okres czasu, pilot i centralka alarmu "się gubią" i dopiero synchronizacja pozwala im się wzajemnie "odnaleźć"


oczywiscie, ale jak nie chce za nic sie zsynchronizować, to takie rozsynchronizowanie przez odpiecie akku pomaga :wink: ( u mnie przynajmniej) :grin:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pią Lut 29, 2008 18:48   

Giewu, masz wg opisu rocznik 97, nie wiem. Sprawdż czy masz na stacyjce cewkę. Jeśli masz cewkę odpala bez synchronizacji, jeśli sprawny pilot. Sprawdzałem wielokrotnie na wielu egzemplarzach. :cool:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Lut 29, 2008 18:55   

mam dwa R jeden z 96 (pilot 3TXA) i trzeba synchronizować pilota, a drugi 99 (3TXB) i w tym przypadku nie trzeba synchrobnizować wystrczy ze sie odpali i wszystko jest OK.

Więc tak jak pisal Brt przy pasywnych immo jest inaczej....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] awaria pilota
szymon_ Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Wto Mar 25, 2008 14:01
szymon_
Brak nowych postów [R200] Awaria Pilota
KapitanAmeryka Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Pią Mar 14, 2014 22:09
kezmanq
Brak nowych postów [Rover 214i] //AWARIA PILOTA//
Nawalił mi pilot ,samochód nie do odpalenia!!
pazdzioch69 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 24 Sro Kwi 02, 2008 12:59
sTERYD
Brak nowych postów SOLVED [R200 '99] Awaria immobilisera/pilota
morthy1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Lip 05, 2008 06:18
morthy1
Brak nowych postów [r214 1,4] ABS - awaria ??
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Paź 31, 2007 23:32
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink