Wysłany: Wto Sie 19, 2008 21:16 [R25 1.4 2000r] Zbieżność a ustawienie kierownicy.
Witam.
Podczas jazdy na wprost kierownicę mam skręconą o 10 - 15 st w lewo, kiedy puszczam, auto ewidentnie ściąga na prawo kierownica się prostuje. Umówiłem się na ustawianie zbieżności.
Mam takie pytanie, czy ustawiając zbieżność mogę zwrócić uwagę mechanikowi, żeby wziął pod uwagę, że kierownica jest krzywo i pod nią ustawiał? Czy też ustawiając zbieżność inaczej się nie da i nie ma sensu mu tym głowy zawracać?
Dzięki za rady co do tej kwestii.
P.S.
Ciśnienie sprawdzałem i zużycie opon po obu stronach jest podobne.
Felgi nie są gorące, piszczenia od hamulców też nie słychać (no może popiskiwanie na zakrętach ale to pewnie wina braku blaszek).
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 19, 2008 21:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mechanik na ustawianiu zbieżności sam powinien wiedzieć, ze trzeba kierownicę prosto ustawić
Raczej tak ale słyszałem o przypadku że diagnosta chciał kierownicę odkręcać i przestawiać.. Jakby co to się reguluje na drążkach kierowniczych przy zablokowanym na prosto kole kierownicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum