Generalnie to prawie każdy producent nie zaleca montażu gazu (bo ponieważ) i potrafi nawet unieważnić gwarancję, gdy zamontujemy sobie "gdzieś tam" LPG.
No ale dlaczego tak jest to już pisałem:
a) bronią się przed "zakładaniem gdzieś", bo potem są reklamację, a firma nie ma wpływu np. na to, że "gdzieś tam" ustawili zbyt ubogą mieszankę
b) bo jak klient chce oszczędzać, to się musi podzielić tym oszczędnościami z koncernem (jak w przyapdku Opla, gdzie można założyć LPG u dealera, ale...)
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 27, 2008 10:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
maciej, miałem na myśli to, że niektórzy producenci w ogóle kategorycznie zabraniają montażu gazu i sami go też nie montują we własnym zakresie (np. Honda)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
miałem na myśli to, że niektórzy producenci w ogóle kategorycznie zabraniają montażu gazu i sami go też nie montują we własnym zakresie (np. Honda)
Ojej, bo jak ktoś kupuje nową Hondę, to musi go być stać na paliwo - w końcu Hondy do najtańszych nie należą.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No, nie zgodziłbym się...
W klasie aut nie uznawanych za luksusowe Accord jest wyraźnie droższy porównywalnych aut (Mondeo, C5, Avensis)...
Accord zaczyna się od 100 000 zł, podczas gdy Mondeo od 72 000 zł, a Avensis 68 500...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
To jest cena sedana. Sedan Accord kosztuje 92900.
Zasadniczo przyznaję rację, ale skoro podajesz ceny Accorda w wersji Kombi, to podawaj też ceny kombi dla pozostałych marek, najlepiej z porównywalnymi silnikami:
- Accord Tourer 2.0 -> 97900 PLN
- Avensis Kombi 2.0 -> 92800 PLN
- Ford Mondeo 2.0 -> 84800 PLN
- Citroen C5 Tourer 2,0i (143KM) M5 Dynamique Kombi -> 94 900 PLN
Honda nadal najdroższa, ale różnice cenowe już nie takie szokujące.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Honda nadal najdroższa, ale różnice cenowe już nie takie szokujące.
Masz rację - na Accorda patrzyłem kombi, bo takiego chciałbym mieć, a na resztę, to co się pierwsze pokazało, czyli sedany.
Ale tu jeszcze chodzi o coś innego i właśnie widać różnicę - bo ja porównywałem modele baseline, a baseline innych marek to żałosne silniki 1.6, natomiast baseline Hondy to 2.0.
Kiedyś przedstawiciel Honda Polska w TVN Turbo odpowiadał na pytanie dlaczego Honda rzadko robi promocje itp. "bo jak ktoś już wszedł do salonu Hondy, to wie, że kupi Hondę, pytanie jest tylko którą...".
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 36 Skąd: Żmigród / Wrocław
Wysłany: Pią Cze 27, 2008 11:52
maciej napisał/a:
Kiedyś przedstawiciel Honda Polska w TVN Turbo odpowiadał na pytanie dlaczego Honda rzadko robi promocje itp. "bo jak ktoś już wszedł do salonu Hondy, to wie, że kupi Hondę, pytanie jest tylko którą...".
dobrze powiedziane
fakt jest taki, że spośród podanych wyżej marek samochodów to chyba tylko honda ma tak zaawansowane technicznie auto (wiadomo, że silniki hondy należą do światowej czołówki)
jeśli miałbym nową hondę, to na pewno bym jej nie gazował!!szkoda silnika i dlatego decyzja przedstawiciela o zakazie gazowania wydaje mi się słuszna
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Co ciekawe, z moich obserwacji wynika, że starsze silniki Hondy nie mają żadnych problemów z instalacjami LPG i nawet zagazowane przez kowali dzielnie sobie radzą.
A swoją drogą, to dla nowego Accorda Tourera 2.2 lub 2.4 Executive to mógłbym nawet zrezygnować z napędu na 4 koła, który chciałbym mieć w następnym aucie...
Tylko ta cena...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
może sie nie znam-ale pierwszy raz słysze o "ceramicznych gniazdach" zaworowych w zwykłych cywilnych autach....z tego co wiem to sa utwardzane lub nie...(starsze konstrukcje)
tak są silniki które źle znoszą montaz instalacji gaz.są to silniki forda Zetec-e i Zetec-h-bardzo "miekkie" gniazda zaworowe i do tego w cześci tych silników montowanych po 2000 roku zamiast popychaczy hydraulicznych pojawiły sie pop.mechaniczne z regulacją płytkową-z tego powodu bardzo szybko "wypalaja" się gniazda zaworowe-w przypadku benzyny regulacje wystarczy robić co 50 tys km,a w przypadku gazu najlepiej by było robić co 10-20tys-to jest nierealne.......
całkowicie do przeróbki na gaz nie nadaje się silnik zetec 1,7 16v montowany w Fordzie Puma-głowica wykonana ze stopu magnezu+zmienne fazy rozrządu.......
do przeróbki z oczywistych przyczyn nie nadaja sie silniki benzynowe z bezposrednim wtryskiem benzyny (FSI),a także starsze silniki Mitsubishi -GDI
w przypadku gazu najlepiej by było robić co 10-20tys-to jest nierealne.......
Jest realne - co 15 kkm powinno się wymienić filtry gazu, tak jak filtr powietrza - jak ma się ogarniających gazowników, to zrobią od razu regulację.
tetryk napisał/a:
do przeróbki z oczywistych przyczyn nie nadaja sie silniki benzynowe z bezposrednim wtryskiem benzyny (FSI),a także starsze silniki Mitsubishi -GDI
Myślę, że nasi "fachowcy" już kombinują jak tu się do Paska FSI wpiąć tak, żeby wykorzystać wtryski benzynowe pod LPG.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Jest realne - co 15 kkm powinno się wymienić filtry gazu
Moje po 12kkkm wyglądały jak nieszczęście. Jeden wielki syf. Filtr gazy lotnej był chyba 2 razy cięższy niż nówka wyjęta z folii. Na filtrze fazy ciekłej masa jakiegoś brunatnego proszku...
Przy jakości naszego gazu zaryzykuję stwierdzenie, że lepiej jest zmieniać co 8-10kkm.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Tzn. nie "ważyłem" filtra fazy lotnej, ale ten fazy ciekłej nie wyglądał najgorzej.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
A ja na Auchan i od czasu do czasu "w polu" jak mi się w trasie LPG skończy...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum